954 zmiana na sp2

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

954 zmiana na sp2

Postby szczurek83 » 28 January 2012, 14:53

Witam, w tym sezonie mam zamiar zamienić swoje 954 na vtr sp-2 i proszę o pomoc czym się różni sp1 od sp2 bo w ogłoszeniach trafiają sie takie sztuki że sam nie wiem co to jest, i na co szczególnie zwracać uwagę przy kupnie vtr.
Z góry dziękuje za pomoc
szczurek83
 
Posts: 129
Joined: 23 March 2009, 22:04
Location: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Year production: 2002

Re: 954 zmiana na sp2

Postby Siwy_ryry » 28 January 2012, 15:16

szczurek83 wrote:Witam, w tym sezonie mam zamiar zamienić swoje 954 na vtr sp-2 i proszę o pomoc czym się różni sp1 od sp2 bo w ogłoszeniach trafiają sie takie sztuki że sam nie wiem co to jest, i na co szczególnie zwracać uwagę przy kupnie vtr.
Z góry dziękuje za pomoc


Podejrzewam kolego nasz forumowy, że w 2gą stronę było by nam łatwiej tobie służyć pomoca :P

Ale ktoś tutaj z forum latał VTR z tego co pamiętam.
Więc może się wypowie.

Ale skąd taki dziwny pomysł zamiany hihi:
User avatar
Siwy_ryry
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 716
Joined: 23 February 2010, 18:47
Location: Wrocław-W
Points: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Year production: 0

Postby arek » 28 January 2012, 15:16

miałem ten sam dylemat po sprzedaży 954, bo vtr-ka naprawde daje rade. No ale nie o tym... Rozmawiałem z kolegą i różnic pomiędzy tymi modelami jest masakrycznie dużo. Począwszy od innego, sztywniejszego wahacza po różnice we wtryskach. Z tego co kiedyś wyczytałem to różnic jest kilkadziesiąt wliczając w to różne drobiazgi. Jak już sie zdecydujesz to szukaj sp2, bo wiele pierdół zostało poprawionych w tym hamulce, z którymi podobno był problem we wcześniejszych modelach. No i straszna lipa jeżeli chodzi o pozycje na tym moto. Po 200km masz dosyc tego motoru na kilka dni ale i tak na niego wsiadasz, bo nie da sie wytrzymać bez dźwięku tego silnika (oczywiście jak są dobre kominy założone). Powodzenia w znalezieniu fajnej sztuki...
arek
 
Posts: 282
Joined: 25 May 2008, 19:51
Location: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Year production: 2004

Postby gargamel » 28 January 2012, 17:52

W SP2 zmienili wahacz, przednie hamulce, wtryski, w komputerze zmieniony został soft i co najważniejsze, z mojego punktu widzenia, w SP2 jest antyhopping. Przy 140KM w V2, takie sprzęgło to wymóg. Bez tego to prawdziwy hardcore. Wprowadzili jeszcze parę mniejszych zmian. W Polsce bardzo ciężko dostać dobry egzemplarz. Wiem bo sam szukam. Chociaż bardziej skłaniam się w stronę 916.
No speed limit, no police - no FUN :-)
gargamel
 
Posts: 104
Joined: 19 January 2010, 18:35
Location: Jawor / L
Points: 1
Motocykl: Ducati 996
Year production: 0

Postby FireBlade954 » 28 January 2012, 19:07

szczurek83 wrote:zamienić swoje 954 na vtr


To tak jak z F1 przesiąść się do syrenki :diabel:
FireBlade954
 
Posts: 89
Joined: 25 October 2011, 19:12
Location: Iłża
Points: 5
Motocykl: CBR 954RR
Year production: 2003

Postby Marek760i » 28 January 2012, 19:11

przeciez te v-ki to szit, tylko kupa huku nic po za tym
Marek760i
 
Posts: 417
Joined: 15 April 2011, 14:38
Location: OGL
Points: 5
Motocykl: S1000RR
Year production: 2012

Postby motobandyta » 28 January 2012, 21:29

gargamel wrote: w SP2 jest antyhopping. Przy 140KM w V2, takie sprzęgło to wymóg. Bez tego to prawdziwy hardcore.


a możesz to jakoś rozwinąć?? bo nie bardzo wiem o co ci chodzi.......
motobandyta
 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Postby gargamel » 28 January 2012, 21:44

motobandyta wrote:
gargamel wrote: w SP2 jest antyhopping. Przy 140KM w V2, takie sprzęgło to wymóg. Bez tego to prawdziwy hardcore.


a możesz to jakoś rozwinąć?? bo nie bardzo wiem o co ci chodzi.......


Antyhopping zapobiega blokowaniu tylnego koła. V2 ma dużo większy moment obrotowy i przy redukcji biegów tylne koło staje w miejscu. Dzięki sprzęgłu z antyhoppingiem takie zjawisko nie występuje, kosztem tarcz sprzęgłowych ale coś za coś. Wyobraź sobie hamowanie przed zakrętem, szybka redukcja, a tu tył chodzi w lewo i prawo. Serce do dupy ucieka. :ooo:

FireBlade954 wrote:
szczurek83 wrote:zamienić swoje 954 na vtr


To tak jak z F1 przesiąść się do syrenki :diabel:


Zgodzę się z Tobą tylko kolejność pomyliłeś :)

Marek760i wrote:przeciez te v-ki to szit, tylko kupa huku nic po za tym


Naucz się jeździć "fałką" to później pogadamy.
Last edited by gargamel on 28 January 2012, 21:48, edited 2 times in total.
No speed limit, no police - no FUN :-)
gargamel
 
Posts: 104
Joined: 19 January 2010, 18:35
Location: Jawor / L
Points: 1
Motocykl: Ducati 996
Year production: 0

Postby OZI » 28 January 2012, 21:44

Marek760i wrote:przeciez te v-ki to szit, tylko kupa huku nic po za tym


jeździłeś lub się przejechałeś, że masz taką opinie?

Bardzo fajne motocykle tylko mają straszne spalanie...
Na forum.motocyklistow.pl jest gość o niku: YUBY ,który zna temat SP1/2
Z wszelkimi pytaniami wal do niego, powinien poradzić.
User avatar
OZI
 
Posts: 246
Joined: 26 November 2010, 15:52
Location: Dolny Śląsk
Points: 9
Motocykl: k8 1000 / F3 stunt
Year production: 2000

Postby Marek760i » 28 January 2012, 21:50

no, nie jedzie to jak R4
Marek760i
 
Posts: 417
Joined: 15 April 2011, 14:38
Location: OGL
Points: 5
Motocykl: S1000RR
Year production: 2012

Postby gargamel » 28 January 2012, 21:53

Marek760i wrote:no, nie jedzie to jak R4


Na autostradzie V2 faktycznie nie ma szans.
No speed limit, no police - no FUN :-)
gargamel
 
Posts: 104
Joined: 19 January 2010, 18:35
Location: Jawor / L
Points: 1
Motocykl: Ducati 996
Year production: 0

Postby Marek760i » 28 January 2012, 21:58

nigdzie nie ma, ani na autostradzie ani na przyspieszenie, ani na na torze, nigdze, jest to motor po nic,na piatce zamiast przyspieszac staje,jest tylko po to zeby benzyny duzo palił i huczał, takie moje zdanie a wy robta jak chceta
Marek760i
 
Posts: 417
Joined: 15 April 2011, 14:38
Location: OGL
Points: 5
Motocykl: S1000RR
Year production: 2012

Next

Return to Ogólne (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests