It is currently 18 November 2025, 01:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Lampa / refletor z UK

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Lampa / refletor z UK

Post » 19 January 2009, 14:42

Hej, mam problem. Mianowicie moja 929 pochodzi z kraju wiecznych mgieł (tzn. UK) i jak wiadomo oni jeżdżą po tej drugiej stronie. Kierownicy przekładać nie trzeba ale co z reflektorem ?!?. O przegląd się nie martwię wiadomo żyjemy w kraju, gdzie da się załatwić wszytko. Ale czy jak obniżę światło tak żeby nie oślepiać jadących z naprzeciwka to czy będę sam coś widział. Lub czy jak nie obniżę to będę mocno oślepiał. Słyszałem, że są jakieś specjalne naklejki na reflektor do gości z UK (ale kto by chciał jeździć z jakimś badziewiem naklejonym na przedzie). Lub może ktoś ma do sprzedania europejski reflektor do 929 po przejściach potrzebuje sam odbłyśnik (ktoś wie czy da się to przełożyć - mam magika który rozkleja reflektory samochodowe może i z moim sobie poradzi). Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o radę.
Jak porównywałem snop światła z mojej 929, z tym który padał z europejskiej TLi to zaobserwowałem:
-że europejska lampa bardzo doświetla prawa stronę, linia wyglądała mniej-więcej tak ___/ (wiem że TL była na soczewce)
- natomiast w mojej 929 linia światłą była mniej-więcej prosta tylko miała delikatny trójkącik od środka po lewej stronie.
Dodam jeszcze tylko, że rzadko zdarza mi się jeździć po zmroku (ale to chyba nie ma większego znaczenia :wink: )

PS. tylko nie piszcie że mogłem nie kupować motoru z UK, bo przy kupnie kierowałem się stanem motocykla, a nie jego pochodzeniem:)

User avatar
 
Posts: 88
Joined: 01 September 2008, 21:12
Location: Żywiec
Motocykl: honda cbr100RR 06'
Year production: 2006

Post » 19 January 2009, 14:56

orzech-sam mam SC57 z uk i sie nie przejmuje,nawet specjalnie kumpel jechał samochodem z naprzeciwka i mi pózniej mówił że praktycznie niema róznicy,z jednej strony lepiej bo Cie bardziej widzą:)
a moto z uk nie są wcale gorsze,sam pracowałem tam 2,5 roku i sobię piekną cebrę za niewielkie pieniądze sprowadziłem!

 
Posts: 57
Joined: 29 July 2008, 20:31
Location: Lębork
Motocykl: sc44
Year production: 0

Post » 19 January 2009, 19:20

No teraz jak kupiłeś z angli to zostaw reflektor nie opłaca się bawić poza tym świeci on prawie identycznie jak reszta maszyn w EU.Światła nie obniżaj , tylko leciutki pasek świeci w lewą stronę prawie niezauważalny dla innych uczestników ruchu.

User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Post » 19 January 2009, 22:26

Też mam z UK i jest w super stanie z resztą to moje drugie moto bo VFR-ka tez była z UK. Ja też nie wymieniam - bardzo minimalnie obniżyłem i przesunąłem w prawo i jest naprawde Ok. Światło pada mi teraz lekko na prawy pas. Nie wiem jak ten leflektor jest zrobiony ale praktycznie nie ma tego klina na lewym pasie.


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests