It is currently 16 November 2025, 13:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

akumulator warta

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 591
Joined: 21 April 2009, 18:38
Location: Radomsko
Points: 1
Motocykl: sc57a
Year production: 2005

Post » 31 May 2012, 07:56

No dokładnie przynajmniej 20min. z otwartymi korkami powinien stać.
W dodatku taki zalany akumulator bez ładowania może osiągnąć max 80% pojemności.
Moto Psycho

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 31 May 2012, 10:54

czyli dobrze sam zrobiłem jak kupiłem varte odczekałem jakieś 30min i dopiero zatkałem i nie było problemu i byłem bardzo zadowolony po zimie nie miałem najmniejszych problemów
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 1007
Joined: 29 August 2009, 22:04
Location: podlasie,
Points: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Year production: 0

Post » 31 May 2012, 22:07

tez wydaje mi sie ze za wczesnie sprzedawca zatkal korki, ale naszczescie kolega dostal kase i kupil YUASE, dobry wybor

User avatar
 
Posts: 164
Joined: 26 March 2010, 23:16
Location: kalisz
Points: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Year production: 2008

Post » 31 May 2012, 23:40

moral z tego jest taki ze jak cos kupimy to sprawdzajmy sami

Previous

Return to Ogólne (CBR1000RR SC59)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests