Wymiana wydechu z oryginału na przelotowy

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995
gargamel
Posty: 104
https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 17:35
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Jawor / L

Post autor: gargamel »

olsen pisze:Nie każdy przelot przekracza normę.

Jak to nie? Ciekawe który tłumik przelotowy mieści się w normach UE jeśli o takich mowa? Gdyby tak było, fabrycznie montowane były by przeloty w 4-suwach. Nie dość, że lżejsze to jeszcze mocy nie zabierają. No i dźwięk :mrgreen:
No speed limit, no police - no FUN :-)
Awatar użytkownika
Ezio
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 20:33
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998
Lokalizacja: NGI

Post autor: Ezio »

maciekx nie masz racji. dowód zabiera się gdy pojazd nie jest sprawny lub w przypadku wydechu nie spełnia norm a do tego mandat. jedno plus drugie. najczęściej kończy się na zabraniu dowodu bez mandatu ale to jest "dobra" wola pana władzy. jak nie mają urządzenia pomiarowego to mogą cię cmoknąć w pompkę . no jest jeszcze jedna rzecz za którą można oberwać mandat i stracić dowód (bez pomiaru) a mianowicie brak wybitego znaczka e13 czyli dopuszczenia danej części do ruchu.
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654
Awatar użytkownika
blady46
Posty: 62
Rejestracja: 22 lutego 2011, 20:11
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003
Lokalizacja: Raszyn

Post autor: blady46 »

w mojej okolicach (Pruszków, Warszawa, Wołomin) nikt nie pluje się o przeloty w motocyklach bo wiedzą że to znacznie poprawia bezpieczeństwo motocyklisty. Mój ma np jakieś 110db i wiele razy tyłek uratował :) Wiadomo jak będzie ku.... to nawet za źle ustawioną lampę może zabrać dowód ale normalny gliniarz machnie ręką :)
Serce bije w tempie obrotów maszyny...
Awatar użytkownika
walek809
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 19:42
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Wrp

Post autor: walek809 »

odnośnie wydechów czy ktoś może podac wymiary uszczelnienia kolektorów jest to coś w stylu oringu między silnikiem a kolektorami może ktoś już przerabiał ten temat .

i pytanko czym uszczelnić łączenie końcówki wydechu z rurą od kolektorów ?
kocan
Posty: 221
Rejestracja: 10 stycznia 2011, 21:02
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1998
Lokalizacja: turek

Post autor: kocan »

kolego jesli chodzi o uszczelki miedzy silnikiem a kolektorami to uszczelki mozna kupic. co do laczenia koncowki wydechu z rura od kolektorow polecam paste do montazu ukladow wydechowych WALKER. Ja u siebie w motocyklu i w samochodzie uszczelniam ta pasta i jest super (przerabialem kilka innych i bylo roznie). w samochodzie mialem podobna sytuacje, wydmuchnelo mi uszczelke i zdjalem kolektor i nalozylem tez pasty i przykrecilem i juz mam tak ze 3 lata i jest szczelnie. :)
pekal1
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pekal1 »

blady46 pisze:w mojej okolicach (Pruszków, Warszawa, Wołomin) nikt nie pluje się o przeloty w motocyklach bo wiedzą że to znacznie poprawia bezpieczeństwo motocyklisty. Mój ma np jakieś 110db i wiele razy tyłek uratował :) Wiadomo jak będzie ku.... to nawet za źle ustawioną lampę może zabrać dowód ale normalny gliniarz machnie ręką :)
Dobrze prawisz ^^
Widzę że Ty też z Raszyna, a nie kojarze jakoś moto :> nowy nabytek ?
Awatar użytkownika
walek809
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 19:42
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Wrp

Post autor: walek809 »

uszczelki znalazłem :)
http://allegro.pl/show_item.php?item=1681947066

paste wypróbuje razem z okładzina do wydechów jak mi sie nawinie i zmieszczę końcówkę a jak nie to mówisz że sama pasta da redę uszczelnić łączenie ? jak to później z rozłączeniem tego ?
kocan
Posty: 221
Rejestracja: 10 stycznia 2011, 21:02
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1998
Lokalizacja: turek

Post autor: kocan »

sorki za nieobecnosc ale nie mialem za bardzo mozliwosci sie poajwic i odpowiedziec. z rozlaczeniem nie ma problemu.
Awatar użytkownika
Spidi
Posty: 73
Rejestracja: 11 marca 2013, 12:49
Motocykl: Honda CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Spidi »

Siema mam pytanie.

Kupiłem do 900 RR wydech przelotowy,założyłem odpalam moto wszystko ok.

Na drugi dzień go odpaliłem na tym wydechu,chodził na ssaniu rozgrzał się,wyłączyłem ssanie i moto zaczęło spadać z obrotów i nagle zgasło.

Odpalam na ssaniu i to samo,potem nie chciał odpalić.
Zmieniłem znowu na seryjny wydech i od razu odpalił i lata tak jak przed wrzuceniem przelotu,czyli trzyma obroty i wszystko ok.

Co może być tego przyczyną ?
Czy aż tak zmiana wydechu wpłynęła na pracę silnika?
toper-utl
Staly Bywalec
Staly Bywalec
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99
Lokalizacja: Łódź

Post autor: toper-utl »

Przelot troche zubaża mieszanke paliwo/powietrze, do tego silnik chodzi mniej rowno na wolnych obrotach, ale nawet przy seryjnych ustawieniach gaznika nie powinen gasnac. Moza masz gazniki zbyt ubogo ustawione, albo zaebane syfem i na seryjnym wydechu jakos tam wyrabia, a przelot juz ta granice przekracza i gasnie. Luknij jaki kolor maja swiece, jak sa biale to mieszanka zbyt uboga.
Ci użytkownicy podziękowali toper-utl za ten post:
Spidi
ODPOWIEDZ

Wróć do „Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC28)”