It is currently 16 November 2025, 13:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Craspady

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 155
Joined: 23 October 2011, 13:49
Location: Lbt
Points: 3
Motocykl: SC57B Custom Paint
Year production: 2006

Craspady

Post » 29 December 2011, 16:14

Z której strony silnik rr (2007) jest bardziej wysunięty z ramy i z której założyć dłuższy a z której krótszy crashpad ? Crashe różnią się o ok 4-5mm a tak na gołe oko nie potrafię ocenić z której strony silnik jest bardziej wysunięty i jak to powinno być :D

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 29 December 2011, 18:33

dłuższy z lewej pokrywa alternatora
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 164
Joined: 26 March 2010, 23:16
Location: kalisz
Points: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Year production: 2008

Post » 29 December 2011, 18:35

w sc59 crash dluzszy jest z prawej strony poniewaz jest tuleja dystansowa pomiedzy silnikiem a rama w sc 57 powinno byc podobnie sprawdz odleglosc pomiedzy poczatkiem otworu a zaczynajacym sie gwintem

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 30 December 2011, 01:14

jesli chodzi o sc57 A i B to najlepiej jest zamontować dwa crashe na strone
tak jak sa mocowania silnika jedno niżej i ten crash chroni dekle i jeden wyżej który chroni resztę + crashe na tylna oś i przy ślizgach moto jest najlepiej chronione, niestety trzeba wiercić w owiewkach dziury co nie wszystkim odpowiada to sa moje spostrzeżenia jesli chodzi o sc57 , wszystkie modele w dół lewa strona dłuższa ;)

 
Posts: 155
Joined: 23 October 2011, 13:49
Location: Lbt
Points: 3
Motocykl: SC57B Custom Paint
Year production: 2006

Post » 30 December 2011, 12:14

Dzieki za porady, dłuższy będzie więc z lewej :D pooooozdro :D

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 30 December 2011, 12:32

pochwal się jak wyszło ;)

 
Posts: 18
Joined: 09 March 2012, 17:03
Location: londyn
Motocykl:

Post » 03 April 2012, 15:29

podepne sie pod temat ....
Panowie jak jest najelpiej wlasnie wstawic crashpady najlatwiejsza droga do umieszczenia ich w owiewce tzn chodzi mi o to jak mierzycie gdze dziury trzeba na nie wyciaciac czy zdejmujecie czy jakis inny sposob moze jest Pytam bo nigdy tego nie robilem .... dzieki za odp

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Post » 03 April 2012, 16:51


User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 03 April 2012, 22:55

turnmil wrote:podepne sie pod temat ....
Panowie jak jest najelpiej wlasnie wstawic crashpady najlatwiejsza droga do umieszczenia ich w owiewce tzn chodzi mi o to jak mierzycie gdze dziury trzeba na nie wyciaciac czy zdejmujecie czy jakis inny sposob moze jest Pytam bo nigdy tego nie robilem .... dzieki za odp

wykręć śrubę wkręć dłuższą która będzie wystać załóż owiewkę i jak lekko ja przyciśniesz do wystającej śruby to bedziesz miał jak na dłoni gdzie wiercić koronką ,a ile na wystawać mozesz zmieżyć przed z ciągnięciem owiewki mniej wiecej uciąć a potem wkręcając sobie ją ustawisz tak by po założeniu owiewki była mała przerwa ;) powodzenia jak bedziesz kupować śrubę pamiętaj ze to skok gwintu 1,25

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 04 April 2012, 09:09

Ja mam pytanko, czy te otwory to wycinacie takim wycinakiem okrągłym do drewna, na wiertarke?

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 04 April 2012, 09:18

ja tak do drewna lub metalu z wiertłem w środku tylko trzeba dobre wymierzyć bo potem lipa ;)

 
Posts: 17
Joined: 16 December 2011, 18:43
Location: zewsząd
Motocykl: sc57a
Year production: 0

Post » 05 April 2012, 08:52

Do wyznaczania środka otworu ja wykorzystałem oryginalną śrubę mocowania silnika-na środku łba jest wklęsła, wsadziłem tam łeb małego wkręta, posklejałem to razem taśmą, przyłożyłem owiewkę, wkrętem parę obrotow i miałem pięknie wyznaczony środek otworu.
Tylko uważaj jak będziesz wiercił otwornicą, żebyś zbyt gwałtownie "nie wpadł" nią-ja tak sobie porysowałem owiewkę, pozdro

Next

Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest