It is currently 16 November 2025, 14:59

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Trudny wybór... Który i dlaczego ?

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 29 February 2012, 12:22

Co do pękania ram, to znajoma walnęła przodem w samochód jadąc k8 1000. Jej praktycznie nic, małe siniaki, a rama pierdyknęła...

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 29 February 2012, 13:24

czyli honda i tylko honda jak tak sobie czytam ;)

 
Posts: 417
Joined: 15 April 2011, 14:38
Location: OGL
Points: 5
Motocykl: S1000RR
Year production: 2012

Post » 29 February 2012, 13:34

nie koniecznie, ale nie jest zła

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 29 February 2012, 14:14

Marek760i, pokazałeś pęknięta ramę w 929 we wcześniejszym poście takie pęknięcie mogło wyniknąć z uderzenia motocykla posiadającego crash-pad bokiem w twardą nawierzchnię a nie dzwon lub spadanie z gumy jak to jest w przypadku gsx-R

[ Dodano: Sro Lut 29, 2012 1:17 pm ]
poza tym kazdy mówi a nikt nie widział platki tez nie biorą sie z kosmosu , czemu nik tak nie mówi o hondzie czy innych markach tylko w większości suzuki i kawasaki .

 
Posts: 417
Joined: 15 April 2011, 14:38
Location: OGL
Points: 5
Motocykl: S1000RR
Year production: 2012

Post » 29 February 2012, 14:34

siedze tez na forum gsxr i jeszcze nikomu jakos rama nie pekla,mialem taka k5 i tez mi nic nie pekalo, a w ameryce to h uj wie co oni z tymi motorami wyprawiaja,

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 29 February 2012, 16:45

Trzeba sprawdzić ramę w newralgicznych miejscach i tyle. Ramy się spawa i wzmacnia (do stuntu to norma) więc nie róbmy wielkiego problemu. Poza tym, wydaje mi się, że jak w moto z 2005 roku nie poleciała do tej pory rama, tzn że nie była wadliwa :) .

User avatar
 
Posts: 133
Joined: 23 March 2010, 23:26
Location: Gołkowice
Points: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Year production: 0

Post » 29 February 2012, 19:14

Ja wam powiem tyle ze mam na warsztacie gsx r k5 po wypadku rama jest w trzech kawałkach w oczywiscie dwa pękniecia na spawach pod zbiornikiem i jak widzę jak te spawy tam wyglądają to w życiu takiego gsxr bez w wzmocnionej bądz wymienionej ramuy w serwisie bym nie kupił ,spaw jest zaporowany , belki ramy które ma łączyć są nieprzetopione jest jakby tylko do nich przyklejony ,a wiem co mówię bo dorabiam w zakładzie spawalniczo ślusarskim ,dlatego ja w te historie o nagle pękającej ramie wierzę

[ Dodano: Sro Lut 29, 2012 6:17 pm ]
Może ktoś chcecie kupić taką igiełkę jak co to piszcie bo kumpel chce ją sprzedać :P cena do dogadania ;)

User avatar
 
Posts: 592
Joined: 06 August 2009, 21:15
Location: Ziemia
Points: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Year production: 2018

Post » 29 February 2012, 20:44

pepus11 wrote:belki ramy które ma łączyć są nieprzetopione jest jakby tylko do nich przyklejony ,a wiem co mówię bo dorabiam w zakładzie spawalniczo ślusarskim ,dlatego ja w te historie o nagle pękającej ramie wierzę

Masz rację, widać to też na fotkach w linkach podanych. Dobry spaw to taki, który ma dobry przetop w materiale spawanym czego nie widać wcale na fotkach. To co widać to nie spaw tylko smark jakiś. Powiem tak - jestem w szoku widząc te spawy. :ooo:

Do teraz myślałem, że kolejny motocykl to będzie właśnie GSXR, ale zmieniłem zdanie po tych zdjęciach spawów, które przed chwilą obejrzałem. :/

 
Posts: 113
Joined: 08 June 2011, 07:54
Location: Warszawa
Points: 1
Motocykl: brak
Year production: 0

Post » 01 March 2012, 11:34

Jak do napieprzania Gixer ,Honda podłóg niego muł. O pękających ramach etc. się nie wypowiadam bo to powieści zza wielkiej wody. Pokażcie mi wersję EU z pękniętą ramą. Pisałem już gdzieś że na rynek USA poszła inna mieszanka użyta do wyrobu ram. Kumpel kara K6 litra 3 sezon. Po przesiadce z bladego na R1 a poźniej na K6 trzy miesiące się go uczył. To mówi samo za siebie.

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 01 March 2012, 17:08

No tak. 10KM więcej to i z pół roku trzeba się przyzwyczajać :mrgreen: a przebieg krzywej momentu obrotowego w K6 to już tylko miszcze :P ogarną.

 
Posts: 417
Joined: 15 April 2011, 14:38
Location: OGL
Points: 5
Motocykl: S1000RR
Year production: 2012

Post » 01 March 2012, 17:52

kalas, ma racje, nie jest to taki zwykły motor jak chocby sc57,ze byle kto siadzie i pojedzie, w porownaniu k5 i sc57, to sc57 smiało nadaje sie na pierwsze moto,

User avatar
 
Posts: 367
Joined: 25 July 2010, 22:22
Location: Staszów
Points: 1
Motocykl: Honda 929
Year production: 2000

Post » 01 March 2012, 22:59

No i widzę ze dyskusja rozwineła sie tylko w stronę gsxr a nadal chciałbym zobaczyc pomacac r1 :) Czytałem o tych ramach i kumpel susuzko maniak tak jak ktoś wcześniej napisał ze ramy pęka ją zazwyczaj w motocyklach pochodzących z USA nie wiem na ile to prawda... Jednak co by nie było daje mi do myślenia bo motocykl nie będzie miał łatwo w moich rękach nie to żebym katował bo zawsze grzeje moto przed jazdą a potem no to już wiadomo no i guma zdarza sie często (nie wiem czy nabywca mojej cbr jest tu na forum pozdrawiam go:) ) Gsxra oglądałem juz co prawda znajomego posiedziałem troche sie oswoiłem i pierwsze co to pozycja w odniesieniu do 929 za ni hu hu mi nie pasuje no...;/ Co innego też pod czas jazdy na sucho mam taka opinie no nie wiem jak w praniu. 1000rr hmm jakoś nie przypada mi do gustu a chciałbym zeby motocykl mi sie podobał... Bede raczej szukał k5/k6 w sumie to na ten tych miast muszę szukać bo sezon juz u mnie co nie którzy zaczeli. Z miłą chęcią kupił bym 929 w takim stanie jak moja ;/ Wiem ze juz takiego motocykla nie kupie no ale trzeba szukać penetrować. Jeśli ktoś z forumowiczów chce sie rozstać ze swoją 1000rr prosze o kontakt co by nie było przywiązanie do marki mam 929 z robiłem nie wiem czy 10cz15k ale nigdy mnie nie zawiodła :) Czekam na dalsze opinie porady osoby które juz były w mojej sytuacji :)

redjac, max , yarson Pozdro :) Mam nadzieje ze i w tym sezonie sie spotkamy :) Razem ze Wściekłą i jej motocyklistą :)

PreviousNext

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests