pewnie moto było po dzwonie i w ten sposób ktoś próbował ukryć ślady po prostowaniu. druga opcja to to taka że ktoś niski jeździł tym sprzętem le w tedy też tylne zawieszenie powinno być obniżone.
Kolega tez miał w sradzie tak wysuniete nawet była o tym wzmianka w MOTOCYKLU podobno ma to poprawic jazde w łukach ale wyczuje to profesjonalista na torze a nie amator na drodze
Ano ma znaczenie :wink: Zmienia sie geometria motocykla i wysuniecie przodu nad półke daje wiekszą zwrotność motocykla i poprawia prowadzenie w ciasnych winklach, pogorsza natomiast stabilnosc podczas szybkiej jazdy. Najwiecej tego typu zabaw widac w off road i wprawni zawodnicy odczuwają wielką różnice. W motocyklach sportowych wiekszosc wysunietych lag powoduja mali jezdzcy :wink:
dzieki Cziken. Owszem Srad miał przygode. Kolega od ktorego kupilem zrobil nim 14o'clock Lagi były zmieniane. Kumpel nie zalowal kasy i odpicowal go totalnie