Wymiana felgi z 16 na 17

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995
Luki213
Posty: 556
https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
Rejestracja: 25 marca 2008, 19:25
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: NNM

Post autor: Luki213 »

TomoGT ten amorek to lezy w garazu?? i w ktorym miejscu??? bo musze plan przygotowac :mrgreen:
Awatar użytkownika
marcinSC33
Staly Bywalec
Staly Bywalec
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: marcinSC33 »

Ja fabryki nie poprawiałem i moim zdaniem na 16stce ten model ma extra własności jezdne.Jak chodzi o zużycie opon mogę powiedzieć , że też zakładam średnio dwa nowe przody w sezonie.Maksymalnie zrobiłem 8000km na nowym Battlaxie.Zależy od modelu opony niektóre lecą szybciej ale to kazdy zdaje sobie sprawe.Niechcę nikogo w błąd wprowadzać ale z tego co słyszałem to koło pasuje chyba od VFR i F3-niestety niewiem jakie mody trzeba poczynić żeby śmigać na 17.
Luki213
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 19:25
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: NNM

Post autor: Luki213 »

Chyba szybciej od VTR by przypasowala.
Awatar użytkownika
MARTINEZ
Posty: 44
Rejestracja: 07 kwietnia 2008, 18:09
Motocykl: CZ,MZ,WR,CBR
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: MARTINEZ »

Fela do mnie dotarła ale narazie mam rękę w gipsie i się chwile zejdzie zanim prawda wyjdzie na jaw ;) w poniedziałek może uda mi się to zbadać :)
MIRO
Posty: 3
Rejestracja: 24 sierpnia 2008, 20:22
Motocykl: sc-28
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: RUDA ŚLĄS

Post autor: MIRO »

Witam co slyszalem i widzialem to ponoc pasuje tylko ze trzeba zebrac po okolo 3 mm z obu stron tam gdzie sie tarcze ham przykreca bo ci nie bedzie pasowac tarcza do zacisku .
"Motocykl to znak, że jego posiadacz nie utonął w szarości życia"
Awatar użytkownika
MARTINEZ
Posty: 44
Rejestracja: 07 kwietnia 2008, 18:09
Motocykl: CZ,MZ,WR,CBR
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: MARTINEZ »

witam ponownie
dziś porównałem te 16 i 17 od f4 z99r
w miejscach gdzie przykręca się tarcze trzeba zdjąć tak jak wcześniej pisali po 3,5mm z obu stron, następnie trzeba wymienić simeringi przy łożyskach i narazie wiem tyle :)
i chyba będę musiał pożegnać się z napędzaniem linki od prędkościomierza :(
ale się jeszcze zobaczy :)
pozdro

[ Dodano: Czw Sty 15, 2009 2:31 pm ]
Aktualnie odebrałem Fele od ślusarza, zakupiłem nowe łożyska i simeringi.
koszt łożysk z simeringami 40zł obróbka ślusarska 30zł

[ Dodano: Czw Sty 15, 2009 7:05 pm ]
koło siedzi na moto, ale dodatkowo musiałem dorobić te podkładki dystansowe co koło centrują pomiędzy lagami. na oko wygląda ze niby wszystko ok ale zobaczymy na wiosnę.
Awatar użytkownika
driverforever
Posty: 9
Rejestracja: 02 listopada 2009, 18:28
Motocykl: SC28
Rok produkcji: 1994
Lokalizacja: Dreamland

Post autor: driverforever »

Czy wiadomo jak sie skonczyła ta przeróbka i czy faktycznie mozna założyc fele 17 bez problemu do sc28?



Spoko Martinez,ze latałaś...tylo nie podałeś jak to zrobiłes i czy wszystko pasuje bez ingerecji tokarza.Mam motor po lekkim szlifie i musze kupic drugie lagi,wiec po co mam kopowac pod sc28 jeśli może pasuja od jakiegoś innego typu Hondy na 17 już.A może ktos wie ,czy wystarczy kupić koło na 17 i bez przeróbek pasuje w lagi od sc28,jeśli tak od którego modelu należy nabyć?-jakos ciężko uzyskać odpowiedż na to pytanie ,nikt jednoznacznie nie potrafi udzielić odpowiedzi,większość postów "krąży" wokół tematu.
Ostatnio zmieniony 03 listopada 2009, 14:48 przez driverforever, łącznie zmieniany 1 raz.
~Tomek
Awatar użytkownika
MARTINEZ
Posty: 44
Rejestracja: 07 kwietnia 2008, 18:09
Motocykl: CZ,MZ,WR,CBR
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: MARTINEZ »

Ja latałem cały sezon na 17ce i było super. :) pozdro
looonger
Posty: 1
Rejestracja: 05 marca 2012, 20:43
Motocykl:
Lokalizacja: Tychy

Post autor: looonger »

jestem wlasnie na etapie przekladania kola z F3 do mojego sc28 92r. I jest problem z predkosciomierzem bo jak wiecie w sc28 jest na lince a kolo z F3 nie jest pod to przystosowane bo tam predkosciomierz jest elektrzyczny. Mam pytaniem jak sobie z tym poradzic? czy da sie przerobic to kolo? czy jest inne kolo 17 z mocowaniem na slimak predkosciomierza? czy jest mozliwosc zmiany zegarów w sc28 na jakies z wyzszego rocznika? jakie przeróbki wtedy sa konieczne? gdzie podlaczyc te zegary? Pozdrawiam i bardzo dziekuje za odpowiedz.
Nevermore
Posty: 1
Rejestracja: 10 maja 2012, 16:52
Motocykl:
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: Nevermore »

od vfr 750 jest na lince i podobno też pasuje.

To mój pierwszy post, więc witam wszystkich :)

Generalnie w temacie się oczytałem na tym forum i nie tylko. Kilka osób pisze, że nowe gumy kupować. Opcja dobra - ale nie dla każdego. Mam dostęp do ładnych używanych opon, na których bym oszczędził dużo kasy - co jest jednym z powodów, aby zmienić koło, lecz raczej tylko z tego powodu by mi się nie chciało raczej bawić w zmianę feli na 17". Problem jest z oponą torową do bladego, którą w tym roku chciałem włożyć. Dostęp ciężki, a konkretnie jego brak ;x. Dlatego wciąż się zastanawiam. Z drugiej strony zdaję sobie sprawę, że producent nie dał koła o 16" bez przyczyny...

I tu jest moje pytanie. W tym temacie mało kto pisze, ale słyszałem, że na 17" moto często wpada w shimmy. Jeżeli ktoś jeździł na 16" i na 17" z amorem skrętu i bez to bardzo bym prosił o wypowiedzenie się, bądź napisanie mi na priv/gg - chciałbym się dokładnie w temacie obeznać.
norris99
Posty: 25
Rejestracja: 21 maja 2011, 12:04
Motocykl: honda firebalde 900 RR
Rok produkcji: 1997
Lokalizacja: Kędzierzy

Post autor: norris99 »

Martinez tarcze do felgo z f4 pasuja z starej 16 z fire?
cbr900snd
Posty: 9
Rejestracja: 14 stycznia 2011, 23:03
Motocykl: fajerek:)
Rok produkcji: 1999
Lokalizacja: Sandomier

Post autor: cbr900snd »

Mam podobny problem. Wrzucilem kolo od sc 28 do lag sc 33 i zamiast ślimaka mam dystansik przez ktory "wali" kierownica jak oszalałe ;) jak to obejść panowie?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC28)”