Dzisiaj jest 18 czerwca 2025, 19:42

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

jeszcze raz naped

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 48
Rejestracja: 25 listopada 2008, 16:55
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: HONDA CBR 954
Rok produkcji: 2002

jeszcze raz naped

Post » 03 stycznia 2009, 00:59

czesc :)

jakis czas temu pytalem Was o wymianę kompletnego napedu w 954.
dzieki forum dowiedzialem sie, ze mam amerykanska wersję motorku, a wiec miedzy innymi 43 zeby w zebatce z tylu.
udalem sie do bialostockiego sklepu motocyklowego, gdzie wiekszosc tutejszyvh motocyklistow zaopatruje sie w plyny, czesci itp. ze wzgledu na fachowosc wlasciciela i dobre ceny.
szefo dobral mi x-ringowy lancuch zloty ( nie DID - jakis inny) i 2 zebatki za laczna kwote 420zl, z tym ze przy tylnej zebatce pojwilo sie na mej twarzy zwatpienie - powiedzialem mu ze mam amerykana i jest o 1 zab wiecej i zapytalem czy nie bedzie z tym problemu .... zdziwil sie i stwierdzil stanowczo, ze nie ma takiej roznicy, bo wszystkie wersje oryginalne maja tyle samo zebow i ze widzi to w katalogu produktow w ktorym dobiera zebatki i lancuchy ... zdzwiony spytal mnie skad mam taką informację ...

troche sie zdziwilem powiem szczerze ... wiem ze to dobry fachowiec, ale skoro tutaj pisza jak jest to tak raczej jest :)
co myslicie o tym? facet jednak troche niedoinformowany?
pozostaje mi policzyc zeby w motorze i taka samą zebatke kupic?
zarowno zebatka 42 jak i 43 sa dostepne bezproblemowo jako standardy czy z 43 juz gorzej? ( na allegro 43 nie widzę) ..

dzieki za porady :)

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 stycznia 2009, 01:13

z zebatkami nie ma poblemu i nie ma poblemu z konfiguracja katalogowa jaka Ci sprzedawca polecil. Martwi mnie jedynie jakosc tego napedu...Gdybym nawet nawalil kupe w stringi to nie zalatwie napedu do 954 za 420 zl. CO ci ludzie sprzedaja i ze sie nie boja :roll:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 48
Rejestracja: 25 listopada 2008, 16:55
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: HONDA CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 03 stycznia 2009, 01:54

ale odnosnie roznej ilosci zebow w zebatkach w modelach europa-usa ten spredawca nie ma racji, tak ?

on podawal mi nazwę tego lancucha, ale nie pamietam ... (mogę dopytac) odradzal DIDa, twierdzac, ze jest juz teraz produktowany "tasmowo" i jego jakosc spadla.
roznica nie az taka nieduza, bo caly zestaw srebrny z didem w sklepach internetowych widac po 550 zl...

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 stycznia 2009, 11:22

z DID-em VM do 130hp tak za ok550 pln hmm... No tak kiedyś to te łańcuchy składali recznie. Siedzieli se japończyczki z młoteczkami, popijali herbatke i stuk puk ogniwko po ogniwku. Obecnie DAIDO jak i RK są produkowane w Japoni i są to najbezpieczniejsze napedy. Co do różnic w ilosci zebow mógł sie mylic jak również ktos juz zakladal u Ciebie inne blaty
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 03 stycznia 2009, 16:15

Witam moze rozwiazaniem bedzie telefon do kilku autoryzowanych serwisow Hondy i zapytanie o naped do wersji USA,z tego co wiem maja dobre ksiazki serwisowe, ja zawsze tak robie gdy mam jakies watpliwosci :mrgreen: pozdro

 
Posty: 48
Rejestracja: 25 listopada 2008, 16:55
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: HONDA CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 03 stycznia 2009, 23:54

przeliczylem u siebie - mam rzeczywicie 43 zeby w tylnej zebatce.
tylko teraz namieszalem sobie z tym lancuchem ... nie wiem jaki kupic bo jedni chwala tylko DID, inni polecaja YTB (lub podobna nazwa) bo tanszy ... jedni mowia aby oddzielnie kupic lancuch i zebatki, a inni zeby caly zestaw.
sa dostepne zestawy tak jak pisalem za 550 zl, co o tym myslicie?

http://www.sklep-motocyklowy.pl/zestaw, ... p6763.html


i jeszcze sie zastanawiam czy roznica 1 zeby w tylnej zebatce jest wogole odczuwalna dla przecietnego kierowcy? czemu wersje EU-USA roznia sie akurat 1 zębem ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 04 stycznia 2009, 16:51

Witam,wszystko zależy jak kto jeździ i lle kto ma $$ ?? Nie ma sensu kupować super wypasionego łancucha do zwykłej jazdy ! Co innego jeśli ktoś toruje lub ostro gumuje itp.To wtedy najlepiej kupić coś firmowego np Did X-ring lub RK- X-ring (gold) lub coś bardziej wzmacnianego ..Sam łańcuch x-ring (did/rk) to koszt ok 300-350zł Super wzmacniany ok 700-800zł,zależy gdzie się kupuje..A zębatki to inna bajka jest bardzo duży wybór różnych firm Vaz/Rk itp.Aluminiowe na tor lub inne i wątpie abyś odczuł róznicę 1 zęba w tyle...Jednak na ostrą jazdę nie polecam łancuchów za 150-200zł bo 954 lubi przerywać takie łańcuchy ytb za 240zł..;) Mi się to już raz zdażyło i pozostał mały wgniot na wachaczu ..Qmpel miał ciut więcej problemu urwało mu tylną stopkę ,pół zadupka i dziura w wachaczu jak orzech..;) Pozdrawiam..;)

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 04 stycznia 2009, 17:11

czym mocniejszy łancuh mocniejszy tym chyba dluzej wytrzyma i jak dla mnie to sie głownie liczy. A po 2 to dawajmy zarabiac wiarze z forum, ktorzy z tego żyją a dają naprawde spore upusty i promocje!! Mamy człowieka mechanika ktory wiecej przesiadział w motocyklach niz my i raczej po co mamy mundrowac, jak człowiek bierze za to odpowiedzialność to co nam dobierze!! zal.pl

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 04 stycznia 2009, 17:27

``Gooly `` Nikomu nie bronię niczego i niczego nie narzucam !! Sam naprawiam motory i samochody od 1995r (nawet ludziom z forum ) i dość dużo wiem o tym..I nie potrzebuję reklamy na forum jak inni bo zawsze jest co robić,a służę tylko poradą i biorę pełna odp za to co piszę..;) I dalej podtrzymuję że nie ma sensu kupować wypasionych łancuchów na zwykłą jazdę !! Pozdro.. :mrgreen:

 
Posty: 204
Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 04 stycznia 2009, 21:56

DuboS pisze:przeliczylem u siebie - mam rzeczywicie 43 zeby w tylnej zebatce.
tylko teraz namieszalem sobie z tym lancuchem ... nie wiem jaki kupic bo jedni chwala tylko DID, inni polecaja YTB (lub podobna nazwa) bo tanszy ... jedni mowia aby oddzielnie kupic lancuch i zebatki, a inni zeby caly zestaw.
sa dostepne zestawy tak jak pisalem za 550 zl, co o tym myslicie?

http://www.sklep-motocyklowy.pl/zestaw, ... p6763.html


i jeszcze sie zastanawiam czy roznica 1 zeby w tylnej zebatce jest wogole odczuwalna dla przecietnego kierowcy? czemu wersje EU-USA roznia sie akurat 1 zębem ??



Pewnie YBN - Chłopie nie kupuj tego!!! dobrze ci radze ... miałem z tej firmy zakowke i sie CENZURA jak jechałem na kole... tak ze jak słysze o tej firmie to mnie ciarki oblatuja (chyba ze ytb to jakas inna firma ale pewnie to jest ybn) Pozdro

 
Posty: 48
Rejestracja: 25 listopada 2008, 16:55
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: HONDA CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 05 stycznia 2009, 01:25

a jak ten zestaw z DIDem za 550 zl? brac? - lancuch X-ring srebrny..

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 05 stycznia 2009, 10:05

DuboS pisze:a jak ten zestaw z DIDem za 550 zl? brac? - lancuch X-ring srebrny..



Bierz did to super firma i masz po problemie..;) Pozdro..;)

Następna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości