It is currently 16 November 2025, 13:51

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Silnik z 1000RR SC 57 do RR 900 SC 33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 56
Joined: 21 September 2011, 16:24
Location: Sosnowiec
Points: 1
Motocykl: HH900
Year production: 0

Silnik z 1000RR SC 57 do RR 900 SC 33

Post » 15 February 2012, 14:52

Witam :)

Pytam się w imieniu kolegi, który jeszcze nie ma tutaj konta.

Da się zrobić taką podmianę czy raczej nie za bardzo?

Pozdrawiam,
Drzewo

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Post » 15 February 2012, 15:20

zajebiscie pracochłonne niemowiac juz o finansach . najlepszym wyjsciem jest wsadzic piec z XX gaznikowe 164 konie. gorne uszy od ramy trza przespawac. mialem okazje takim czyms jezdzic urywa glowe. ale tylko w streecie. bo w owiewki seryjne tego nie ubierzesz. poniewaz silnik wystaje na boki.

 
Posts: 56
Joined: 21 September 2011, 16:24
Location: Sosnowiec
Points: 1
Motocykl: HH900
Year production: 0

Post » 15 February 2012, 15:33

Dzięki za informacje. :) Właśnie widziałem zdjęcia w innym wątku i wygląda to fajnie.

A na śląsku i w okolicach jest jakiś warsztat, który mógłby coś takiego zrobić?

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Post » 15 February 2012, 15:39

Jezeli niemasz warunkow ani znajomego ktory porafi ŁADNIE spawac aluminium to sobie lepiej odpuscic. bo taka inwestycja to kupa kasy... Jeszcze jak samemu masz jakas wiedze i duzo wolnego czasu i miejsce oraz kogos kto ci pomoze to bym sprbowal a przeciwnym razem odpusc bo taka przerobka to nie jest 1000zl.

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 15 February 2012, 17:06

Dokładnie a za kasę na piec i kasę za tą robotę lepiej sprzedać 900 i kupić sobie 929 i masz całkiem inne moto.No chyba że ktoś lubi przerabiać moto i ma czas i kasę na to ,to spoko,inaczej debilizm bo nie mamy lat 90 gdzie moto to rarytas i każde wygląda i jedzie jak f1 czy gsxf.

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 17 February 2012, 00:11

roksc33 wrote:zajebiscie pracochłonne niemowiac juz o finansach . najlepszym wyjsciem jest wsadzic piec z XX gaznikowe 164 konie. gorne uszy od ramy trza przespawac. mialem okazje takim czyms jezdzic urywa glowe. ale tylko w streecie. bo w owiewki seryjne tego nie ubierzesz. poniewaz silnik wystaje na boki.


ja mam 1100 w plastikach.... jest temat na forum. przekladki na xx nawet nie zaczynaj nie majac 5000zl.

[ Dodano: Czw Lut 16, 2012 11:12 pm ]
z sc59 szykuj powyzej 10-12k

 
Posts: 32
Joined: 17 April 2016, 19:27
Motocykl: zx12r 2004 sc33 1998
Year production: 2004

Re: Silnik z 1000RR SC 57 do RR 900 SC 33

Post » 10 July 2016, 17:50

Odgrzewam temat. Jak ktoś chce zobaczyć jak coś takiego zrobić to proszę bardzo
https://www.youtube.com/watch?v=aOcjnux ... xDGZdwsipX

Tak na marginesie . Wolał bym taki motocykl bardziej niż nowe bmw prosto od delera. Sam właśnie przymierzam się do przebudowy bladego ale u mnie silnik zostaje. Bardzo bym chciał natomiast takie zawieszenie jak to na filmie. Przód i tył jest prawie na bank z aprilli rsv 1000. Zastanawiam się tylko ile jest roboty ze spasowaniem przedniego zawiasu do tego moto. Jeśli ktoś zna dobrze angielski to może by mi powiedział co ten koleś na filmie mówił na temat łożyska głowki ramy.


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests