It is currently 16 November 2025, 22:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Predkosci w sc33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 78
Joined: 19 October 2010, 20:34
Location: Hindenbur
Points: 1
Motocykl: w poszukiwaniu sc57 lub suzuki k4
Year production: 1999

Post » 29 February 2012, 14:20

ja moja rozkulałem do 285 i jeszcze troszenke luzu było

User avatar
 
Posts: 30
Joined: 20 May 2011, 15:01
Location: Brzeszcze
Motocykl: ZX-10R
Year production: 2004

Post » 29 February 2012, 20:23

rylo: Tak jakos tak 180km/h do odciecia. Na 60_Z cos kolo 140. Co ciekawe kiedys kolega stwierdził że ma nawkładane gadzetów do moto i leci mu wiecej ale to bzdura bo ja też mam (Filter K&N, pelen akrapovic) i jedzie do tych samych predkosci tylko co oczywiste lepiej sie zbiera ot co...
TS350->GSXR 750->CBR 900RR->ZX-10R

User avatar
 
Posts: 52
Joined: 03 January 2012, 16:50
Location: LBI xxxx
Points: 1
Motocykl: CBR 900RR
Year production: 1998

Post » 01 July 2012, 06:48

WITAM. Mam to samo w swojej. 255km/h 9tys/obr i stoi.... czasami łapie odcine przy 9tys a czasami normalnie przy 12.

co to może być?
Jedno życie, Jeden cel, ... jeździć Hondą CBR ;]

 
Posts: 113
Joined: 08 June 2011, 07:54
Location: Warszawa
Points: 1
Motocykl: brak
Year production: 0

Post » 01 July 2012, 19:20

grucha161 wrote:WITAM. Mam to samo w swojej. 255km/h 9tys/obr i stoi.... czasami łapie odcine przy 9tys a czasami normalnie przy 12.

co to może być?


kolego jakie masz przełożenie? Moja pokazuje równo 280 sprawdzone dwa weekendy z rzędu czyli około 260 mam.Dodam tylko że mam dwa zęby z przodu mniej i jeden mniej z tyłu:)
Generalnie jest to street czyli bez owiewki , ciekawe co by było jakbym ważył nie 110 a 80 kilo :diabel2:

User avatar
 
Posts: 52
Joined: 03 January 2012, 16:50
Location: LBI xxxx
Points: 1
Motocykl: CBR 900RR
Year production: 1998

Post » 08 July 2012, 08:57

przełożenie tu nie ma nic do rzeczy niestety.. :/
Jedno życie, Jeden cel, ... jeździć Hondą CBR ;]

 
Posts: 16
Joined: 24 June 2012, 14:15
Location: Brzesko
Motocykl:

Post » 02 August 2012, 13:31

Panowie mam podobnie 255-260 i koniec raz go nawet na 5tce przeciągłem i było tak samo ,motor jest po regulacjach gaźniki synchronizacja ,świece wsio,łożyska w kole i na zabieraku również a ten jedzie pięknie 260 i stop.Silnik przy tej prędkości pracuje normalnie nie dławi się ani nie łapie odcinki tylko poprostu tak jakby nie chciał już więcej jechać,silnik wcale nie wyje i czuć ,że ma potencjał.Widzę,że niektórzy się chwalą ,że im jedzie 285km/h nie jestem ghost riderem ale fajnie jest mieć świadomość,co np. moja maszyna potrafi i kiedy zajdzie potrzeba rozpędzić się do tych prędkości.Może są to jakieś wersje przyblokowane może moduł lub coś,ktoś się orientuje?

 
Posts: 6
Joined: 20 July 2012, 07:28
Location: Śląsk
Motocykl: Cbr 929
Year production: 2001

Post » 17 August 2012, 07:19

Witam. mam niestety ten sam problem...;-( sc 33 z 98 r. Silnik pracuje bardzo dobrze, napęd 70 % oryginał, robiona regulacja itd. wydech akrapovic filtr k&n i dynojety w silniku. Zbiera się pięknie na gumę wchodzi z jedynki bez problemów a prędkość maksymalna to niecałe 250 i koniec.... Silnik się nie męczy tylko "kula" się tak w tej prędkości. Jeżeli ktoś miał tak i problem rozwiązał to proszę o odp. Pozdrawiam.
były gs500,gsx600,XX,sc33 teraz SC33;-)

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 17 August 2012, 12:51

ciągnijcie do końca na każdym biegu...

 
Posts: 6
Joined: 20 July 2012, 07:28
Location: Śląsk
Motocykl: Cbr 929
Year production: 2001

Post » 18 August 2012, 14:37

Będę musiał spróbowac i dam znac. dzisiaj na 1 do odciny było 130 ?? no zobaczymy co z tego wyjdzie?

[ Dodano: Sob Sie 25, 2012 12:16 pm ]
Jest OK. poszło 270 ;-) jedynka to ponad 120 drugi bieg i jest ponad 170 3 chyba był ok 215 i tak na 5 ponad 260 i potem 6 i 270 :-)) Także faktycznie należy ją na wysokich kręcic
. Pozdrawiam.

[ Dodano: Sob Paź 20, 2012 5:15 pm ]
No i jak tam panowie z tymi prędkościami...? rozbujaliście maszyny? Napiszcie odp. Ci co również meli problemy by ją rozkulac powyżej 260 .
były gs500,gsx600,XX,sc33 teraz SC33;-)

 
Posts: 3
Joined: 07 March 2011, 17:31
Location: Żarki
Motocykl: sc33
Year production: 1999

Post » 02 July 2013, 16:05

moja zamyka budzik 300. z gorki nawet troche idzie za

User avatar
 
Posts: 73
Joined: 11 March 2013, 13:49
Location: Wrocław
Points: 4
Motocykl: Honda CBR 900 RR
Year production: 1999

Post » 02 July 2013, 22:02

Moja również zamyka budzik :diabel2:

User avatar
 
Posts: 936
Joined: 29 January 2012, 14:58
Location: cbr-dtr
Points: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Year production: 99

Post » 02 July 2013, 22:13

u mnie też jest poza 300 sc28 prędkość z koła przód a silnik sc33 rrx 1999r jeszcze napęd jest zmieniony z przodu ori z tyłu 4 zęby więcej :D jechaliśmy ostatnio na 3 moto hornet 600 fazer 600 sc44 i ja z sc44 prawie na zero idę a koledzy z 600etek mówią zwolnijcie bo my was nie możemy dogonić haha :one:
-1--2--klama i guma haha

PreviousNext

Return to Ogólne (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests