It is currently 16 November 2025, 20:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

swiece

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 16 January 2011, 22:35
Location: Gdańsk
Points: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Year production: 2001

Post » 02 March 2012, 18:59

Wszędzie muszą wsadzić te żółte łapska.. Dobrze, że zanim zaleją cały świat bede już na drugim świecie. :one:

User avatar
 
Posts: 12
Joined: 08 February 2011, 21:18
Location: Poznań
Motocykl: SC59
Year production: 2009

Post » 05 March 2012, 10:27

drzewo wrote: Jeśli padły to prawdopodobnie były podróby, a nie NGK.

Czyli oryginał=super produkt...? :P

Ja zalałem swojego fajera przy 5 tys przebiegu na fabrycznych irydach NGK i zdechły !!!
Umyłem go i woda dostała się pod fotel, nie wysuszyłem jednego przekaźnika ,wystarczyło raz zakręcić starterem żeby zalać świece...czyszczenie suszenie i podobne zabiegi nie pomogły...
Dzisiaj nie ma czegoś takiego jak świetna marka, wszystko tak samo masowo produkowane.
Na drodze widuję szaleńców...Czasami ciężko ich wyprzedzić !

User avatar
 
Posts: 591
Joined: 21 April 2009, 18:38
Location: Radomsko
Points: 1
Motocykl: sc57a
Year production: 2005

Post » 05 March 2012, 10:50

HM... szok irydy nie powinny tak łatwo paść...
Moto Psycho

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 07 March 2012, 08:10

Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Previous

Return to Ogólne (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests