It is currently 18 November 2025, 04:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

oklejenie 954 folią ?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 67
Joined: 22 July 2010, 09:34
Location: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Year production: 2002

oklejenie 954 folią ?

Post » 25 April 2012, 22:58

kolega zajmuje sie oklejaniem pojazdów folją w różnych kolorach teraz zastanawiam sie nad oklejeniem swojej cebry na czarny mat lub inny fajny kolurek (jutro mam podjechac smple zobaczyc) bo ten co mam teraz lakier w niekturych miejscach jest albo przytarty albo pęknięty a kumpel za oklejenie sibiar powiedzial mi od 1000 do 2000 bo 70% to koszt folji co o czyms takim myslicie ?
Last edited by cookieman on 27 April 2012, 22:21, edited 1 time in total.

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 25 April 2012, 23:04

znajdź w necie i pokaż jakieś fotki tak porobionych aut albo filmik z oklejania ;)

 
Posts: 403
Joined: 03 July 2008, 17:19
Location: opole
Points: 3
Motocykl: k8 1000
Year production: 0

Post » 25 April 2012, 23:05

kumpel tez tym sie zajmuje niedawno okleil swoje 1000 k6 wlasnie na czarny mat i wyglada KOZACKO!!!

User avatar
 
Posts: 591
Joined: 21 April 2009, 18:38
Location: Radomsko
Points: 1
Motocykl: sc57a
Year production: 2005

Post » 26 April 2012, 08:19

http://www.motogen.pl/galeria/motogen-t ... ,art7.html
Tu jest coś, ale jak to się ma jakościowo do lakieru to nie wiem?
Moto Psycho

User avatar
 
Posts: 65
Joined: 24 August 2010, 11:26
Location: Warszawa
Motocykl: SC33
Year production: 1998

Post » 26 April 2012, 09:35

Ja natomiast slyszalem ze przed oklejeniem warto porzadnie zaprawic, wyszlifowac wszelkie nierownosci i ubytki lakieru... podobniez na folii to bardzo widac potem.

User avatar
 
Posts: 430
Joined: 16 January 2010, 14:23
Location: Kobyłka
Points: 5
Motocykl: 954 RR
Year production: 2003

Post » 26 April 2012, 15:53

TasmaN wrote:Ja natomiast slyszalem ze przed oklejeniem warto porzadnie zaprawic, wyszlifowac wszelkie nierownosci i ubytki lakieru... podobniez na folii to bardzo widac potem.


dokładnie tak jest

 
Posts: 282
Joined: 25 May 2008, 19:51
Location: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Year production: 2004

Post » 26 April 2012, 16:29

we Wrocławiu jest firma która sie tym zajmuje i jest tam naprawde sporo fajnych fur zrobionych http://www.zmianakoloruauta.pl/?gclid=C ... 3wodeFbkEg
Kolega okleił swój samochód, jezdzi nim już dwa lata i nic złego się nie dzieje. Ale firma wymaga idealnej powierzchni karoserii, bo wszelkie nierówności wyjdą pod folią i wtedy jest lipa. Słyszałem też, że efekt końcowy jak i trwałość zależy od materiałów użytych i fachowca, który to robi, bo można sobie szybko CENZURA robote. Po za tym w każdej chwili mozna zerwać tą folie i powrócić do oryginału...

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Post » 26 April 2012, 21:24

po pierwsze kolego nie "folją" a folią a po drugie nie radziłbym ci oklejać całego moto bo to jest krótkotrwały efekt i po roku zacznie odłazić. podam przykład kolegi który odkupił od swojego dobrego ziomka gixa k6 całego oklejonego matową folią przez profesjonalną firmę zapłacił gruuby grosz coś ponad tysiaka z tego co pamiętam, i co i folia odchodzi po 2 sezonach wiadomo nie wszędzie ale w rogach i mocnych zagięciach się odkleja.

ja u siebie w F3 kiedyś oklejałem lusterka i po miesiącu się zaczęło odklejać :/

jak już robić takie coś to tylko i wyłącznie HYDROGRAFIKA w profesjonalnej firmie z lakierowaniem wtedy trzyma tak samo mocno jak lakier.

kolega od gixa zastanawia się nad wywaleniem foli i zrobieniem hydrografiki pytał w jakiejś firmie to caaaluśkie moto i wszystkie elementy to 2600zł więc jak miałbyś oklejać folią za taką gruba kasę to 1000000 razy lepiej hydro

 
Posts: 67
Joined: 22 July 2010, 09:34
Location: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Year production: 2002

Post » 26 April 2012, 22:49

byłem dzisiaj u kumpla, sam mi odradzal (i nie czepiaj sie literowek) mowi ze oklejenie jest na 3 lata spoko a wszystko zalezy od foli folji celofanu czy jak chcesz to nazwac ale sam powiedzial ze w czarnym macie ani w karbonie mi tego niezrobi bo coraz wiecej ludzi to ma i poprostu niebedzie to juz fajnie wygladalo, myslalem o bialym karbonie ale to mi mowi ze co jedna jazda to szczoteczka do zebow i szorowanie, jutro ma mi dac namiar do znajomego swojego co hydrografike robi i jakis fajny wzor moge sobie zainstalowac, terac mysle nad urban camo

User avatar
 
Posts: 396
Joined: 25 August 2008, 09:28
Location: WG i WKZ
Points: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Year production: 2005

Post » 27 April 2012, 02:53

cookieman wrote:(i nie czepiaj sie literowek)

To popraw ten tytuł skoro już Ci zwrócono uwagę, bo oczy bolą patrzeć.

Dzięki.

 
Posts: 234
Joined: 06 January 2011, 15:51
Location: Kielce
Motocykl: Honda
Year production: 0

Post » 27 April 2012, 15:18

Obkleić sobie można stunt psa a nie 954 bo wiocha !! jak zmieniać kolor to wymyślić ciekawe i ładne malowanie i do lakiernika.


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests