Postawiono nową wersję forum i stronę na nowym serwerze, proszę testowac i zgłaszać problemy ;)
viewtopic.php?p=143542#p143542

jaki łańcuch do zebatek 15-44

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995
czeskii
Posty: 102
https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
Rejestracja: 16 września 2012, 12:17
Motocykl:
Lokalizacja: Sosnowiec

jaki łańcuch do zebatek 15-44

Post autor: czeskii »

Panowie, chce założyć nowy napęd lecz chcę dać z przodu 15 zębów a z tyłu 44, czy do takowych zębatek będzie pasował ori łańcuch czyli 108 ogniw o ile się nie myle ?
Awatar użytkownika
MasterLuke
Posty: 107
Rejestracja: 29 września 2007, 07:27
Motocykl: SC 33 Streetfighter
Rok produkcji: 1997
Lokalizacja: Kozy

Post autor: MasterLuke »

u siebie mialem zalozone jak pamietam lancuch 530 108 ogniw przod 16z tyl 44z i pasowalo wiec mysle jak dasz przod 15 to jedynie co moze byc koncowka naciagu ...
Awatar użytkownika
Spidi
Posty: 73
Rejestracja: 11 marca 2013, 12:49
Motocykl: Honda CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Spidi »

108 ogniw spokojnie będzie pasował. Mam u siebie 15/44 i właśnie taki łańcuch. ;)
Awatar użytkownika
MasterLuke
Posty: 107
Rejestracja: 29 września 2007, 07:27
Motocykl: SC 33 Streetfighter
Rok produkcji: 1997
Lokalizacja: Kozy

Post autor: MasterLuke »

jest spora roznica w predkosci z przejscia 16 na 15 ? obecnie mam 16z 47 tyl czy to mozna porownac z 15/44 sam jestem ciekaw :)
Awatar użytkownika
Spidi
Posty: 73
Rejestracja: 11 marca 2013, 12:49
Motocykl: Honda CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Spidi »

Te przełożenia,które masz to mniej więcej to samo co 15/44. Na tym przełożeniu cebra ma lepsze przyspieszenie,a prędkość maksymalna nie zmienia się,aż tak bardzo. ;)
Awatar użytkownika
MasterLuke
Posty: 107
Rejestracja: 29 września 2007, 07:27
Motocykl: SC 33 Streetfighter
Rok produkcji: 1997
Lokalizacja: Kozy

Post autor: MasterLuke »

faktycznie v max sie zmienia ale nie az tak bardzo jeszcze tego tak nie sprawdzalem bo mam u siebie licznik z acewell i nie ogarnalem jak poprawnie ustawic zeby nie przeklamywal ale pierwsze odczucia na takim przelozeniu ze biegi sa jakby " krotsze " ale przyspieszenie super 1i 2bieg szalenstwo :D
luis954
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 22:28
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: WLKP Kalisz

Post autor: luis954 »

miałem w 954 15 na 43 i biegi są dużo krótsze.zmieniłem na ori nie odpowiadało mi.
Awatar użytkownika
Spidi
Posty: 73
Rejestracja: 11 marca 2013, 12:49
Motocykl: Honda CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Spidi »

U mnie przekłamuje o 8 km/h.
czeskii
Posty: 102
Rejestracja: 16 września 2012, 12:17
Motocykl:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: czeskii »

spidi, po zalozeniu jak z naciagiem ? sporo do konca pozostaje ? mowie o nowym lancuchu.
Awatar użytkownika
Spidi
Posty: 73
Rejestracja: 11 marca 2013, 12:49
Motocykl: Honda CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Spidi »

Jak założyłem u siebie,to naciąg był na trzeciej kresce na skali.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC28)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość