It is currently 16 November 2025, 13:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Olej Ipone

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 24 February 2012, 08:41

drzewo wrote:Ostatnio kumpel zalał Cebre 929 olejem Liqui Moly
a to dlatego że Liqui Moly to bardzo dobre produkty, nie są nigdzie rozlewane poza fabryką w niemczech więc nie ma możliwości kupienia kota w worku, na dodatek w ofercie posiadają oleje bardzo dobrej jakości z wszystkimi dodatkami - trzeba pamietać że Liqui Moly znany jest głównie właśnie ze świetnych dodatków do paliw i środków warsztatowych a co za tym idzie i oleje mają bardzo dobre jednak mało znane i mało popularne

Z tej marki jest bardzo duża oferta wyśmienitych spray'i do łańcuchów, wiele lepszych od castrola a tańszych od motula

Poza tym chyba nie widziałem aby jakakolwiek inna marka miała w ofercie spray do łańcucha w złotym kolorze :)
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 147
Joined: 21 September 2010, 13:17
Location: Wrocław
Motocykl: GSXR K8
Year production: 2008

Post » 24 February 2012, 09:45

Po przeczytaniu opinii, stwierdzam ze zaleje ponownie Ipone, zdania sa podzielone jak zawsze w takich sytuacjach, ale skoro moto latało i nic sie nie dzialo, to mysle ze dalej bedzie ok :), ale dziekuje wszystkim za zainteresowanie i wypowiedzi :) pozdro

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Post » 24 February 2012, 09:59

pewnie że tak jak wiesz na czym moto jeździło to lej dalej to samo bez dwóch zdań no chyba że lany by był orlenowski hehe
moj latał na castrolu GPS 10w40 ale ja sobie zmieniłem po kupnie na motula 5100 i raczej żadnej różnicy nie widzę po przejsciu na motula. ale jakoś motul mi się zawsze kojarzył z dobrą firmą i tak już leje co sprawdzone tak samo do auta też teraz zalałem motulka. napewno jest wiele innych firm które robią dobre oleje ale ile użytkowników mechaników tyle opinii.

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 24 February 2012, 10:16

a co powiecie Panowie o Agipie? Jezdze już w 3cim motongu na nim i nie widzę pogorszenia w stosunku do Motula.

 
Posts: 17
Joined: 22 August 2010, 18:08
Location: WiM
Motocykl: honda cbr 954
Year production: 2002

Post » 24 February 2012, 14:37

Polecam syntetyk Ipone. Przejeździłem na nim cały poprzedni sezon i jest OK.
+ u mnie skrzynia zaczęła chodzic ciszej i przyjemniej :D
+ cena, jest tańszy od motula

User avatar
 
Posts: 716
Joined: 23 February 2010, 18:47
Location: Wrocław-W
Points: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Year production: 0

Post » 09 March 2012, 18:52

Żeby nie zakładać nowych tematów napisze tutaj.
Doszedłem do wnisku, że jednak nie ufam poprzedniemu właścicielowi, i wymieniam olej na nowy.
Z tym, że nie wiem co było zalane.
Wiem, na pewno, że jest go trochę ponad stan.
I Teraz pytanie.
Lać full syntetyk czy pół syntetyk?

Z tego co wyczytałem, bezpieczniej półsyntetyk.

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 09 March 2012, 19:01

mi też się tak wydaje ale znając życie każdy ma inne zdanie i swoje zdanie więc temat rzeka .
Ale też piszą ze z pół syntetyku na syntetyk można przejść tylko trzeba mieć pewność ze piec jest zdrowy a tej pewności to raczej nie mamy w 100% bo nie wiadomo ile nakręcone faktycznie dwa już kilka latek moto ma
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 56
Joined: 21 September 2011, 16:24
Location: Sosnowiec
Points: 1
Motocykl: HH900
Year production: 0

Post » 09 March 2012, 19:15

wiertło wrote:Ale też piszą ze z pół syntetyku na syntetyk można przejść tylko trzeba mieć pewność ze piec jest zdrowy a tej pewności to raczej nie mamy w 100% bo nie wiadomo ile nakręcone faktycznie dwa już kilka latek moto ma


Co za różnica ile ma nakręcone? Jeśli nie cieknie teraz i nie bierze oleju jak głupi to zmiana na full syntetyk mu tylko pomoże. To wysokoobrotowy silnik, więc lepiej lać porządny olej.

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 09 March 2012, 19:18

drzewo, ja nie mówię że nie ale może zalać syntetykiem i bedzie wszystko ok
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 56
Joined: 21 September 2011, 16:24
Location: Sosnowiec
Points: 1
Motocykl: HH900
Year production: 0

Post » 09 March 2012, 19:25

wiertło wrote:drzewo, ja nie mówię że nie ale może zalać syntetykiem i bedzie wszystko ok


No właśnie napisałeś że nie wiesz i to mnie troszkę zmyliło. :)

Powiem tylko że sam zmieniłem z pół na pełen syntetyk i poza lepszą pracą skrzyni, silnika różnic nie ma :) Rozszczelnienei itp to bajki, dlatego polecam syntetyk i to bez względu na wiek i przebieg moto. Jak nie żre półsyntetyka, to nie powinien też syntetyka, a za to silnik ma lepsze smarowanie i lepszą ochronę skrzyni biegów.

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 09 March 2012, 19:44

może i masz racje sam teraz na czasie będe zmieniać olej ale myśle nad olejem Agip nie wiem czy jezdzi ktoś na tym tu z forum
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 716
Joined: 23 February 2010, 18:47
Location: Wrocław-W
Points: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Year production: 0

Post » 09 March 2012, 20:02

A ja zmienię chyba na taki , jak jest w tytule tego tematu.
Przeczytałem wszystkie posty 2 razy i jednak zdecyduje się na ten olej.
Dzięki Koledzy!

PreviousNext

Return to Ogólne (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests