It is currently 16 November 2025, 22:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nakretka zębatki zdawczej

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 28
Joined: 15 February 2012, 16:48
Location: Grabiec
Motocykl: Honda CBR 900 RR Fireblade
Year production: 1999

Nakretka zębatki zdawczej

Post » 19 February 2012, 16:22

Witam.. Wie ktoś w którą stronę odkręca się nakrętkę zębatki zdawczej? Czy jest tam jakiś lewy gwint?
RR

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 19 February 2012, 16:30

normalny prawy gwint z tym ze zebatke zdawczą to odkrecaj pneumatem :)
ew jak ci nie szkoda to breche owinieta w recznik miedzy felge a wachacz wbijasz bieg i odkrecasz :D
pozdro

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 19 February 2012, 16:42

dokładnie tak jak kolega wyżej napisał ;)
ewentualnie jak masz kogos do pomocy to moto na kołach ,na luzie i odkręcasz ;)

 
Posts: 113
Joined: 08 June 2011, 07:54
Location: Warszawa
Points: 1
Motocykl: brak
Year production: 0

Post » 20 February 2012, 13:45

a co gdy nawet pneumaten nie idzie? Można to jakoś podgrzać lub coś podobnego? Mam zębatkę zmienioną na mniejsza w zeszłym roku chciałem odkręcić i ni kuta. Można coś tam CENZURA przy agresywnym odkręcaniu?

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 20 February 2012, 14:23

a spróbuj zblokować jakimś drągiem koło i oprzeć o wahacz mocny kuty klucz na przedłużce i ogień. Tak mocno się tej śrub nie dokręca ona tylko przytrzymuje zębatke zdawczą żeby nie spadła i to wszystko można użyć specjalnego kleju do gwintów dokręcić i po robocie ani się nie wykręci ani się tak nie zajebie jak u Cb kalas,
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 175
Joined: 01 October 2008, 09:12
Location: Nowa Deba
Points: 2
Motocykl: cbr 929rr
Year production: 2001

Post » 20 February 2012, 14:32

nie podgrzewaj tego bo mozesz sobie oringa uszkodzic i lipa wtedy,jesli juz bedziesz blokowal tylnie kolo to niedawaj na pierszy bieg mozesz skrzynie uszkodzic im wyzszy tym lepiej ......
przechuj ninia:)))

 
Posts: 133
Joined: 23 March 2010, 23:26
Location: Gołkowice
Points: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Year production: 0

Post » 20 February 2012, 15:53

bodzenty wrote:nie podgrzewaj tego bo mozesz sobie oringa uszkodzic i lipa wtedy,jesli juz bedziesz blokowal tylnie kolo to niedawaj na pierszy bieg mozesz skrzynie uszkodzic im wyzszy tym lepiej ......


Przy zębatce to nie musisz 6 biegu bo siła idzie tylko przez łańcuch i zębatki ,jak by kosz sprzęgłowy odkręcał to wtedy na 6 bo idzie moment przez skrzynie :P

User avatar
 
Posts: 349
Joined: 22 September 2009, 18:05
Location: Nysa
Points: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Year production: 2006

Post » 20 February 2012, 16:20

Ja bez biegu na opuszczonym kole odkręcałem tyle ze hebel do końca wciskałem. Nie podgrzewaj, bo stopi się o-ring albo zapiecze łożysko.Jak dobrze kojarzę to nie jest nakrętka tylko śruba. Jak tak to śrubę możesz uderzyć młotkiem, to pomaga. Klucz z przedłużką żeby większa siła działała na śrubę.

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 20 February 2012, 18:03

dobrym pneumatem napewno odkreci to jest mała srobka :)

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 20 February 2012, 23:28

albo ukręci , WD-40 i próbować na lewo i prawo az sie zruszy tylko z wyczuciem

 
Posts: 113
Joined: 08 June 2011, 07:54
Location: Warszawa
Points: 1
Motocykl: brak
Year production: 0

Post » 21 February 2012, 01:56

podziękował:)

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 21 February 2012, 09:35

daj znać czy sie udało ;)

Next

Return to Ogólne (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests