It is currently 16 November 2025, 13:18

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

silnik rozleciał się w drzazgi

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 8
Joined: 02 May 2012, 11:52
Location: Warszawa/
Motocykl:

Post » 03 May 2012, 15:01

MarioSC33 wrote:Za 4 tys oddam


Dzięki za chęci ale znalazłem serce z gwarancją za niecałe 3 tysie.

Nie mogę doczekać się sekcji zwłok. Ciekaw jestem niesamowicie, co było przyczyną wybuchu.
W serwisie twierdzą, że może to być skutek niedawnej wywrotki. Nie zadziałał wyłącznik wypadkowy i silnik pracował przez kilkanaście sekund na boku. Może to mieć sens, bo wywalił lewy korbowód a motor leżał na prawej stronie.

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 03 May 2012, 19:23

a no to wtedy napewno ci sie zatrze.. bo smok oleju nie zasysa i pracuje na sucho.. napoczeło panewki i potem to juz kwestia czasu..

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 16 January 2011, 22:35
Location: Gdańsk
Points: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Year production: 2001

Post » 03 May 2012, 20:43

Ciekawa sprawa, że silnik się sam nie wyłączył przy przewrotce. Wygląda na to, że masz coś nie tak z czujnikiem przechyłu. Zajrzałbym do niego.

 
Posts: 433
Joined: 10 December 2008, 21:53
Location: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Year production: 2009

Post » 03 May 2012, 20:45

Tak jak Lukii pisze cos musisz miec z czujnikiem bo mioj tez lezal i czegos takiego nie bylo.

User avatar
 
Posts: 396
Joined: 25 August 2008, 09:28
Location: WG i WKZ
Points: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Year production: 2005

Post » 04 May 2012, 11:28

bluestar wrote:W serwisie twierdzą, że może to być skutek niedawnej wywrotki. Nie zadziałał wyłącznik wypadkowy i silnik pracował przez kilkanaście sekund na boku. Może to mieć sens, bo wywalił lewy korbowód a motor leżał na prawej stronie.


Dokładnie o tym samym pomyślałem, gdy pierwszy raz opisałeś swój problem, ale nie chciałem wyskakiwać z pochopnymi opiniami.

Jako ciekawostkę dodam, że w BMW s1000rr ten czujnik jest ponoć opcją, za którą trzeba dopłacić. :ooo: Więc trzeba ostrożnie podchodzić do brania w ciemno motonga po ślizgu z zachodnich aukcji, bo jeśli ktoś nie dokupił czujnika...

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 16 January 2011, 22:35
Location: Gdańsk
Points: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Year production: 2001

Post » 04 May 2012, 13:18

....to po glebie musi ruszać dupe w troki i do motocykla sprintem wyłączyć silnik. :D :D

 
Posts: 958
Joined: 19 January 2010, 18:25
Location: Piotrków Tryb.
Points: 1
Motocykl: cbr 1000 rr repsol
Year production: 2005

Post » 04 May 2012, 14:18

Lukki dobre :brawo:
maliniak

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC59)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests