It is currently 16 November 2025, 13:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

końcówka wydechu.

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 26 February 2012, 16:54

DB kiler tłumi to wszystko troszkę ciszej chodzi wydech i nic po za tym
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 679
Joined: 09 July 2011, 18:40
Location: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Year production: 2000

Post » 26 February 2012, 18:43

DB kiler to jest ta zwezka czy jak ?

nie nam sie na tym w sumie od niedawna mam maszyne ;p

w marcu sie biore za robote przy maszynie a pozniej przeglad
Pale Gume, a nie dusze

 
Posts: 113
Joined: 08 June 2011, 07:54
Location: Warszawa
Points: 1
Motocykl: brak
Year production: 0

Post » 26 February 2012, 19:13

Db killer to taki wkład w racingowy tłumik. Jest tylko na przeglądy :) Ale nie do końca.Poprawia też dół w motorach . Nie będzie to aż tak odczuwalne że zaraz z niego spadniesz , ale każdy dobry mechanik Ci powie że racingowa końcówka sama da tylko fajne wycie , oraz tzw. szybszą górę. Z tego powodu że spaliny szybciej wylatują . Znam historię paru motocykli gdzie przy przebiciu właśnie na przelotówkę oryginalnego wydechu za pomocą łoma i młotka motory nie chciały jechać w dolnej partii obrotów ale szum w kolo był jak obroty zbliżały się do odcięcia.

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 26 February 2012, 19:18

Puciaty, tu masz pokazane jak to wygląda
http://www.youtube.com/watch?v=Xbve2dWdnbE
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 679
Joined: 09 July 2011, 18:40
Location: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Year production: 2000

Post » 26 February 2012, 21:38

kalas wrote:Db killer to taki wkład w racingowy tłumik. Jest tylko na przeglądy :) Ale nie do końca.Poprawia też dół w motorach . Nie będzie to aż tak odczuwalne że zaraz z niego spadniesz , ale każdy dobry mechanik Ci powie że racingowa końcówka sama da tylko fajne wycie , oraz tzw. szybszą górę. Z tego powodu że spaliny szybciej wylatują . Znam historię paru motocykli gdzie przy przebiciu właśnie na przelotówkę oryginalnego wydechu za pomocą łoma i młotka motory nie chciały jechać w dolnej partii obrotów ale szum w kolo był jak obroty zbliżały się do odcięcia.


wielkie Dzieki za poswiecone mi 5 minut, jak nie dam rady z przegladem to bede musial sobie to zalatwic kupic :)

[ Dodano: Nie Lut 26, 2012 8:39 pm ]
wiertło wrote:Puciaty, tu masz pokazane jak to wygląda
http://www.youtube.com/watch?v=Xbve2dWdnbE


Dzieki :)
Pale Gume, a nie dusze

User avatar
 
Posts: 265
Joined: 20 May 2008, 23:24
Location: Leżajsk/Wiedeń
Points: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Year production: 2012
Samochód: A5

Post » 26 February 2012, 22:14

ja szukalem do swojego gianelli, wysyłałem zapytania do producenta i lipa, nie moge dostac nigdzie DB killera. Trzeba by pewnie sie bawić i dorabiać. Szkoda bo przy dłuższym wypadzie troche denerwuje hałas. Z drugiej strony czuje się bezpieczniej bo słychać mnie z daleka:) A to chyba ważniejsze.
Po wymianie tłumika moto mi odczuwalnie słabiej hamuje silnikiem. W akcesoryjnym wydechu nie ma tej małej przepustnicy. która się nazywa.....??? nie pamietam.

User avatar
 
Posts: 679
Joined: 09 July 2011, 18:40
Location: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Year production: 2000

Post » 26 February 2012, 22:35

jezeli chodzi o DB killera, to na allegro sa jakies ale konmiczne ceny ponad 200 zł

i nie wiem czy tam sa uniwerslane czy jakie ;p

ogolnie bede musial po znajomosci sobie jakos zalatwic :) bo szkoda kasy na glupoty ;p
Pale Gume, a nie dusze

 
Posts: 2
Joined: 29 February 2012, 10:14
Location: Orzesze
Motocykl:

Post » 29 February 2012, 10:35

Ja do Hornety sam sobie zrobilem... wiem wiem. pewnie mnie zbluzgacie ;d za takie cos, aczkolwiek jak jechałem do Chorwacji musialem miec (Austria itd) więc zawsze mozesz pokombinować samemu wystarczy zmniejszyć wylot tłumika oczywiscie w sposób możliwy do demontażu : ) a różnica ogromna :) jesli chodzi o spalanie. wzrost nieodczuwalny czy jakies niepokojące zjawiska :P pozdawiam

User avatar
 
Posts: 265
Joined: 20 May 2008, 23:24
Location: Leżajsk/Wiedeń
Points: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Year production: 2012
Samochód: A5

Post » 29 February 2012, 11:48

Jacus wrzuć jakies foty czy instrukcje, jak to zrobiłeś. Taki "czopek" by sie czasem przydał. zwłaszcza na takie większe wypady.

[ Dodano: Pią Kwi 20, 2012 6:45 am ]
odświeżę temat. z braku czasu nie miałem kiedy się za to zabrać. W końcu się udało. Kolega maku niestety olał temat cienkim sikiem. Nie odpisywał już później po zadeklarowaniu pomocy na maile. Także dzięki fest, poradziłem sobie sam. Nadspawał mi znajomego mechanika szpec. Nowego ciężko zrobić, ale wyniki są zadowalające, wczoraj do wieczora wszystko poskręcałem i jest ok.
ImageImageImageImage

 
Posts: 44
Joined: 01 February 2009, 13:44
Location: LU
Motocykl: 1000 RR
Year production: 2006

Post » 22 April 2012, 11:41

długo Ci z tym zeszło ale efekt jest widoczny :) wygląda teraz spoko :) jak na mój gust wyrzuciłbym plastik nad nim żeby bardziej był widoczny ten tłumik jak masz już zrobioną końcówkę :)
JeDna MyśL JedeN CeL ŚmigaĆ hondą CBR :)

Previous

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests