It is currently 16 November 2025, 20:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ile pali CBR 929 SC44 paliwa ?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 18 June 2011, 00:16

Dokładnie Kolega wyjąśnił wyśmienicie :D ja jestem za K&N juz w czecim motocyklu założyłem K&N i jestem zadowolony piore smaruje i jade dalej bez wymiany co rok
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 592
Joined: 06 August 2009, 21:15
Location: Ziemia
Points: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Year production: 2018

Post » 18 June 2011, 06:44

Co rok jeśli robisz 30 tyś km rocznie. Ja zaś robiąc niecałe 6 tyś km wymieniam co 3 lata i także nie żałuję, że zwykłe kupuję. Kiedyś już to przeliczałem i w moim przypadku nie opłaca mi się kupować K&Na i środków do mycia.

Owszem, jeśli będę robił 20 tyś rocznie to wtedy tak, kupię K&N bo się zwróci. Ciekawi mnie jeszcze czy wszyscy ci, którzy zmieniają z papierowego na bawełniany oddają motocykl do regulacji? A później opisują delikwenci w temacie spalania jak to im dużo moto pali :D

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 18 June 2011, 14:41

jezeli chodzi o regulacje ja daje bo moto po takiej zmianie filtra czy przelotu zaczyna troszke falowac spaliny wylatuja bez oporu nie tak jak na org i filtr ma wieksza przepustowosc > Ja jestem za k&n i co roku piore i nie chcial bys widziec jak filtr wyglada po przejechaniu 10tys. Wiedz postawilem na K&N
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 277
Joined: 15 February 2011, 21:33
Location: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Year production: 1998

Post » 19 June 2011, 13:28

ja sam śmigam na papierze i uważam że jest lepszy do mojego moto. gdybym miał DJ i pełen przelot to k&n owszem. ale jak słyszę że ktoś zakłada sam kn i myśli że ma lepsze osiągi to padam ze śmiechu. rotfl2: rotfl2: (dla mnie wiejski tuning)

a tak w ogóle to niech mi ktoś podpowie czy filtry sportowe nie puszczają więcej syfu do silnika powodując jego szybsze zużycie? nie mówię tu że od razu ale przez kilka lat.
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 19 June 2011, 14:29

no nie filtr bawelniany i smarujesz go oliwa do filtrow to wszystko wylapuje nie ma takiej mozliwosci
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 277
Joined: 15 February 2011, 21:33
Location: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Year production: 1998

Post » 19 June 2011, 21:56

no nie wiem, nie mam przekonania do k&n. może gdybym DJ miał to tak a że nie planuję montażu to olewam bo nic mi nie da a wręcz przeciwnie da więcej powietrza niż trzeba. koszta mniejsze mam przy rocznej wymianie papieru bo wydaję niecałe 60 zł a tu koszt jednorazowy ok 400.
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

User avatar
 
Posts: 246
Joined: 26 November 2010, 15:52
Location: Dolny Śląsk
Points: 9
Motocykl: k8 1000 / F3 stunt
Year production: 2000

Post » 20 June 2011, 01:10

Ezio bez obrazy ale kiedy ty wogóle jeździsz??? cały czas siedzisz na fireblade.pl gdzie nie zerknę to po kilka postów w temacie z różnych pór dnia :)

Osobiście stosowałem filtry K&N w różnych motocyklach i nadal jestem ich zwolennikiem :) wiadomo że należało by modyfikować cały układ ale sam filtr K&N jest lepszym rozwiązaniem niż tradycyjny.

User avatar
 
Posts: 277
Joined: 15 February 2011, 21:33
Location: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Year production: 1998

Post » 20 June 2011, 16:43

OZI, czasami tam jeżdżę :D pogoda nie dopisuje na dłuższe trasy a wokoło komina to nie chce mi się nawet moto odpalać. a że pracuje jak mi się podoba to mam czas na pisanie bzdur rotfl2:
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

User avatar
 
Posts: 246
Joined: 26 November 2010, 15:52
Location: Dolny Śląsk
Points: 9
Motocykl: k8 1000 / F3 stunt
Year production: 2000

Post » 20 June 2011, 22:30

Ezio wrote:a że pracuje jak mi się podoba
kurde też bym chciał mieć taką pracę :) pozdro!

User avatar
 
Posts: 414
Joined: 18 February 2008, 19:05
Location: LONDYN
Points: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Year production: 2001

Post » 20 June 2011, 22:59

..trzeba było się uczyć :D
teraz rób na tych co nie robią :D

 
Posts: 12
Joined: 07 March 2012, 15:47
Location: Grodków
Motocykl:

Post » 16 March 2012, 02:33

spalanie..... jest takie cuś odstającego po prawej stronie co sie kręci i w zasadzie od tego zalezy ile spali na setke :)
kręcisz lekko - 5,5L
kręcisz mocno - 15L
:) :)

 
Posts: 7
Joined: 08 February 2012, 01:04
Location: Aleksandr
Motocykl: szukam 954
Year production: 0

Post » 21 March 2012, 23:18

dość ostre latanie po trasie + gumowanie 8 l / 100km

PreviousNext

Return to Ogólne (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests