It is currently 16 November 2025, 13:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

BRAK WOLNYCH OBROTOW

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 3
Joined: 27 March 2012, 22:02
Location: LUBUSKIE
Motocykl:

BRAK WOLNYCH OBROTOW

Post » 22 April 2012, 10:42

witam po próbie usunięcia błedu numer 9 IAT sensor zniknęły wolne obroty(może to zbieg okoliczności a moze coś sie odłączyło?)- dopóki chodzi na ssaniu są jak zejdzie tylko z ssania nie ma . Silnik nie reaguje na kręcenie linką od wolnych obrotów zero reakcji. Czy exap ma coś wspólnego z wolnymi obrotami?

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 22 April 2012, 11:29

Raczej nie ma exap nie do tego ale warto go zobaczyć wyczyścić wyregulować. Sprawdz wszystkie wężyki czy są całe i nie są zamienione miejsca od pod ciśnień bo może coś tam siedzi i jeszcze raz kostki dokładnie
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 8
Joined: 21 January 2012, 19:07
Location: UK
Motocykl: CBR 929
Year production: 2000

Post » 22 April 2012, 11:58

miałem to samo jak zapomniałem podpiąc wężyk lub wtyczke do czujnika (MAP sensor?) przy obudowie filtra powietrza :diabel2: . To chyba pierwsze miejsce w które bym zerknął.

 
Posts: 3
Joined: 27 March 2012, 22:02
Location: LUBUSKIE
Motocykl:

Post » 22 April 2012, 13:05

wtyczki i weżyki sprawdzone 3 razy to podsatwa tyle to wiem :) problem pojawił sie po próbie skasowania błedów 10 razy próbowaliśmy i nic- 9 błąd dalej mruga ( ale ztym błedem jezdziłem 2 tygodnie i noramalnie może troszkę słabszy) po kasowaniu błędu silniczek od exapa zaczoł terkotać sprawdziłem trybiki ok. cholera brakuje mi już pomysłow. Dobra a co w 929 odpowiada za wolne obroty? który element?

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 16 January 2011, 22:35
Location: Gdańsk
Points: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Year production: 2001

Post » 22 April 2012, 14:15

Za wolne obroty odpowiada jednostka zwana "wax unit". W serwisówce wszystko jest opisane.

Skoro nie reaguje na kręcenie pokrętłem od wolnych obrotów, to trzeba sprawdzić linkę i jej połączenie do wyżej wymienionego wax unit.


Return to Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests