witam ja również mam z tym problem brak reakcji na kręcenie tym "zaworem" i do tego poprzedni właściciel wpakował już gume w sprężyne w zakrętach to trzeba na maxa uważać
jeśli ktoś posiada jeszcze takowy sprawny niedrogo proszę o odp
no chyba że ktoś wie od czego by tu dopasować używke
A ja zainwestowałem w mojego Bladego i zregenerowałem amortyzator w firmie Nagengast w Gdańsku. Amorek działa jak nowy.
Koszt pełnej regeneracji to 400 PLN, bez wymiany tłoczyska i tulei ślizgowej - 350 PLN + wysyłka (można próbować negocjować cenę). Cena mogła obecnie wzrosnąć. Na usługę, mam 2 lata gwarancji.
nie wiem czy robią amory od plastików ale można się zapytać. niezdecydowanym radzę zrobić pełny maintenance własnego amora i mieć pewność na czym się jeździ niż kupować jakieś niepewne używki. żadne domowe sposoby nie są skuteczne...
sporo chłopaków robiło tam tuning zawieszenia pod SM i wszyscy są zadowoleni. także z czystym sumieniem mogę polecić..