It is currently 16 November 2025, 20:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

naped-modyfikacje sc33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 10 February 2010, 00:40

stawiasz sc33 na 2 z gazu ?????

 
Posts: 30
Joined: 22 May 2008, 14:47
Location: Pułtusk
Motocykl: sc33
Year production: 98

Post » 19 May 2010, 18:42

szukam kompletnego napędu zastanawiam się nad did 525ZVM2 i did 530VM do tego standardowe zembatki rk lub jt. jeśli ktoś ma takie zestawy w miare przystępnych cenach to proszę o oferty

 
Posts: 18
Joined: 09 May 2010, 23:33
Location: warszawa
Motocykl: honda cbr 900 RR
Year production: 1999

Post » 25 May 2010, 21:14

Witam
mam pytanie, ile ogniw powinno być do zebatek 15/45 tk optymalnie , bo kupiłem juz taki zestaw tylko jest 112 ogniw ile trzeba skrócić aby było ok.
pozdro.
daro 1789

 
Posts: 204
Joined: 21 September 2008, 10:30
Location: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Year production: 0

Post » 25 May 2010, 21:22

załóż i przymierz ...

User avatar
 
Posts: 303
Joined: 22 August 2008, 09:48
Location: serokomla
Motocykl: szukam...
Year production: 0

Post » 26 May 2010, 23:05

przy jakich obrotach strzal ze sprzegla na 2 przy standardowych zebatkach??

User avatar
 
Posts: 41
Joined: 11 March 2012, 23:59
Location: Olesno
Motocykl:

Post » 16 March 2012, 02:17

damianio wrote:przy jakich obrotach strzal ze sprzegla na 2 przy standardowych zebatkach??

Też chętnie bym się dowiedział . Próbowałem z 2 ze sprzęgła na jakieś 50 prób udało się 4 razy ... , oczywiście musiałem mocno poderwać kiere aby poszedł . jeśli oryginalnie jest 16/42 to ciekawe czy czuć aby odrobinę różnicę przy zmianie na 16/44 ? Ja się trochę rozczarowałem prędkością max .. ponieważ na 6 biegu niecałe 10 tyś i było 280 i już więcej nie chciał :(( , i tak myślę że gdyby na tym przełożeniu org zamknął obrotomierz to by ze 300 poleciał . Myślę nad zmianą przełożenia na 16/44 , przeczytałem cały temat i nie ujrzałem aby ktoś napisał coś o tym przełożeniu , jaka prędkość max na zebatach 16/44 ? Z góry dzieki

Edit : Tu na tym filmiku ładnie idzie ze sprzęgła z dwojeczki :) i zastanawiam sie czy tak na oryginalnym przełożeniu lata .
http://www.youtube.com/watch?v=mwntYgPh ... re=related

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 16 March 2012, 04:43

lukiin09, kolega lata dokładnie na takim jak Ty i z 2 stawia na koło jak chce z gazu i gdzie mu sie podoba :D i ma org przełożenia . Mi sie wydaje że po prostu musisz moto wyczuć nic poza tym a jak dasz 2 zęby więcej z tyłu to będziesz fruwał na 2 biegu na kole :diabel:
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 41
Joined: 11 March 2012, 23:59
Location: Olesno
Motocykl:

Post » 16 March 2012, 20:37

ok , dzięki wielkie za odpowiedź ;)

User avatar
 
Posts: 78
Joined: 19 October 2010, 20:34
Location: Hindenbur
Points: 1
Motocykl: w poszukiwaniu sc57 lub suzuki k4
Year production: 1999

Post » 16 March 2012, 23:47

ja mam 15/44 i z gazu nie idzie na 2ce
minimalnie podrywa koło (chyba ze kierwoca lipa lub moje 110kg?)
z kalmki bez problemu 4-5 tysi i koło frunie
próbowałem z 3 z klamki ale nie ma opcji nie dzwigne
a sprzegło kpl. mam funkel nówka

User avatar
 
Posts: 41
Joined: 11 March 2012, 23:59
Location: Olesno
Motocykl:

Post » 17 March 2012, 19:01

ralf91 wrote:ja mam 15/44 i z gazu nie idzie na 2ce
minimalnie podrywa koło (chyba ze kierwoca lipa lub moje 110kg?)
z kalmki bez problemu 4-5 tysi i koło frunie
próbowałem z 3 z klamki ale nie ma opcji nie dzwigne
a sprzegło kpl. mam funkel nówka


Też mi się trochę w to wierzyć nie chcę że z gazu mmu idzie no ale mniejsza z tym ,

"ja mam 15/44 i z gazu nie idzie na 2ce " mógłbyś napisać ile VMAX przy tym przełożeniu co masz teraz ?

User avatar
 
Posts: 78
Joined: 19 October 2010, 20:34
Location: Hindenbur
Points: 1
Motocykl: w poszukiwaniu sc57 lub suzuki k4
Year production: 1999

Post » 17 March 2012, 23:08

lukiin pokazuje 280 zakladam ze max w realu 260

[ Dodano: Sob Mar 17, 2012 10:09 pm ]
ale moto na tym napedzie smiga pieknie odejscie ma niesamowite - bardziej narwana jest

User avatar
 
Posts: 41
Joined: 11 March 2012, 23:59
Location: Olesno
Motocykl:

Post » 17 March 2012, 23:56

ralf91 wrote:lukiin pokazuje 280 zakladam ze max w realu 260

[ Dodano: Sob Mar 17, 2012 10:09 pm ]
ale moto na tym napedzie smiga pieknie odejscie ma niesamowite - bardziej narwana jest


Dzięki wielkie za odpowiedz . w sumie Licznikowe 280 moja też tylko idzie , dlatego myślę że 6 bieg mam nie wykorzystany bo tak jakby tylko podtrzymuje obroty, na 5 280 mogę jechać a jak daję 6 to tylko trzyma te obroty nie wiem czy to kwestia tego że gazniki miałem troszkę przestawione , bo po regulacji idzie tak mi sie zdaję "lepiej" ale nie miałem okazji wytestować . Ciekawe ile kosztowała by mnie taka przesiadka na ten napęd co Ty masz 15/44 ...

PreviousNext

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests