It is currently 16 November 2025, 13:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Opony do 900rr jak dobrać?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999
User avatar
 
Posts: 127
Joined: 18 April 2011, 00:16
Location: Piaseczno
Points: 1
Motocykl: CBR 900 RR sc 33 była, jest GSX 1200
Year production: 0

Post » 22 November 2011, 19:44

Irmscher wrote:A co myślicie o komplecie nowych conti attack? planuje kupić taki komplet do sc33

A jak używasz moto? Ja, mając "conti attack" przed odczami, usłyszałem: "Continental, to może do samochodów robi dobre gumy ale do motocykli..."
Jak masz kupić byle jakie używki, kup nowe "conti" . Inne marki są droższe ale sprawdzone.

 
Posts: 32
Joined: 30 June 2011, 22:56
Location: Wro
Motocykl: cbr 900 rr
Year production: 1999

Post » 24 December 2011, 11:24

Nabijam troche km po autostradach, więc zależy mi aby opona nie schodziła w oczach na prostej .Na kolanie nie latam, więc nie potrzebuje super trzymania.Rozważam też dunlopy q2 i metzelery m3 ale te też podobno po 5k km nadają się do wymiany.
Podsumowując poszukuje opony turystyczniej z aspiracjami sportowymi, mam nadzieje, że wychodzą wogóle takie do cbr 900rr .
Przeszukałem tematy na forum i nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi w temacie opon, może źle szukam ,nie wiem .Także proszę o poradę od bardziej oblatanych kolegów na forum.

 
Posts: 15
Joined: 28 September 2011, 18:04
Location: Wrocław
Motocykl: Honda sc33
Year production: 1998

Post » 26 December 2011, 19:21

Irmscher wrote:Nabijam troche km po autostradach, więc zależy mi aby opona nie schodziła w oczach na prostej .Na kolanie nie latam, więc nie potrzebuje super trzymania.Rozważam też dunlopy q2 i metzelery m3 ale te też podobno po 5k km nadają się do wymiany.
Podsumowując poszukuje opony turystyczniej z aspiracjami sportowymi, mam nadzieje, że wychodzą wogóle takie do cbr 900rr .
Przeszukałem tematy na forum i nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi w temacie opon, może źle szukam ,nie wiem .Także proszę o poradę od bardziej oblatanych kolegów na forum.


Q2 nie skończy Ci się po 5 tys. Jest to 2 składnikowa oponka i ma mocno nacięty bieżnik. Wbił mi się kawałek gwoździa ok 1 cm. Postanowiłem go wyciągnąć jak dojadę do domku bo mam wulkanizację blisko. Wyciągnąłem i ku mojemu zdziwieniu powietrze jak było tak jest. Osobiście bardzo polecam. Dobrze klei.
pozdrawiam niedzwiad

 
Posts: 32
Joined: 30 June 2011, 22:56
Location: Wro
Motocykl: cbr 900 rr
Year production: 1999

Post » 27 December 2011, 22:52

I na taką odpowiedź czekałem, jeździsz na komplecie q2?

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Post » 28 December 2011, 09:06

Irmscher wrote:Podsumowując poszukuje opony turystyczniej z aspiracjami sportowymi, mam nadzieje, że wychodzą wogóle takie do cbr 900rr .


to kup albo pilot roady albo dunlopy roadsmarty zjeździłem takie 2 sztuki w F3 i byłem bardzo zadowolony

 
Posts: 32
Joined: 30 June 2011, 22:56
Location: Wro
Motocykl: cbr 900 rr
Year production: 1999

Post » 28 December 2011, 22:39

widzę,że jest problem z dostępnością tych gum jeżeli chodzi o przód.Macie może namiary na jakiś zaufanych oponiarzy? Najlepiej z okolic wrocka

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 29 December 2011, 10:02

Irmscher wrote:widzę,że jest problem z dostępnością tych gum jeżeli chodzi o przód

No bo ich nie produkują .Firmowe sensowne to tylko dunlop/bridgestone/conti i metzeler co produkują 16` do sc28/33.
Najkorzystniej wychodzi conti road attack ok 370zł za przód 16`` quali 2 jest chyba najdroższa.

 
Posts: 14
Joined: 24 September 2010, 02:37
Location: Gliwice
Motocykl: honda cbr 900 rr fireblade
Year production: 1999

Post » 29 December 2011, 12:43

witka podlacze sie pod temat...piszecie nt, michalkow dunlopow metzelererow i contikow a jakos nikt nie wspomnial o tym ze do fire'a 16 cali na przod produkuje rowniez pirelli:)
ja mam wlasnie za soba caly sezon przejezdzony na pirelkach diablo rosso i jestem baardzo zadowolony:) (wczesniej zdarlem do drutow bridgestony batlaxy)
tryb jazdy mieszany czyli jak latamy z chlopakami po okolicy to oczywiscie ostre winkle kolanko i te sprawy:))) glownie na zjazdach z a4 i a1 i po okolicznych wioskach za miastem,w miescie slalomiki i stopale na swiatlach ( gumka swietnie trzyma) a i wyjazd do brna na moto gp tez zaliczyly...tak wiec podsumowujac..moja rada-nie baw sie w jakies urzywki czy smietniki itp..kup sobie porzadny nowy komplecik tej samej firmy na przod i na tyl i bedzie tak jak trzeba... bo jesli chodzi o gumy w moto to NIE MOZE BYC ZADNEJ LIPY!! :))) pzdr:))

 
Posts: 32
Joined: 30 June 2011, 22:56
Location: Wro
Motocykl: cbr 900 rr
Year production: 1999

Post » 29 December 2011, 21:03

Z tym ,że większość na forum przestrzega przed gumami conti, więc nie wiem jak jest na prawdę. W każdym bądź razie zamówiłem już dunlopy q2.Na wiosnę zdam relację.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

a co do pirelek to też nie jestem w stanie ich namierzyć w 16 calach.

User avatar
 
Posts: 89
Joined: 25 October 2011, 19:12
Location: Iłża
Points: 5
Motocykl: CBR 954RR
Year production: 2003

Post » 29 December 2011, 22:10

Panowie a takie oponki Bridgestone Battlax BT-016 Pro Hypersport miał ktoś do czynienia??

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 02 February 2011, 00:23
Location: Gdynia
Motocykl: HondaCBR 929
Year production: 2001

Post » 30 December 2011, 21:54

maciekx wrote:
Irmscher wrote:Podsumowując poszukuje opony turystyczniej z aspiracjami sportowymi, mam nadzieje, że wychodzą wogóle takie do cbr 900rr .


to kup albo pilot roady albo dunlopy roadsmarty zjeździłem takie 2 sztuki w F3 i byłem bardzo zadowolony


Potwierdzam. W tym roku założyłem Pilot Roady 2 i do szybkiej turystyki są idealne. Fajnie łykają wszechobecne koleiny i na mokrym tez dają radę. Poprzednio miałem Diablo Rosso i też nie narzekałem, jednak na gorszych nawierzchniach lepiej czułem się z Roadami. Pzdr
Drive like there's no tomorrow - there won't be.

 
Posts: 32
Joined: 30 June 2011, 22:56
Location: Wro
Motocykl: cbr 900 rr
Year production: 1999

Post » 31 December 2011, 10:08

W 929 owszem, ale do 919 16 cali nie robią bynajmniej jak nie znalazłem. Z tego co mi powiedziano w inter motors tylko metzelery m3 i dunlopy q2 , nic innego nie idzie w 130/70 zr 16

PreviousNext

Return to Ogólne (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot] and 6 guests