Wymiana felgi z 16 na 17
-
Luki213
- Posty: 556
- https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
- Rejestracja: 25 marca 2008, 19:25
- Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: NNM
- marcinSC33
- Staly Bywalec

- Posty: 900
- Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
- Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
- Rok produkcji: 2007
- Lokalizacja: Rzeszów
Ja fabryki nie poprawiałem i moim zdaniem na 16stce ten model ma extra własności jezdne.Jak chodzi o zużycie opon mogę powiedzieć , że też zakładam średnio dwa nowe przody w sezonie.Maksymalnie zrobiłem 8000km na nowym Battlaxie.Zależy od modelu opony niektóre lecą szybciej ale to kazdy zdaje sobie sprawe.Niechcę nikogo w błąd wprowadzać ale z tego co słyszałem to koło pasuje chyba od VFR i F3-niestety niewiem jakie mody trzeba poczynić żeby śmigać na 17.
-
MIRO
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 sierpnia 2008, 20:22
- Motocykl: sc-28
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: RUDA ŚLĄS
- MARTINEZ
- Posty: 44
- Rejestracja: 07 kwietnia 2008, 18:09
- Motocykl: CZ,MZ,WR,CBR
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Wołomin
witam ponownie
dziś porównałem te 16 i 17 od f4 z99r
w miejscach gdzie przykręca się tarcze trzeba zdjąć tak jak wcześniej pisali po 3,5mm z obu stron, następnie trzeba wymienić simeringi przy łożyskach i narazie wiem tyle
i chyba będę musiał pożegnać się z napędzaniem linki od prędkościomierza
ale się jeszcze zobaczy
pozdro
[ Dodano: Czw Sty 15, 2009 2:31 pm ]
Aktualnie odebrałem Fele od ślusarza, zakupiłem nowe łożyska i simeringi.
koszt łożysk z simeringami 40zł obróbka ślusarska 30zł
[ Dodano: Czw Sty 15, 2009 7:05 pm ]
koło siedzi na moto, ale dodatkowo musiałem dorobić te podkładki dystansowe co koło centrują pomiędzy lagami. na oko wygląda ze niby wszystko ok ale zobaczymy na wiosnę.
dziś porównałem te 16 i 17 od f4 z99r
w miejscach gdzie przykręca się tarcze trzeba zdjąć tak jak wcześniej pisali po 3,5mm z obu stron, następnie trzeba wymienić simeringi przy łożyskach i narazie wiem tyle
i chyba będę musiał pożegnać się z napędzaniem linki od prędkościomierza
ale się jeszcze zobaczy
pozdro
[ Dodano: Czw Sty 15, 2009 2:31 pm ]
Aktualnie odebrałem Fele od ślusarza, zakupiłem nowe łożyska i simeringi.
koszt łożysk z simeringami 40zł obróbka ślusarska 30zł
[ Dodano: Czw Sty 15, 2009 7:05 pm ]
koło siedzi na moto, ale dodatkowo musiałem dorobić te podkładki dystansowe co koło centrują pomiędzy lagami. na oko wygląda ze niby wszystko ok ale zobaczymy na wiosnę.
- driverforever
- Posty: 9
- Rejestracja: 02 listopada 2009, 18:28
- Motocykl: SC28
- Rok produkcji: 1994
- Lokalizacja: Dreamland
Czy wiadomo jak sie skonczyła ta przeróbka i czy faktycznie mozna założyc fele 17 bez problemu do sc28?
Spoko Martinez,ze latałaś...tylo nie podałeś jak to zrobiłes i czy wszystko pasuje bez ingerecji tokarza.Mam motor po lekkim szlifie i musze kupic drugie lagi,wiec po co mam kopowac pod sc28 jeśli może pasuja od jakiegoś innego typu Hondy na 17 już.A może ktos wie ,czy wystarczy kupić koło na 17 i bez przeróbek pasuje w lagi od sc28,jeśli tak od którego modelu należy nabyć?-jakos ciężko uzyskać odpowiedż na to pytanie ,nikt jednoznacznie nie potrafi udzielić odpowiedzi,większość postów "krąży" wokół tematu.
Spoko Martinez,ze latałaś...tylo nie podałeś jak to zrobiłes i czy wszystko pasuje bez ingerecji tokarza.Mam motor po lekkim szlifie i musze kupic drugie lagi,wiec po co mam kopowac pod sc28 jeśli może pasuja od jakiegoś innego typu Hondy na 17 już.A może ktos wie ,czy wystarczy kupić koło na 17 i bez przeróbek pasuje w lagi od sc28,jeśli tak od którego modelu należy nabyć?-jakos ciężko uzyskać odpowiedż na to pytanie ,nikt jednoznacznie nie potrafi udzielić odpowiedzi,większość postów "krąży" wokół tematu.
Ostatnio zmieniony 03 listopada 2009, 14:48 przez driverforever, łącznie zmieniany 1 raz.
~Tomek
-
looonger
- Posty: 1
- Rejestracja: 05 marca 2012, 20:43
- Motocykl:
- Lokalizacja: Tychy
jestem wlasnie na etapie przekladania kola z F3 do mojego sc28 92r. I jest problem z predkosciomierzem bo jak wiecie w sc28 jest na lince a kolo z F3 nie jest pod to przystosowane bo tam predkosciomierz jest elektrzyczny. Mam pytaniem jak sobie z tym poradzic? czy da sie przerobic to kolo? czy jest inne kolo 17 z mocowaniem na slimak predkosciomierza? czy jest mozliwosc zmiany zegarów w sc28 na jakies z wyzszego rocznika? jakie przeróbki wtedy sa konieczne? gdzie podlaczyc te zegary? Pozdrawiam i bardzo dziekuje za odpowiedz.
-
Nevermore
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 maja 2012, 16:52
- Motocykl:
- Lokalizacja: Kłodzko
od vfr 750 jest na lince i podobno też pasuje.
To mój pierwszy post, więc witam wszystkich
Generalnie w temacie się oczytałem na tym forum i nie tylko. Kilka osób pisze, że nowe gumy kupować. Opcja dobra - ale nie dla każdego. Mam dostęp do ładnych używanych opon, na których bym oszczędził dużo kasy - co jest jednym z powodów, aby zmienić koło, lecz raczej tylko z tego powodu by mi się nie chciało raczej bawić w zmianę feli na 17". Problem jest z oponą torową do bladego, którą w tym roku chciałem włożyć. Dostęp ciężki, a konkretnie jego brak ;x. Dlatego wciąż się zastanawiam. Z drugiej strony zdaję sobie sprawę, że producent nie dał koła o 16" bez przyczyny...
I tu jest moje pytanie. W tym temacie mało kto pisze, ale słyszałem, że na 17" moto często wpada w shimmy. Jeżeli ktoś jeździł na 16" i na 17" z amorem skrętu i bez to bardzo bym prosił o wypowiedzenie się, bądź napisanie mi na priv/gg - chciałbym się dokładnie w temacie obeznać.
To mój pierwszy post, więc witam wszystkich
Generalnie w temacie się oczytałem na tym forum i nie tylko. Kilka osób pisze, że nowe gumy kupować. Opcja dobra - ale nie dla każdego. Mam dostęp do ładnych używanych opon, na których bym oszczędził dużo kasy - co jest jednym z powodów, aby zmienić koło, lecz raczej tylko z tego powodu by mi się nie chciało raczej bawić w zmianę feli na 17". Problem jest z oponą torową do bladego, którą w tym roku chciałem włożyć. Dostęp ciężki, a konkretnie jego brak ;x. Dlatego wciąż się zastanawiam. Z drugiej strony zdaję sobie sprawę, że producent nie dał koła o 16" bez przyczyny...
I tu jest moje pytanie. W tym temacie mało kto pisze, ale słyszałem, że na 17" moto często wpada w shimmy. Jeżeli ktoś jeździł na 16" i na 17" z amorem skrętu i bez to bardzo bym prosił o wypowiedzenie się, bądź napisanie mi na priv/gg - chciałbym się dokładnie w temacie obeznać.