Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 18:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problemy z ładowaniem

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 64
Rejestracja: 17 sierpnia 2011, 12:19
Lokalizacja: Wlkp
Motocykl: CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1999

Problemy z ładowaniem

Post » 28 września 2011, 23:17

Witam

Wiem, że temat regulatora napięcia i alternatora był wałkowany już wiele razy, ale mam problem. W mojej sc33 ladowanie przy obrotach nie przekraczajachch 2 tys obrotów wynosi niecałe 15V czyli tak jak być powinno, ( bez świateł ), a ze światłami nie spada poniżej 14V. Niestety gdy dodam gazu ładowanie słabnie.
Stąd moje pytanie. Co może być tego powodem?

Pozdro
Ostatnio zmieniony 28 września 2011, 23:23 przez talaś, łącznie zmieniany 1 raz

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 28 września 2011, 23:20

Rygiel jest odpowiedzialny ale poczekaj na wypowiedz kolegów co mieli z tym problem i sobie poradzili

[ Dodano: Sro Wrz 28, 2011 11:23 pm ]
co jeszcze mi przychodzi do głowy sprawdz kostke miedzy altkiem a ryglem czy sie nie smaży i odkrec rygiel i wyczysc żeby był dobry kontakt z ramą i rygelm to takie podstawowe czynosci
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 64
Rejestracja: 17 sierpnia 2011, 12:19
Lokalizacja: Wlkp
Motocykl: CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1999

Post » 28 września 2011, 23:26

Kostka wchodząca do regulatora napięcia była lekko stopiona. Wymieniłem ją na nową z nowymi zaciskami i wyczyściłem piny w regulatorze.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 29 września 2011, 07:53

Powinnieneś więc mu kliknąć "pomógł" .. ehh

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 29 września 2011, 10:26

..jak masz 14 V na światłach to jest wszystko sprawne ;)
problem by był jak przy 5tys obr na światłach byłoby 12v...
pozdro

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 29 września 2011, 11:29

Tylko że jeżeli kolega pisze że mu przy dodaniu gazu ładowanie słabnie to już coś jest nie tak bo powinno trzymać lub rosnąc a nie na odwrót
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 64
Rejestracja: 17 sierpnia 2011, 12:19
Lokalizacja: Wlkp
Motocykl: CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1999

Post » 29 września 2011, 23:25

Więc własnie. Cbr-ka nie zgaśnie podczas jazdy, wolne obroty trzyma itp... Ale czasami po trasie nie mogę już odpalić bo jej prądu w aku brakuje (kręci ale słabo). Nie mam pojęcia co może być.

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 30 września 2011, 15:21

coś jakby aku padło:)
Byle do Wiosny :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 64
Rejestracja: 17 sierpnia 2011, 12:19
Lokalizacja: Wlkp
Motocykl: CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1999

Post » 01 października 2011, 18:49

Znajomy ma mi dowieść aku...
Dam znać czy coś się zmieniło. Mam aby nadzieje ze to nie regulator ;/

Awatar użytkownika
 
Posty: 92
Rejestracja: 20 czerwca 2009, 18:04
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 900
Rok produkcji: 1997

Post » 01 października 2011, 20:45

Ja miałem coś takiego wczoraj wyssało mi aku do cna i padł regulator , kupiłem nowy i bez zmian po dwóch browcach i oględzinach moto znalazłem usterke którą było urwanie się 2 kabli masy , mam sc33 97 rok kable te są kolo baku po prawej stronie dokręcone do uchwytu chłodnicy , założyłem nową zlączke i wszystko teraz działa ok nawet aku się naładowało.
Pozdrawiam Silesiasquad !!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 64
Rejestracja: 17 sierpnia 2011, 12:19
Lokalizacja: Wlkp
Motocykl: CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1999

Post » 03 października 2011, 19:11

Po wymianie aku wszystko śmiga
Najlepsze jest to, że kumpel ma mój aku i u niego wszystko działa...
Widać M-Line :P haha

thx wszystkim za pomoc.

Pozdro :P

 
Posty: 108
Rejestracja: 26 listopada 2009, 22:32
Lokalizacja: Strzegom
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1996

Post » 03 października 2011, 21:08

Ja bym w pierwszej kolejności sprawdził altka,, może mieć zwarcie na jednym obwodzie ( ma trzy )i będzie ładował ,ale nie do końca dobrze ,w pewnym momencie może sie okazać, że całkiem się spali, a wraz z nim regulator. Z tego co piszesz to własnie na to mi wygląda, jedz do elektromechanika, :) aby się upewnić i uniknąć niespodzianek na drodze :) ;)

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości