Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 17:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zdalne odpalanie moto

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 87
Rejestracja: 23 września 2012, 09:59
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 3
Motocykl: SC33 Lift
Rok produkcji: 1998
Samochód: Bora VR6 :)

Zdalne odpalanie moto

Post » 18 listopada 2012, 15:48

Witam, jak w temacie, możę ktoś z forumowiczów przechodził przez ten problem. Mam SC33 98 rok i zastanawiam się nad założeniem alarmu wraz ze zdalnym odpalaniem i gaszeniem motocykla. Na alledrogo widziałem wiele wynalazków zróznicowanych cenowo, ale nigdy nie miałem z tym do czynienia. Może jeśli ktoś z was coś takiego majstrował to wypowie się na ten temat, pozdrawiam
... tak dużo za nami a jeszcze przed nami tyle...

 
Posty: 184
Rejestracja: 15 grudnia 2010, 17:13
Lokalizacja: dolny
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 97

Post » 18 listopada 2012, 18:06

Witaj kolego ja mam taki bajer i powiem ci że daje radę. Odpalanie to tylko na ciepłym silniku i pod warunkiem że masz synchronizację zaworów igaźników za sobą.

Awatar użytkownika
 
Posty: 87
Rejestracja: 23 września 2012, 09:59
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 3
Motocykl: SC33 Lift
Rok produkcji: 1998
Samochód: Bora VR6 :)

Post » 18 listopada 2012, 19:37

a posłuchaj malinex, sam to sobie zakładałaś? troszeczkę na elektronice się znam ale nie w tym rzecz, wiem że trzeba podać napięcie na stacyjke albo zaraz za nią na moduł zapłonowy i pompę paliwa a drugą wiążkę na rozrusznik, tylko, co zrobić jeśli po takim zdalnym odpaleniu włożysz kluczyk do stacyjki i go przekręcisz, jak go puźniej zgasić i wyłączyć zasilanie na stacyjce kluczykiem czy pilotem, i najważniejsza sprawa pomijając to że silnik i tak wypada żeby był rozgrzany czy też w tym wypadku ssanie jest ręczne, czy odpalając zdanie przytrzymujesz przycisk na pilocie aż odpali czy tylko wciskasz raz i róznicą napięć tj po uruchomieniu ładowania układ rozłacza kręcenie rozrusznika? wiem że naqpisałem to dość chaotycznie i pomieszałem kilka zagadnień ale może rozkminisz te zagadki? pozdrawiam

[ Dodano: Nie Lis 18, 2012 6:44 pm ]
myślę że wiele osób ten temat może zaciekawić bo jeśli rozpiszmy to w miarę dokładnie krok po kroku to nawet zwykły kowalski założy sobie sam coś takiego, ewentualnie pokuszę się o fotorelację z tego zabiegu

prosiłbym o jakieś linki które układy zdalnego odpalania można polecić a których się wystrzegać rotfl2:
... tak dużo za nami a jeszcze przed nami tyle...

 
Posty: 184
Rejestracja: 15 grudnia 2010, 17:13
Lokalizacja: dolny
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 97

Post » 18 listopada 2012, 20:42

Sam to robiłem żadna filozofia koło aku jest kostka z 4 kablami od stacyjki tam się wpinasz. Co do kluczyka to jeżeli odpalisz z pilota i w ciągu 10 minut nie włożysz kluczyka to zgaśnie i się uzbroi. Silnik musi być rozgrzany bo inaczej będziesz hełtał he he chyba że włączysz ssanie ręczne i pilotem odpalisz. Pilot działa tak jak długo przytrzymasz guzik tak długo będzie kręcił to wsio. Pompa paliwa w sc33? Hmm :ooo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 87
Rejestracja: 23 września 2012, 09:59
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 3
Motocykl: SC33 Lift
Rok produkcji: 1998
Samochód: Bora VR6 :)

Post » 18 listopada 2012, 21:37

a masz jakąs rozpiske tej kostki koło akumulatora? hm, pompka paliwa raczej chyba jest bo coś musi podawać paliwo na gaźniki a bynajmniej tak było w mojej starej vfr gdzie mimo gaźników pompka była elektryczna, a mozesz polecić jakiś konkretny model takiego zestawu albo podać swój tzn ten który masz zamontowany?
... tak dużo za nami a jeszcze przed nami tyle...

 
Posty: 184
Rejestracja: 15 grudnia 2010, 17:13
Lokalizacja: dolny
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 97

Post » 19 listopada 2012, 12:57

Wbijać w jakąś pompę która już pękła he he . Ja mam alarm stiga. Kostkę masz z prawej strony 4pinową pod owiewką w gumowej osłonie w której jest jeszcze bezpiecznik 30 amperowy. Zobacz stig jest prosty w podłączeniu 7bodajże kabli. Jak coś pisz pchniemy dalej ten temat który cię nurtuje.


:D


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości