It is currently 16 November 2025, 13:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

wymiana uszczelniaczy przedniego zawieszeniA

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001
 
Posts: 60
Joined: 10 September 2008, 14:40
Location: Ząbkowice
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

wymiana uszczelniaczy przedniego zawieszeniA

Post » 25 November 2008, 00:34

Witam. Czy ktos wymieniał uszczelniacze zawieszenia w 929? otoz mam w reku lage, wylalem z niej olej, wyciagnelem z niej mechanizm sprezyny ale nie moge oddzielic ze tak powiem głównej rury nośnej od wchodzącego w nią pracującego widełka do ktorego przykreca sie os kola. Zdemontowałem simmering antykurzowy oraz zabezpieczenie uszczelniacza zawieszenia. NIe moge wyciągnąc rury teleskopu. Boje się wydłubac simmering srubokretem, bo moge uszkodzic i rozczelnic obudowe. Czy ktos kiedys zabierał sie za wymiane usczelniaczy?

User avatar
 
Posts: 265
Joined: 02 November 2007, 06:17
Location: Darłowo ;
Motocykl: ******
Year production: 0

Post » 25 November 2008, 12:35

Spójrz od spodu w lage (w miejscu gdzie mocujesz oske przedniego laczka), czy nie masz sruby typu gwiazdka...

 
Posts: 60
Joined: 10 September 2008, 14:40
Location: Ząbkowice
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 25 November 2008, 14:14

napisałem, ze wyciagnelem mechanizm sprzezynowy. Tylko nnie moge rozdzielic lagi od goleni. Gdy wysuwam ja do konca cos ja blokuje.

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 25 November 2008, 15:21

Wez kogos do pomocy i mocnieszymi szarpnieciami powinno to sie rozdzielic i przy tym wyjdzie uszczelniacz, nie dlub tego srubokrettem bo porysujesz powloke na goleniu.
U mnie tez tak siedzialo w F4 to wlasnie tak rozciagajac obie lagi krotko i mocno wyszlo wszystko spokojnie.

User avatar
 
Posts: 110
Joined: 12 October 2008, 12:06
Location: Krosno
Motocykl: CBR 929
Year production: 2000

Post » 25 November 2008, 18:38

tak jak RudiszRR pisze, ja zmieniałem uszczelniacze w GS-ce i w Kawie gpz 750 i tak samo trzeba było szarpnąć i poszło, ja to robiłem sam, wiec sobie zamocowałem w imadło i po szarpnięciu wyszło ładnie, wiec u Ciebie tęz powinno pójsc zakładając że wszystkie śruby zostały wykręcone

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 25 November 2008, 18:49

oczywiscie zanim zaczniesz oddzielac lage od rury nosnej wyciagnij zabezpieczenie uszczeniacza :mrgreen:

User avatar
 
Posts: 50
Joined: 12 August 2007, 08:45
Location: Aleksandr
Motocykl: sc28/sc44
Year production: 0

Post » 25 November 2008, 20:55

Mialem tak raz ze po mocnym szarpnieciu laga sie blokowała i trzeba ja bylo na siłe wbijac z powrotem,rada jest na to jedna szarpac tak długo az sie wyciagnie.

 
Posts: 60
Joined: 10 September 2008, 14:40
Location: Ząbkowice
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 03 December 2008, 12:22

nie dałem raady w ten sposób. waliłem tak mocno ale nie wyszło. bałem sie ze moge uszkodzić teflonowy slizgacz lagi ktory miałby wlasnie wypchac uszczelniacz. wzielem wiertło 3 mm , porozwiercalem usczelniacz na ser szwacarskii, jakos sie udało wydłubac:P poskrecane wszystko ladnie pieknie i smiga.
Załozylem tez stalowy oplot na przod firmy hel. Motor sam robi stopale :D


Return to Ogólne (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests