It is currently 16 November 2025, 13:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

POWER FUEL RACING CHIP 1000 RR

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007
User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

POWER FUEL RACING CHIP 1000 RR

Post » 19 November 2008, 23:34

Mam pytanko czy któryś z kolegów ma taki chip zamontowany w swojej CBR-ce.Chcę się dowiedziec jak się to spisuje,bo słyszałem ze nie najgorzej za tą cenę, pdbija dość ładnie niskie i średnie obroty które to straciła po wymianie wydechu i filtrów.Wiem że PC lepszy(musi poczekać ) ale pomińmy wywody i nipotrzebne dyskusje ,tylko czy ktoś to ma.Dzięki.
http://cgi.ebay.pl/POWER-FUEL-RACING-CH ... otohosting

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 20 January 2008, 15:35
Location: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Year production: 0

Post » 19 November 2008, 23:44

widzialem to-kumpel mial to w londynie przy 929---poprawia to tylko i wykacznie samopoczucie
hehe :twisted:
pozdrawiam Tomek

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 20 November 2008, 08:27

Poprawi Ci to stan konta w portfelu o -22euro
Masz motor za ponad 20 tysi to nie pakuj takiego bardziewia, kup PCIII i jedz na hamownie, takimi wynalazkami to mozesz co najwyzej zdzialac tyle co naklejka Pionieer na szybie samochodu!

User avatar
 
Posts: 197
Joined: 09 August 2008, 18:10
Location: Wrocław
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Year production: 0

Post » 20 November 2008, 11:38

Ja bym tego nie zakładał nawet do roweru...
A tak poważnie to urządzonko dodaje paliwo na "krzywy ryj". Co oznacza, że można po prostu sobie zrobić za bogatą mieszankę, bo skąd będziesz wiedział, czy przy danych obrotach masz za ubogo czy za bogato. Nawet nie wiadomo, jakie to ma stopniowanie obroty/otwarcie przepustnicy. Raczej tzw. chłyt marketingowy jak rzeczywisty przyrost czegokolwiek poza spalaniem. nie zamontowałbym nawet otrzymanego za freekola.

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 20 November 2008, 18:52

Tuning za 22 GBP...hmm.. A nie taniej nakleić naklipki na wahacz?? Efekt lepszy bo widać, osiągi te same a nalipki dostaniesz gratis do zakupów :mrgreen:
wciąż zajmuję się serwisem

User avatar
 
Posts: 197
Joined: 09 August 2008, 18:10
Location: Wrocław
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Year production: 0

Post » 20 November 2008, 20:58

cziken929 wrote:A nie taniej nakleić naklipki na wahacz??

Nalepki PowerCommander i DynoJet oryginalne mogę odstąpić za darmo, bo nie będę z moto choinki robił. Także jak ktoś chętny na taki tuning to dajcie znać.

User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Post » 20 November 2008, 22:50

Też tak myślałem i takich w sumie odpowiedzi sie spodziewałem.Więc PC III ale to za jakiś czas.Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi .

User avatar
 
Posts: 129
Joined: 29 October 2008, 12:01
Location: małopolsk
Motocykl: honda cbr 1000rr fireblade
Year production: 2004

Post » 21 November 2008, 09:36

Panowie a powiedzcie mi za jaka kwote mozna juz kupic power commandera
m.a.m w.y.j.e.b.a.n.e.

User avatar
 
Posts: 197
Joined: 09 August 2008, 18:10
Location: Wrocław
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Year production: 0

Post » 21 November 2008, 12:43

madmax wrote:Panowie a powiedzcie mi za jaka kwote mozna juz kupic power commandera


OK. $260 + przesyłka. No i jeśli Ci się UC dowali to cło (3,7%) i VAT od ceny wraz z przesyłką.

User avatar
 
Posts: 110
Joined: 12 October 2008, 12:06
Location: Krosno
Motocykl: CBR 929
Year production: 2000

Post » 21 November 2008, 17:40

http://allegro.pl/item487670063_power_c ... _nowy.html dziś przegladałem allegro i znlazłem nówke w dobrej cenie :)

User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Post » 21 November 2008, 18:40

No pewnie gdyby był do mojej to bym go łykną bo bym nie wytrzymał :mrgreen:

User avatar
 
Posts: 308
Joined: 17 January 2008, 00:27
Location: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Year production: 2005

Post » 21 November 2008, 21:38

Do power commandera to najlepiej mieć tuningowany cały układ wydechowy i dla 1000 rr prawdopodobnie najlepiej Acrapović bo najwięcej daje no i Filtr powietrza K&N i do tego Profesjonalna hamownie i kolesi dobrze wykwalifikowanych co by umieli to ładnie zestroić i poustawiać. wtedy były by jakieś efekty. A tak jak sie podepnie bez niczego to wątpie żeby ktoś wyczuł różnice. Chyba że jakiś torowiec co smiga na torach i on poprawe charakterystyki momentu napewno by odczuł w danym zakresie obrotów no i jakąś dodatkowa dawke mocy. Ja mam K&N i końcówke Acrapa ale nawet nie myśle zakładac PC jeśli nie mam zamiaru smigac na torze zawodowo. A w miescie i na trasach wątpie żeby taki PC dawał odczuć jakieś różnice. Pozdrawiam
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest