Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 22:38

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogon od 954 do 929

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 23 stycznia 2012, 22:27

O w pytkę. Fajnie to wygląda. :ooo:

Szerszeń, powiedz nam co potrzeba kupić (oprócz plastików) i ewentualnie co trzeba przerobić żeby założyć zadupek od 954 do 929. Bylibyśmy wdzięczni za takie info :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 24 stycznia 2012, 07:29

Szerszeń pisze:Widze że ktoś sie tu rządzi moimi fotkami :):) Oczywiście mam więcej... Max 929 nie ładnie tak bez pozwolenia....

P.S stelaż nie jest od 929 :)

ale ja ładnie sie zapytałem na NK czy mogę,a że to ważny temat nie cierpiący zwłoki :P i zazwyczaj każdy pozwala :P to wstawiłem :D
no własnie tak tez myślałem że nie podejdzie stelaż od 929 ,mocowanie mnie zmyliło .

Awatar użytkownika
 
Posty: 115
Rejestracja: 14 kwietnia 2010, 01:28
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 24 stycznia 2012, 11:55

Od razu powiem że moto nie było po żadnym szlifie czy dzwonie. Przyjechało do mnie oryginalne moto z tyłkiem od 929 . Zawsze chciałem 954 a że kumpel załatwił mi na giełdie zadupek cały ze stelażem za smieszną kase to wziąłem i zacząłem rzeźbić:P jak wyszlo chyba widac. Estetycznie powiem tak mi sie podoba. Trzeba kupic plastik siedzenia( ew. nakładke) Miec stelaż od 954 który trzeba uciąć. Tak samo ma sie sprawa ze stelażem od 929 który tez trzeba uciąć( samo mocowanie do ramy na dwie śruby) i to zostawiamy, a do tego pozneij trzeba zespawac reszte. Pod siedzeniem troszke widać ten spaw ( stelaż jest koloru czarnego więc troszke to widac) Mi to nie przeszkadza. Podoba mi sie jak jest. Może pożniej ktoś bedzie miał problem przy sprzedaży ale mnie to wali nie sprzedam tego moto, nawet jesli ktos mi położy więcej niż dałem. Dbam o nią i wiem co mam. Nie chce kupić innego jakiegos walniętego co mi bedzie dwa ślady robiło. Zestarzeje sie razem ze mną :):) jestem mega zadowolony... :):)

PS. Moto aktualnie ma siedzenie i sety od 954. Które wczesniej tez musiałem zakupić. Bo od 929 nei pasowało nic. Na zdjęciu jest jeszcze jak była zrobiona jako jednoosobowa:) A że mojej Pani sie odmieniło i zaczęła ze mna smigać to założyłem z powrotem. :)
Pozdro i lewa w góre:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 24 stycznia 2012, 12:30

daj wiecej fotek takich na których będzie coś widac :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 18
Rejestracja: 22 stycznia 2012, 20:05
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 24 stycznia 2012, 15:17

no właśnie daj foto jak to pod siedzeniem wyglada itp :diabel2:
Only Blady

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 24 stycznia 2012, 17:58

Szerszeń, no to trochę mi rozjaśniłeś temat. Moja 929 też ma u mnie dożywocie, więc mocno zastanawiam się nad zadupkiem od 954.

Trzeba zacząć zbierać powolutku manele bo z tego co widziałem to zadupki od 954 powalają cenami...

Awatar użytkownika
 
Posty: 714
Rejestracja: 13 kwietnia 2008, 20:04
Lokalizacja: Lbn/W-wa/Ząbki
Pochwały: 8
Motocykl: GSXR 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 25 stycznia 2012, 20:15

929 ode mnie kupował kolega, moto miałam po mocnym szlifie... trochę ją pozmieniał, pomalował, itp.. bo nie bardzo było co zbierać z owiewek :)między innymi założył wahacz od 954 .. wysłał mi fotki po "liftingu" :P poniżej do wglądu :)

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 25 stycznia 2012, 21:59

no nieźle czarna rama fajnie wygląda już tak troche świeżej i tłumiczek taki chyba jak mój, tylko jestem ciekaw takiego testu porządnego jak to jeździ taki ulep złożony z 954 i 929 i czy w ogóle da się tym bezpiecznie jeździć np szybko po torze.

Awatar użytkownika
 
Posty: 714
Rejestracja: 13 kwietnia 2008, 20:04
Lokalizacja: Lbn/W-wa/Ząbki
Pochwały: 8
Motocykl: GSXR 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 25 stycznia 2012, 23:21

ja myślę, że bez problemu... Moto ogólnie nie było uszkodzone poza owiewkami i deklem.. dekiel zmienił, owiewki jak widać.. może szału nie ma w malowaniu, ale odświeżone... z resztą to jego pierwsze moto, więc myślę, że nie będzie szaleć :)

ale trzeba przyznać, że jak na laika to sobie fajnie poradził :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 297
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, 23:20
Lokalizacja: Kluczbork
Pochwały: 3
Motocykl: gsx-r 1000 k7
Rok produkcji: 2004

Post » 26 stycznia 2012, 00:07

a mi sie podoba :) ładna jest :) a swoją drogą ogon z 954 do 929 pasuje jak swini siodło... takie moje zdanie :) 929 to cud malinka :)
Motocykle - mój ustrój, mój wybór, moje życie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 26 stycznia 2012, 00:07

Wściekła pisze:ale trzeba przyznać, że jak na laika to sobie fajnie poradził :)
przede wszystkim brawo za chęci i odwagę :) a motocykl całkiem sympatyczny jak na pierwsze moto :)
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 26 stycznia 2012, 08:15

ZłotyFireBlade pisze:a mi sie podoba :) ładna jest :) a swoją drogą ogon z 954 do 929 pasuje jak swini siodło... takie moje zdanie :) 929 to cud malinka :)


o to to to samo pisałem wyżej.
Ale jak ktoś lubi rzeźbić no to chwała mu za chęci i kreatywność :one:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości