It is currently 16 November 2025, 14:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nierówna praca do 3,5 tyś

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 25
Joined: 16 March 2012, 22:14
Location: Busko
Motocykl:

Nierówna praca do 3,5 tyś

Post » 30 April 2012, 12:11

Witam!
Mam dziwny objaw w moto gdyż jak jadę na równym gazie tak do około 3,5 4 tyś obrotów to motocykl wydaje dźwięk jakby nie palił na jeden. Zmieniłem świece zsynchronizowałem przepustnice posprawdzałem wężyki podcisnień i nic, podpowie ktoś gdzie szukać ?

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 16 January 2011, 22:35
Location: Gdańsk
Points: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Year production: 2001

Post » 30 April 2012, 12:14

A jak stoisz na poboczu, na luzie, to normalnie pracuje?

 
Posts: 25
Joined: 16 March 2012, 22:14
Location: Busko
Motocykl:

Post » 30 April 2012, 13:10

Na luzie motocykl pracuje normalnie, jedynie podczas gdy np ruszysz gdzieś w mieście i chcesz jechać na stałych obrotach w granicach max 4 tyś i 3 bieg to wtedy jest taki dźwięk. Wczoraj sprawdzałem w dwóch innych 954 i tak nie było.

User avatar
 
Posts: 133
Joined: 23 March 2010, 23:26
Location: Gołkowice
Points: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Year production: 0

Post » 30 April 2012, 18:44

EXUP poczytaj tematy i wyreguluj

 
Posts: 13
Joined: 13 April 2012, 18:43
Location: polska
Motocykl:

Post » 02 May 2012, 17:48

heh.... mam identycznie...

do 3 tyś jak ruszam czy chcę jechać równo po mieście to kicha i....

Też jestem po regulacji kompletnej i wymianie świec... Nadal to samo... Wg mnie sią jeszcze dwie opcje, które sprawdzę... Pierwsza to akumulator, jak jest słaby to prądniczka nie jest w stanie go ładować i jednocześnie dostarczyć wymagającego prądu na pracę silnika. Druga to cewko fajki, mogą być uszkodzone lub podrdzewiałe i na styku nie dają tyle prądu na świecę ile trzeba... Ostatecznie listwa wtryskowa - ale tego ani Tobie ani sobie nie życzę ;(

Nie wiem - jestem amatorem - u mnie tylko metoda prób i błędów...

Daj znać koniecznie jeżeli wyeliminujesz problem, ja też dam jak mi się uda...

[ Dodano: Czw Maj 03, 2012 8:03 pm ]
Więc jarko1988 powiem Ci tak - kup nowy akumulator a znikną Twoje problemy. Jak pisałem wyżej, miałem ten sam problem. Kupiłem nową bateryjkę i jak ręką odjął...

Pozdrawiam...

 
Posts: 25
Joined: 16 March 2012, 22:14
Location: Busko
Motocykl:

Post » 14 May 2012, 10:30

Problem w 99% rozwiązany :). Cewkofajka na 2 od rozrządu była uszkodzona. Może idealnie silnik nie pracuje ale jak dla mnie jest teraz rewelacja.
Mam wyregulowany EXUP, zsynchronizowane przepustnice, nowe świece, nowy akumulator i motorek dość dobrze lata.
Zauważyłem że kabelki od instalacji są strasznie słabe i np jak włączę kierunkowskaz to światło mijania delikatnie miga w rytm kierunku ale to myślę zastosować przekaźnik.

 
Posts: 13
Joined: 13 April 2012, 18:43
Location: polska
Motocykl:

Post » 16 May 2012, 15:57

hmmm

A ile kosztowały cewko-fajki?

Może u mnie jest to samo? Zauważyłem też, że gdy włącza się wentylator chłodnicy to silnik delikatnie traci obroty, tak jak w przypadku włączania klimy w aucie. Po czym po wyłączeniu wentylatora już chodzi równiej...

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 16 May 2012, 16:57

oficer, a sprawdzałeś ładowanie aku rygiel altek ?? bo może coś nie hallo z ładowaniem masz i takie dziwne zachowanie
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 13
Joined: 13 April 2012, 18:43
Location: polska
Motocykl:

Post » 17 May 2012, 21:49

Ładowanie sprawdzone - jest git...
Miałem założony ten alarm dziwny, więc może ingerencja w instalację ma jakiś na to wpływ...
Wczoraj zamówiłem na allegro cewko-fajki... ZOBACZYMY....

 
Posts: 14
Joined: 22 July 2011, 11:20
Location: Poznań
Motocykl: cbr F4i
Year production: 2002

Post » 18 May 2012, 08:19

A w jaki sposób sprawdzić cewkofajki?
Jakiś koleś gdzieś pisał że po kolei odpinał kable i na dobrej silnik gasł a po wyjęciu z uszkodzonej dalej chodził.

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 18 May 2012, 15:48

Marioush, kolego serwisuwka miernik i ładnie masz opisane co z czym i jak sprawdzić
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Post » 18 May 2012, 19:53

jak silnik delikatnie traci obroty gdy wentylator się włącza to jak na moje jest normalne zwiększa się obciążenie dla silnika jeśli ładowanie jest ok to olej temat, a cewkofajki fakt zmierzysz oporności takie jak serwisówka każe ale to moim zdaniem może nie być jedynym wyznacznikiem, cewkofajki może mają przebicie do masy i będzie gubił potrzebny prąd, u mnie w aucie jak dotknę ręką przewodów to wali po łapach heheh ale auto smiga normalnie :)

Next

Return to Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests