954 obraziło się na chwile

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

Postby goOly19 » 29 January 2012, 06:34

świecami na wiosne to ch*j najwyzej wymienie ...
CENZURA to.ja ci pwoeidzlaem diagnoze teraz ide spac po imoezie elo
sisi to jest gość
goOly19
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Postby Arkadius » 29 January 2012, 17:07

darko 119 wrote:ja tam od paru lat zapitlam co jakiś czas do garażu posłuchać pięknego głosu w zimę i nie mam żadnego problemu z odpalaniem :ooo:


Jeśli trzymasz moto w ogrzewanym garażu w którym masz temperaturę praktycznie taką jak w domu to moto nic nie ma prawa się stać bo to praktycznie jak odpalanie latem.. Gorzej jak ktoś trzyma moto w garażu bez ogrzewania i wszystko zimne, olej gęsty, świece zmarznięte i po paru minutach wyłącza.. To jest powolna śmierć dla moto. Potem przez różnicę temperatur wszystko się skrapla i wychodzą krzaki na wiosnę.
Arkadius
 
Posts: 31
Joined: 17 December 2011, 12:27
Location: Czerwionk
Motocykl: 954rr
Year production: 0

Postby Lary18th » 29 January 2012, 17:41

goOly19 wrote:
świecami na wiosne to ch*j najwyzej wymienie ...
CENZURA to.ja ci pwoeidzlaem diagnoze teraz ide spac po imoezie elo


nic nie rozumiem ? :D
User avatar
Lary18th
 
Posts: 83
Joined: 04 May 2010, 22:40
Location: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Year production: 2008

Postby Siwy_ryry » 30 January 2012, 08:20

Lary18th wrote:
goOly19 wrote:
świecami na wiosne to ch*j najwyzej wymienie ...
CENZURA to.ja ci pwoeidzlaem diagnoze teraz ide spac po imoezie elo


nic nie rozumiem ? :D


Bo to trzeba czytać pod wpływem %% :P

Wtedy wszystko jasne!
User avatar
Siwy_ryry
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 716
Joined: 23 February 2010, 18:47
Location: Wrocław-W
Points: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Year production: 0

Postby MaciekM » 30 January 2012, 10:44

ja również jestem przeciwnikiem odpalania moto w zimę. oprócz tych wszystkich rzeczy które piszecie jeszcze jedna sprawa. silniki motocyklowe jak i samochodowe nie są stworzone do pracowania na niskich stałych obrotach i jest to dla nich po prostu niezdrowe żeby przez 30 min silnik pracował na luzie.
User avatar
MaciekM
 
Posts: 430
Joined: 16 January 2010, 14:23
Location: Kobyłka
Points: 5
Motocykl: 954 RR
Year production: 2003

Postby Kubcyś » 30 January 2012, 15:23

Ja tam jak odpalam w zimie (raz na miesiąc średnio) to stawiam motocykl tak, że stoi cały w ciepłym garażu i tylko dupka wystaje na zewnątrz. Do tego stawiam go na stojaku i przebijam przez wszystkie biegi. Jeszcze ani razu nie miałem przez to kłopotów.

Tak poza tematem. Lary, masz seryjne zębatki? Bo przy okazji widziałem Twój filmik z jazdy i zauważyłem, że całkiem gładko idzie Ci na gumę z dwójki z gazu. :)
User avatar
Kubcyś
 
Posts: 264
Joined: 13 July 2010, 13:40
Location: Wrocław
Points: 6
Motocykl: GSXR 1000
Year production: 0

Postby MaciekM » 30 January 2012, 20:24

Kubcyś wrote:Do tego stawiam go na stojaku i przebijam przez wszystkie biegi.


to tez dla zdrowia moto?:)
User avatar
MaciekM
 
Posts: 430
Joined: 16 January 2010, 14:23
Location: Kobyłka
Points: 5
Motocykl: 954 RR
Year production: 2003

Postby Kubcyś » 30 January 2012, 20:55

A co w tym złego? Lepiej żeby stał na luzie i hulał? :)
User avatar
Kubcyś
 
Posts: 264
Joined: 13 July 2010, 13:40
Location: Wrocław
Points: 6
Motocykl: GSXR 1000
Year production: 0

Postby MaciekM » 31 January 2012, 10:17

No fachowcem nie jestem ale w taki sposób napęd mocno dostaje w dupę i łożyska również. bo wszystko jest przystosowane żeby działać pod obciążeniem. dla mnie najzdrowiej było by się po prostu przejechać powoli.
Ale tak jak mówię fachowcem nie jestem i jeśli mówię źle to niech ktoś mądry mnie poprawi ( ale tylko mądry )
User avatar
MaciekM
 
Posts: 430
Joined: 16 January 2010, 14:23
Location: Kobyłka
Points: 5
Motocykl: 954 RR
Year production: 2003

Postby Lary18th » 01 February 2012, 16:06

Kubcyś wrote:Tak poza tematem. Lary, masz seryjne zębatki? Bo przy okazji widziałem Twój filmik z jazdy i zauważyłem, że całkiem gładko idzie Ci na gumę z dwójki z gazu. :)


Haha no wkur*iłem się bo oporna była wcześniej hihi: i przy generalnym przygotowaniu do sezonu 2012 dałem 15/43 (było 16/42) i różnica jest naprawdę spora :D na 1to już w ogóle ciężko ją na ziemi utrzymać , sprint tez się poprawił całkiem znacznie - także o to mi chodziło - polecam :dance:
User avatar
Lary18th
 
Posts: 83
Joined: 04 May 2010, 22:40
Location: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Year production: 2008

Postby Kubcyś » 01 February 2012, 16:52

Lary18th, no to elegancko. U mnie może być bardziej dziko bo będę zakładał 14/42, więc może być ciekawie :diabel2:
User avatar
Kubcyś
 
Posts: 264
Joined: 13 July 2010, 13:40
Location: Wrocław
Points: 6
Motocykl: GSXR 1000
Year production: 0

Postby Lary18th » 01 February 2012, 17:45

No to aż +6z tył Ci wyjdzie -1 z przodu = +3 tył ..... jak założysz daj znać ile na max straciłeś i jak ogólne wrażenie btw. zdziwiony jestem bo mi prędkość max spadła tylko 10-20km a to bardzo niewiele w stosunku do efektu przed/po ;)
User avatar
Lary18th
 
Posts: 83
Joined: 04 May 2010, 22:40
Location: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Year production: 2008

Previous

Return to Ogólne (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests