Zmiana żębatki tylnej

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995
ODPOWIEDZ
lkkiersztan
Posty: 3
https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
Rejestracja: 31 października 2014, 01:38
Motocykl: 900rr sc28
Rok produkcji: 1992

Zmiana żębatki tylnej

Post autor: lkkiersztan »

witam. Przerabiam moto na streeta. Chcę założyć na tył żębatke 52z . Aktualnie siedzi 16z / 42z . Chodzi o to by moto jechało ok 180-200km/h, a lepiej rwało na gumę. Czy takie zestawienie zębatek będzie ok?
Awatar użytkownika
blazej33
Staly Bywalec
Staly Bywalec
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 15:05
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: W-wa

Re: Zmiana żębatki tylnej

Post autor: blazej33 »

http://www.gearingcommander.com/
tutaj wszystko sobie wyliczysz i jeszcze więcej ;)
cerber666
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 14:03
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Zmiana żębatki tylnej

Post autor: cerber666 »

nie wiem czy to tak jest do konca,bo moja sc28 jechała 260 na serii,zmieniłem potem na 15 na 45 i sprzedałem koledze,testowali ją z innym motocyklem na seryjnych przełożeniach i chłopaczkowi nadal pokazywało że hondzina obok jedzie 260.W kazdym razie jak zmieniłem z przodu na 14 to juz biegi były za krótkie,wróciłem do 15 na 45 i było cacy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC28)”