Wymiana felgi z 16 na 17

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Postby Luki213 » 09 January 2009, 17:40

TomoGT ten amorek to lezy w garazu?? i w ktorym miejscu??? bo musze plan przygotowac :mrgreen:
Luki213
 
Posts: 556
Joined: 25 March 2008, 20:25
Location: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Year production: 0

Postby marcinSC33 » 10 January 2009, 09:58

Ja fabryki nie poprawiałem i moim zdaniem na 16stce ten model ma extra własności jezdne.Jak chodzi o zużycie opon mogę powiedzieć , że też zakładam średnio dwa nowe przody w sezonie.Maksymalnie zrobiłem 8000km na nowym Battlaxie.Zależy od modelu opony niektóre lecą szybciej ale to kazdy zdaje sobie sprawe.Niechcę nikogo w błąd wprowadzać ale z tego co słyszałem to koło pasuje chyba od VFR i F3-niestety niewiem jakie mody trzeba poczynić żeby śmigać na 17.
User avatar
marcinSC33
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Postby Luki213 » 10 January 2009, 12:26

Chyba szybciej od VTR by przypasowala.
Luki213
 
Posts: 556
Joined: 25 March 2008, 20:25
Location: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Year production: 0

Postby MARTINEZ » 10 January 2009, 12:28

Fela do mnie dotarła ale narazie mam rękę w gipsie i się chwile zejdzie zanim prawda wyjdzie na jaw ;) w poniedziałek może uda mi się to zbadać :)
User avatar
MARTINEZ
 
Posts: 44
Joined: 07 April 2008, 18:09
Location: Wołomin
Motocykl: CZ,MZ,WR,CBR
Year production: 0

Postby MIRO » 11 January 2009, 14:29

Witam co slyszalem i widzialem to ponoc pasuje tylko ze trzeba zebrac po okolo 3 mm z obu stron tam gdzie sie tarcze ham przykreca bo ci nie bedzie pasowac tarcza do zacisku .
"Motocykl to znak, że jego posiadacz nie utonął w szarości życia"
MIRO
 
Posts: 3
Joined: 24 August 2008, 20:22
Location: RUDA ŚLĄS
Motocykl: sc-28
Year production: 0

Postby MARTINEZ » 12 January 2009, 22:45

witam ponownie
dziś porównałem te 16 i 17 od f4 z99r
w miejscach gdzie przykręca się tarcze trzeba zdjąć tak jak wcześniej pisali po 3,5mm z obu stron, następnie trzeba wymienić simeringi przy łożyskach i narazie wiem tyle :)
i chyba będę musiał pożegnać się z napędzaniem linki od prędkościomierza :(
ale się jeszcze zobaczy :)
pozdro

[ Dodano: Czw Sty 15, 2009 2:31 pm ]
Aktualnie odebrałem Fele od ślusarza, zakupiłem nowe łożyska i simeringi.
koszt łożysk z simeringami 40zł obróbka ślusarska 30zł

[ Dodano: Czw Sty 15, 2009 7:05 pm ]
koło siedzi na moto, ale dodatkowo musiałem dorobić te podkładki dystansowe co koło centrują pomiędzy lagami. na oko wygląda ze niby wszystko ok ale zobaczymy na wiosnę.
User avatar
MARTINEZ
 
Posts: 44
Joined: 07 April 2008, 18:09
Location: Wołomin
Motocykl: CZ,MZ,WR,CBR
Year production: 0

Postby driverforever » 02 November 2009, 22:40

Czy wiadomo jak sie skonczyła ta przeróbka i czy faktycznie mozna założyc fele 17 bez problemu do sc28?



Spoko Martinez,ze latałaś...tylo nie podałeś jak to zrobiłes i czy wszystko pasuje bez ingerecji tokarza.Mam motor po lekkim szlifie i musze kupic drugie lagi,wiec po co mam kopowac pod sc28 jeśli może pasuja od jakiegoś innego typu Hondy na 17 już.A może ktos wie ,czy wystarczy kupić koło na 17 i bez przeróbek pasuje w lagi od sc28,jeśli tak od którego modelu należy nabyć?-jakos ciężko uzyskać odpowiedż na to pytanie ,nikt jednoznacznie nie potrafi udzielić odpowiedzi,większość postów "krąży" wokół tematu.
Last edited by driverforever on 03 November 2009, 15:48, edited 1 time in total.
~Tomek
User avatar
driverforever
 
Posts: 9
Joined: 02 November 2009, 19:28
Location: Dreamland
Motocykl: SC28
Year production: 1994

Postby MARTINEZ » 03 November 2009, 09:24

Ja latałem cały sezon na 17ce i było super. :) pozdro
User avatar
MARTINEZ
 
Posts: 44
Joined: 07 April 2008, 18:09
Location: Wołomin
Motocykl: CZ,MZ,WR,CBR
Year production: 0

Postby looonger » 26 April 2012, 12:57

jestem wlasnie na etapie przekladania kola z F3 do mojego sc28 92r. I jest problem z predkosciomierzem bo jak wiecie w sc28 jest na lince a kolo z F3 nie jest pod to przystosowane bo tam predkosciomierz jest elektrzyczny. Mam pytaniem jak sobie z tym poradzic? czy da sie przerobic to kolo? czy jest inne kolo 17 z mocowaniem na slimak predkosciomierza? czy jest mozliwosc zmiany zegarów w sc28 na jakies z wyzszego rocznika? jakie przeróbki wtedy sa konieczne? gdzie podlaczyc te zegary? Pozdrawiam i bardzo dziekuje za odpowiedz.
looonger
 
Posts: 1
Joined: 05 March 2012, 21:43
Location: Tychy
Motocykl:

Postby Nevermore » 10 May 2012, 17:08

od vfr 750 jest na lince i podobno też pasuje.

To mój pierwszy post, więc witam wszystkich :)

Generalnie w temacie się oczytałem na tym forum i nie tylko. Kilka osób pisze, że nowe gumy kupować. Opcja dobra - ale nie dla każdego. Mam dostęp do ładnych używanych opon, na których bym oszczędził dużo kasy - co jest jednym z powodów, aby zmienić koło, lecz raczej tylko z tego powodu by mi się nie chciało raczej bawić w zmianę feli na 17". Problem jest z oponą torową do bladego, którą w tym roku chciałem włożyć. Dostęp ciężki, a konkretnie jego brak ;x. Dlatego wciąż się zastanawiam. Z drugiej strony zdaję sobie sprawę, że producent nie dał koła o 16" bez przyczyny...

I tu jest moje pytanie. W tym temacie mało kto pisze, ale słyszałem, że na 17" moto często wpada w shimmy. Jeżeli ktoś jeździł na 16" i na 17" z amorem skrętu i bez to bardzo bym prosił o wypowiedzenie się, bądź napisanie mi na priv/gg - chciałbym się dokładnie w temacie obeznać.
Nevermore
 
Posts: 1
Joined: 10 May 2012, 16:52
Location: Kłodzko
Motocykl:

Postby norris99 » 13 May 2012, 11:42

Martinez tarcze do felgo z f4 pasuja z starej 16 z fire?
norris99
 
Posts: 25
Joined: 21 May 2011, 12:04
Location: Kędzierzy
Motocykl: honda firebalde 900 RR
Year production: 1997

Postby cbr900snd » 20 June 2013, 08:49

Mam podobny problem. Wrzucilem kolo od sc 28 do lag sc 33 i zamiast ślimaka mam dystansik przez ktory "wali" kierownica jak oszalałe ;) jak to obejść panowie?
cbr900snd
 
Posts: 9
Joined: 15 January 2011, 00:03
Location: Sandomier
Motocykl: fajerek:)
Year production: 1999

Previous

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC28)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests