It is currently 16 November 2025, 13:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ktora opone polecacie

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 13
Joined: 07 December 2008, 00:14
Location: Maków Pod
Motocykl: CBR900RR SC33
Year production: 1999

Ktora opone polecacie

Post » 06 January 2009, 21:59

Co sadzicie o oponach Michelin Pilot sport do CBR?
Lepsza jest moze DUNLOP D209 Qualifier ?
Do spokojnej jazdy... ;]

 
Posts: 29
Joined: 24 December 2008, 10:31
Location: Dąbrowa G
Motocykl: Sc33
Year production: 98

Post » 06 January 2009, 22:58

kumpel ma piloty i jest mega zadowolony

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 06 January 2009, 23:14

jesli cenisz sobie duze przebiegi i dosc dobra przyczepnosc to Michelin. Jeśli jednak zalezy Ci na extremalnych strategiach ulicznych bierz Qualifiery o mieszance soft-front, medium-tył... Powinienes spokojnie leciec kolanem po publicznych przy 170. Oba komplety opon nie mają skali porównania a ich przeznaczenie inne (chodzi mi o uniwersalnosc michelina i konkretnosc qualifiera - konkretnosc targania np. po torze)
wciąż zajmuję się serwisem

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 20 January 2008, 15:35
Location: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Year production: 0

Post » 06 January 2009, 23:21

mam qualifiera wlasnie -d 209- komplet-znika w oczach ale klei sie nieziemsko-jednak wracam do metzelera sportec m3
pozdrawiam Tomek

User avatar
 
Posts: 110
Joined: 12 October 2008, 12:06
Location: Krosno
Motocykl: CBR 929
Year production: 2000

Post » 07 January 2009, 00:13

ja natomiast zakupiłem przed zimą micheliny pilot power, nie moge powiedziec na ich temat nic wiele bo zrobiłem na nich ponad 1000 km, jednak po tak krutkim użytkowaniu zauważyłem że moto dobrze trzyma się asfaltu, oponki się szybko nagrzewają, zdażyło się zamknąc opone i nie było żadnych poślizgów nawet podczas redukcji. Szczerze polecam te oponki, nie spotkałem się jeszcze ze złą opinią na ich temat, a tak nawiasem mówiąc to świetnie wyglądają :)

 
Posts: 408
Joined: 25 June 2008, 22:57
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: sc57 04'
Year production: 0

Post » 07 January 2009, 00:21

ja ma pilot powery i często zdarzają mi się uślizgi :/ szczególnie własnie przy redukcji. nie jeżdżę jakoś bardzo ostro i wydaje mi się że nie powinno tak być. nawet w upały i po dłuższej jeździe. opony są chyba z 2007r. więcej ich chyba nie kupię...

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 07 January 2009, 04:21

chyba 3 sezony temu kupowalem nowki kpl pilot sportow do swojej 954 i zjachaly sie do drutow w 8 tys a w zamian dawaly slaba przyczepnosc w zakretach , co chwile uslizgi przodu i tylu... Jedynie co fajnie to wyczucie zerwania przyczepnosci, pod koniec ich zywota ;) moglem bez problemu na 1 i 2 biegu przy wyjsciach z ostrych zakretow slajdem isc bez obawy o zlapanie naglej przyczepnosci :)

slabe nie polecam wtedy kiedy je kupowal to jeszcze nie bylo pilot powerow ktore wg opini uzytkownikow sa dobre...

User avatar
 
Posts: 80
Joined: 05 April 2008, 18:28
Location: Tarnów /
Points: 1
Motocykl: CBR 1100 XX
Year production: 97

Post » 07 January 2009, 09:20

Ja jezdziłem na Pirelli Diablo i stwierdzam ze zajebiste opony szybko sie nagrzewają i kleją sie do drogi, uślig tylnego koła odczuwałem jedynie przy redukcji.

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 07 January 2009, 09:51

Ja latam na Pilot Power II i jest optymalnie tj. żywotność/przyczepność

 
Posts: 204
Joined: 21 September 2008, 10:30
Location: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Year production: 0

Post » 07 January 2009, 10:47

ja w tamtym sezonie miałem Michelin pilot road 2 CT i byłem zadowolony , tylko jak była nie rozgzana to wiadomo lubiła uslizg ale potem jak by ją przykleił ....

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 07 January 2009, 11:32

2CT czyli mamy oponę z dwoma mieszankami co powoduje, że nasi koledzy uznali...

"RoadRacing World called it "the best motorcycle street tires I've ever ridden"

trochę informacji na temat technologi 2CT
Tech 2CT

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 07 January 2009, 12:28

Jak pisał Synek Pilot Power to kopa straszna a kosztują mase. Kolega który jeżdzi po torze nową Yamahą R6 był tak wkur..ony, ze po 15 minutach łacznie z rozgrzewką uciekł z toru bo powiedział, że na tych oponach napewno walnie. Sam testowałem GIXA 1000K6 bo kumpel mnie prosił, żebym polatał i powiedział cos na temat tego moto. Miał właśnie powery nówki i z przodu zębatję mniejszą o ząb. Bosze dramat :evil: Non stop drift i power slide bez checi i nie w tym momencie co trzeba. Tomogt Sportec M3, M1 super tak jak supercorsa pro czy rensport no jeszcze bettlax BT01. Kolega natomiast pisze, że potrzebuje do spokojnej jazdy, czyli takiej jaką uprawia mój brat na TL1000. Lata On na pilot sport i są to dobre opony ale nie dla takich debili jak np. ja :mrgreen:

[ Dodano: Sro Sty 07, 2009 11:30 am ]
BATTLAX a nie BETTLAX :wink: oczywiscie firmy Bridgestone :mrgreen:
wciąż zajmuję się serwisem

Next

Return to Ogólne (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests