It is currently 16 November 2025, 22:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wymiana sprężyn , sprzęgło dwumasowe ,sc59

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 26
Joined: 30 November 2011, 12:20
Location: bydgoszcz
Motocykl: rr 59
Year production: 0

Post » 18 January 2012, 14:03

Nie mam pojęcia jak to jest zmontowane u Nas ale objawy wskazywały by na źle pracujący antyhoping ale moge się mylić w suzuki mój ziomuś przerabial to i naprawił ale co i jak nie pamietam a koło mu aż blokowalo przy redukcjach a nie powinno ! Dłub i pisz jak Ci poszlo może się przyda kiedyś ....powodzenia

 
Posts: 11
Joined: 14 January 2012, 21:03
Location: Bydgoszcz
Motocykl: cbr 1000rr
Year production: 2010

Post » 20 January 2012, 13:19

Na dzien dzisiejszy kosz pojechał na wybrzeże do faceta zajmującego sie naprawą kół dwumasowych. Zobaczymy co wymóżdży.

User avatar
 
Posts: 26
Joined: 30 November 2011, 12:20
Location: bydgoszcz
Motocykl: rr 59
Year production: 0

Post » 23 January 2012, 20:56

i jak ziomuś cos wiadomo w temacie ?

 
Posts: 11
Joined: 14 January 2012, 21:03
Location: Bydgoszcz
Motocykl: cbr 1000rr
Year production: 2010

Post » 27 January 2012, 20:55

wiadomo tyle,że facet nie moze sprężyn dobrać.
Wczoraj mi to odesłał. W przyszłym tygodniu jade do warszawki, moze tam znajde bardziej kompetentnych fachowców.

 
Posts: 11
Joined: 14 January 2012, 21:03
Location: Bydgoszcz
Motocykl: cbr 1000rr
Year production: 2010

Post » 18 February 2012, 23:49

Cos tu nie gra z tym forum.
Ile razy mozna pisać tą sama odpowiedż ???

[ Dodano: Sob Lut 18, 2012 10:52 pm ]
Problem rozwiazany.
Wada fabryczną sprzęgła jest źle wykonany element kuty sprzegła. Tzn wieniec, który jest zarazem tarczą posrednią kosza. Roboty było duzo, ale udało sie. Dzisiaj zmontowałem wszystko do kupy i odbyłem jazde próbną. Jest dobrze.

 
Posts: 417
Joined: 15 April 2011, 14:38
Location: OGL
Points: 5
Motocykl: S1000RR
Year production: 2012

Post » 19 February 2012, 00:18

no ale jak to naprawiłes przerobiłes po swojemu jakos, czy inne załozyłes

 
Posts: 11
Joined: 14 January 2012, 21:03
Location: Bydgoszcz
Motocykl: cbr 1000rr
Year production: 2010

Post » 19 February 2012, 09:52

Przerobiłem po swojemu.
W tarczy z wieńcem powiększyłem otwory na spreżyny(najtrudniejsza sprawa bo element jest kuty), następnie dotoczone zostały grzybki do sprężyn, wszystko wymyłem ropą, dałem do znitowania, znowu wymyłem no i wczoraj założylem do moto.
Gra i buczy

Koszty naprawy:
-super pilnik (bo takie marketowe za 30zł robiły sie gładkie po kilku ruchach) -100zł
-tokarz -50
-piaskowanie(aby nadać fabryczny wygląd) -10zł
-ropa -10zł
-nitowanie -50
-niepotrzebna wysyłka kosza do pierwszego fachowca na wybrzeże -40zł

Razem 260zł
Nowy kosz w salonie 1900zł

 
Posts: 417
Joined: 15 April 2011, 14:38
Location: OGL
Points: 5
Motocykl: S1000RR
Year production: 2012

Post » 19 February 2012, 10:07

to git. oby teraz dobrze działało

User avatar
 
Posts: 26
Joined: 30 November 2011, 12:20
Location: bydgoszcz
Motocykl: rr 59
Year production: 0

Post » 19 February 2012, 21:39

pogoda idzie to i testy bedą niebawem na ostro. Bedzie chodziło !!!!!!!!

 
Posts: 11
Joined: 14 January 2012, 21:03
Location: Bydgoszcz
Motocykl: cbr 1000rr
Year production: 2010

Post » 22 February 2012, 19:28

Dzisiaj były testy.
Chodzi idealnie.
Co prawda rozpedziłem sie tylko do 150, ale wystarczy na te warunki.
Wszystkie objawy sprzed naprawy ustały.

User avatar
 
Posts: 26
Joined: 30 November 2011, 12:20
Location: bydgoszcz
Motocykl: rr 59
Year production: 0

Post » 23 February 2012, 11:47

no to gratki ja jutro wymieniam główkę ramy i od poniedziałku juz na moto koniec z korkami itp ! Dziś bede palił nowego repsolka 09 bo mi wjechał musze zobaczyc co mu tam ewentualnie brakuje bo to dla kolegi mojego to się przejadę coś tam tylko niech już nie sra z nieba .....

[ Dodano: Pią Mar 02, 2012 6:42 pm ]
no to kolego powiem tak dziś pojechałem z moją kobietka 1 raz polatać i objawy te same co Ty jak daje gazu na biegu pukani8e w okolicach sprzęgłą , pierw myślałem ze napęd albo łożysko zębatki zdawczej ale nie naciąg łańcucha ok i9 smarowany wiec tylko to możne być ale dziwne w wigilię latałem i wszystko było cacy , stał w domku dziś wyjazd i od razu stuki jak diabli tez tak miałeś? Jak leciałem na biegu ideał jak spuszczam obroty i dodaję stuka jak cholera jak możesz daj mi swoje halo zadzwonię !?

 
Posts: 8
Joined: 02 May 2012, 11:52
Location: Warszawa/
Motocykl:

Re: Wymiana sprężyn , sprzęgło dwumasowe ,sc59

Post » 04 November 2016, 19:46

Przerabiałem ten temat. Sprzęgło dziwnie się zachowywało, do tego z okolic prawego dekla dochodziły dziwne dźwięki, dosyć głośne "miałczenie", głównie przy schodzeniu z wysokich obrotów. Regeneracja kosza poprawiła pracę sprzęgła ale dźwięk pozostał. Nie wiecie przypadkiem co może być przyczyną???

PreviousNext

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC59)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests