Ocenianie ogłoszeń z internetu - SC33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

Postby Leyek » 24 September 2011, 10:53

trauma wrote:
Leyek wrote:
trauma wrote:Powiem tak: "Szukanie motocykla po taniości to bardzo drogie hobby" :diabel:


Kolego ile motocykli kupiłeś, że tak twierdzisz?



Aż Ci odpowiem ;]. Będzie 6. Nie licząc takich małych pędziwiatrów ;].


To kup jeszcze z 5, wtedy porozmawiamy.

Koledzy okazje w tym kraju jak najbardziej są i to nawet takie, że w głowach sie nie mieści.
Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko nieopłacalne .
Leyek
 
Posts: 19
Joined: 06 September 2011, 12:07
Location: Bełchatów
Motocykl: CBR 900RR
Year production: 1999

Postby trauma » 24 September 2011, 11:25

Jest mnóstwo okazji. Stąd też później tyle tematów na forum o stukach, pukach i innych niesamowitych historiach :)
User avatar
trauma
 
Posts: 279
Joined: 15 April 2009, 19:39
Location: Lublin
Points: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 2000

Postby wuja » 24 September 2011, 12:10

Są okazje, ale najczęściej rozchodzą się szybko pocztą pantoflową.
User avatar
wuja
 
Posts: 272
Joined: 25 January 2009, 10:45
Location: pomorze
Points: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Year production: 0

Postby Lord613 » 24 September 2011, 13:25

Ta SC33 co to niby pęknięty blok, na blachach z wielkopolski, i w nieoryginalnym malowaniu, ludzie co za znawcy ... To normalna Honda lekko się ślizgnęła i jest ryśnięta co koleś pisze w żywe bez ściemy a malowanie jest oryginalne. Za te pieniądze liczy się silnik i rama panowie, jak masz blisko to sprawdź ramę i silnik bo widać, że przy plastikach dużo się nie narobisz drobna kosmetyka (no chyba że chcesz odpicować na lale to 1000 trzeba wydać). A blok napewno nie będzie pęknięty jak kolo pisze, że pali od strzała
[C]alkowity [B]rak [R]ozumu
Lord613
 
Posts: 15
Joined: 20 August 2011, 20:06
Location: Swędzieni
Motocykl: Honda Fireblade SC33
Year production: 1996

Postby mankut84 » 25 December 2011, 14:16

mankut84
mankut84
 
Posts: 5
Joined: 22 November 2011, 17:07
Location: Katowice
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Postby jaras111x » 25 December 2011, 18:58

jakiś ulepek- malowanie, śruby(zadupek). cena trochę wysoka
User avatar
jaras111x
 
Posts: 208
Joined: 23 August 2010, 22:00
Location: Opole
Points: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Year production: 1998

Postby pumba » 02 January 2012, 20:39

Prośba o prześwietlenie togo moto . Zależy mi i to bardzo ;)
http://moto.allegro.pl/honda-cbr900rr-s ... 00659.html
User avatar
pumba
 
Posts: 50
Joined: 02 January 2012, 20:10
Location: Pyrlandia
Motocykl: DR600 Dakar - był, CBR 900RR jest
Year production: 0

Postby kocan » 02 January 2012, 21:07

kolego zbiornik od modelu sprzed liftingu, ogon tak samo, ogolnie kazda owiewka od innego sprzeta, musiala miec jakas powazniejsza przygode za cala poskladana z kilku, i tak jakos albo mi sie wydaje albo czacha bardzo nisko wisi... ja bym dal sobie spokoj chyba ze chcesz kupic sc33 za nie duze pieniadze i potem wlozyc w nia kilka tys pln zeby to jezdzilo :)
kocan
 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

Postby january » 02 January 2012, 21:16

no chyba z 2 malowań jest złożony hehe ktoś się nie mogł zdecydować co wybiera. mi się wydaje że po jakiś, nie wiadomo jacich przejściach, jest sporo akcesorji w nim dobrych (jeśli ktoś lubi gadgety, ja wolę orginał:) ) ale koleś nic nie pisze o el eksploatacyjnych jak opony, klocki, łańcuch itp wiadomo że to są części expl. ale może się nazbierać ponad 1,5 tyś, do tego malowanie, a ciekawe jak tam silniczek pracuje i ile ma nakręcone ogólnie. [to tylko moje skromne zdanie znawcą nie jestem więc nie musisz się sugerować] :)
User avatar
january
 
Posts: 172
Joined: 24 December 2011, 00:37
Location: Puławy-Kozienice
Points: 7
Motocykl: sc33
Year production: 1998

Postby pumba » 02 January 2012, 21:38

Dzięki wielkie :)
Rozmawiałem z nim i powiedział, że był ślizg i to bardzo dawno, poskładał to i jeździł bo plastiki nie przeszkadzały. Daje gwarancję, że moto proste, silnik pracuję bez problemowo, skrzynia bez usterki. Może ktoś z Was mógłby podjechać i obejrzeć fachowym okiem. Nie chcę przekulać 600km by zobaczyć rzeźnie i się wkur **
User avatar
pumba
 
Posts: 50
Joined: 02 January 2012, 20:10
Location: Pyrlandia
Motocykl: DR600 Dakar - był, CBR 900RR jest
Year production: 0

Postby ARNO » 02 January 2012, 22:48

co to za ślizg musiał być skoro każda owiewka z innej parafii.
User avatar
ARNO
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 1040
Joined: 12 July 2009, 11:36
Location: Oberschlesien
Points: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Year production: 1997

Postby pumba » 02 January 2012, 22:53

Pewnie z pociągiem spotkanie. Dzięki za uwagi , odpuszczam :/
User avatar
pumba
 
Posts: 50
Joined: 02 January 2012, 20:10
Location: Pyrlandia
Motocykl: DR600 Dakar - był, CBR 900RR jest
Year production: 0

PreviousNext

Return to Ogólne (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests