It is currently 16 November 2025, 13:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Klocki

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 156
Joined: 25 December 2010, 12:59
Location: Kno
Motocykl: sc44
Year production: 2000

Klocki

Post » 25 July 2011, 11:48

Koledzy jakie klocki hamulcowe polecacie do sc44

bo sa te carbonowe sinterowe sam juz nie wiem co zakupic

User avatar
 
Posts: 149
Joined: 21 April 2008, 13:30
Location: tomaszoof
Points: 1
Motocykl: cbr 929
Year production: 2001

Post » 25 July 2011, 12:26

ja mam ferodo platinum i powiem szczerze, jestem zadowolony... ostatnim razem miałem założone jakieś "tanie gówno" i w ogóle to to nie hamowało. teraz jest ok
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

 
Posts: 104
Joined: 19 January 2010, 18:35
Location: Jawor / L
Points: 1
Motocykl: Ducati 996
Year production: 0

Post » 25 July 2011, 15:20

Ferrodo platinum są bardzo dobre. W tym roku w wyniku braku dostępności tych klocków, zakupiłem Brembo. Cenowo podobnie, jakościowo także. Kiedyś założyłem tanie klocki i po 100km straciłem hamulce. W firmowe klocki warto zainwestować. Będziesz miał dobrze działające hamulce i tarczy nie zajadą.
No speed limit, no police - no FUN :-)

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 25 July 2011, 16:04

Też kiedyś w 929 testowałem Ferodo platyna i nie wypadały źle koszt ok 160zł na 2 tarcze.Klocki są miękkie więc tarczy nie zjedzą.Podobnie dobre są Brembo Carbon/Ceramic i TRW SV/SH. Sintery (ST) z tych firm są o oczko wyżej są ciut twardsze ale też tarczy nie zjedzą ;)
Nie polecam tylko jak wyżej pisali no name i NHC kevlar na Nhc 954 mi słabiutko hamowała. :(

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Post » 25 July 2011, 16:19

rowniez ostatnio zmienilem na ferodo platinum w f3 tez na nich jezdzilem nie są złe ale jakos tam dupy nie urywają hamulce nie zmieniają sie w mega żylete, ale następne jakie bede zmienial kupie cos drozszego lepszego

User avatar
 
Posts: 134
Joined: 02 February 2009, 13:30
Location: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Year production: 2004

Post » 14 November 2011, 22:01

EBC HH i żadne inne.
kiedyś w intercarsie zakupiłem ferrodo na tył i mimo iż go w ogóle nie używam i przejeździłem na nich 3 sezony to praktycznie mi potraktowały tarcze jak frezarka...

 
Posts: 261
Joined: 02 April 2008, 16:37
Location: Warmia i
Points: 2
Motocykl: Czarny
Year production: 2008

Post » 14 November 2011, 22:08

Najlepiej kupić oryginał nissin,jak fabryka przykazała. ;)

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 14 November 2011, 22:25

tez jestem tego samego zdania jak kolega trutez
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 14 November 2011, 23:18

trutenz wrote:Najlepiej kupić oryginał nissin,jak fabryka przykazała. ;)


Ja polecam jak fabryka nie przykazała EBC EPFA 390HH naprawdę warto tylko trudno je dostać :/

User avatar
 
Posts: 264
Joined: 13 July 2010, 13:40
Location: Wrocław
Points: 6
Motocykl: GSXR 1000
Year production: 0

Post » 15 November 2011, 05:50

Jedyny słuszny wybór to EBC HH. Jakoś specjalnie drogie nie są (mnie wyszły 220zł za komplet na przód), a skuteczność hamowania naprawdę na wysokim poziomie.

Dopiero jak założyłem te klocki to zauważyłem, że 929 ma fabrycznie wgrane kody na stopale :]

 
Posts: 29
Joined: 07 November 2010, 20:43
Location: Suwałki
Motocykl: 954-było
Year production: 2002

Post » 15 November 2011, 08:04


 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Post » 15 November 2011, 12:26

trutenz wrote:Najlepiej kupić oryginał nissin,jak fabryka przykazała. ;)


testowalem ebc nissin ferrodo itd itd itd i do suzuki zakupilem oryginalne przyszly kurierem gdy otworzylem paczke to sie wystraszylem opakowanie z papieru toaletowego:) no ale przeciez tu nei chodzi o opakowanie. tylko jakosc. i powiem ze nigdy w zyciu niekupie innych niz producent zaklada do nowej maszyny

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest