Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 00:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wyłączanie świateł w 954 03`

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 3
Rejestracja: 27 listopada 2011, 19:12
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 0

Wyłączanie świateł w 954 03`

Post » 01 kwietnia 2012, 17:27

Witam,
mam moto z 2003 roku w którym jest automatyczny wyłącznik świateł. Mozna to jakoś przerobić żeby światła włączać ręcznie? Czy trzeba zastosować oddzielny wyłącznik?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 01 kwietnia 2012, 17:31

Wszystko można zrobić albo kupc takie same z mozliwością wyłączania ręcznie
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 3
Rejestracja: 27 listopada 2011, 19:12
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 0

Post » 01 kwietnia 2012, 17:35

Nie ma problemów z założeniem wyłącznika świateł z roku 2002?

Awatar użytkownika
 
Posty: 45
Rejestracja: 03 stycznia 2011, 23:08
Lokalizacja: Poręba
Pochwały: 1
Motocykl: CBR SC59 '10 Torowa:)
Rok produkcji: 0

Post » 01 kwietnia 2012, 17:36

Nie nie będzie problemu kostki są te same

Awatar użytkownika
 
Posty: 3
Rejestracja: 27 listopada 2011, 19:12
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 0

Post » 01 kwietnia 2012, 17:44

W takim razie dzięki za pomoc.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 01 kwietnia 2012, 17:52

i sprawa rozwiązana :D pochwal się jak zrobisz :D
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 01 kwietnia 2012, 21:05

a Po co pytam z grzecznosci:)? nie boj sie.. akumulator nie padnie:)
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 01 kwietnia 2012, 21:38

Yarson 954 pisze:a Po co pytam z grzecznosci:)? nie boj sie.. akumulator nie padnie:)


Właśnie mnie też zastanawia, po co robić ręczny włącznik.
Moim zdaniem, to automatyczne włączanie świateł to mega dobre rozwiązanie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 01 kwietnia 2012, 22:59

ale chociaż by jak próbujesz coś zrobić w motocyklu akumulator pada, np jak ustawiąłem exupa. dla mnie głupota że nie można sobie wyłączyć świateł. Najlepiej mam w samochodzie bo jak mam włączone światła to po wyłączeniu silnika gasną same ale mogę je sobie tez wyłączyć

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 02 kwietnia 2012, 08:26

z jednej strony to dobrze że nonstop się świecą ale faktycznie na jakiś serwis jak chociażby egcv to bez sensu żeby się świeciły jeszcze jak ktoś ma aku dobry żelowy to nic tam się nie stanie ale jak ktoś ma zwykly jak ja niby rok czasu ma tylko ale nie ufałbym mu haha moto stało w cieplutkim a po 2 czy 3 miechach się rozładował hehe
ale wyłącznik powinien być ja robie pierwsze odpalenie bez swiatel potem włączam swiatła i gasze dopiero jak parkuje z powrotem na koniec jazdy i też nie ma problemu zeby zapomniec włączyć po jakims postoju

 
Posty: 18
Rejestracja: 27 września 2010, 13:03
Lokalizacja: nieokresl
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 04 kwietnia 2012, 11:21

MaciekM pisze:ale chociaż by jak próbujesz coś zrobić w motocyklu akumulator pada, np jak ustawiąłem exupa. dla mnie głupota że nie można sobie wyłączyć świateł. Najlepiej mam w samochodzie bo jak mam włączone światła to po wyłączeniu silnika gasną same ale mogę je sobie tez wyłączyć


automatyczne zapalanie swiatel to dobre rozwiazanie, w koncu japonskie glowy mysla jak cos robia :) a przy dlubaniu zawsze mozna odlaczyc kostke od zarowki i po problemie. pozdr.

 
Posty: 69
Rejestracja: 26 sierpnia 2011, 03:09
Lokalizacja: z Polski
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha RN19
Rok produkcji: 0

Post » 04 kwietnia 2012, 12:48

Może kolega często ucieka w nocy od policji i przydatną rzeczą w moto jest odłączanie ręczne świateł hah :D
Wielu ludzi ma marzenia i ja też należe do nich:)

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości