It is currently 16 November 2025, 13:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zacieki na ramie od chemii samochodowej

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 321
Joined: 10 July 2010, 15:45
Location: Połaniec
Points: 1
Motocykl: Honda CBR929 FireBlade
Year production: 2000

Post » 26 September 2011, 17:36

Kumpel miał zacieki na feglach po jakiejś chemii, to kupił 4L coli oryginal z biedronki, opłukał tym specyfikiem potem wodą i mówił że dało rade hihi: Ale nie wiem czy to pomoże rotfl2:

User avatar
 
Posts: 64
Joined: 17 August 2011, 12:19
Location: Wlkp
Motocykl: CBR 900RR SC 33
Year production: 1999

Post » 26 September 2011, 17:53

heh :P Pomyśle nad tym ... ;)

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

Post » 26 September 2011, 20:39

Tak jak pisalem najlepiej sobie to przejechac pasta lekko scierna np temp, farecla tylko radze uzyc gumy i maszyny polerskiej bo recznie to idzie sie zameczyc :)

 
Posts: 491
Joined: 20 February 2010, 20:54
Location: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Year production: 2001

Post » 26 September 2011, 21:29

A spróbujcie Panowie najprostszym sposobem czyli WD40 + szczoteczka do zębów wszystkie zacieki od smarów, chemii i czegokolwiek innego schodzą w mgnieniu oka a rama zacznie błyszczeć się jak psu...Co niektórzy twierdzą że wd40 na aluminium działa szkodliwie, nie zauważyłem tego u siebie a w każdym moto czyściłem felgi, wachacz czy ramę. Na koniec można przelecieć plakiem wytrzeć to sucha i cieszyć się nowym motorkiem. To taka moja mała sugestia do tego tematu nie każdy musi od razu lecieć do garage i psiukać całe moto. U mnie to działa i tyle.

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 26 September 2011, 22:01

ja kupiłem w motoakcesoriach pastę poleską w czarnej puszcze ... bajeczna! wszystko schodzi!

 
Posts: 69
Joined: 18 December 2008, 21:31
Location: częstocho
Points: 1
Motocykl: honda cbr 900 (929)
Year production: 2001

Post » 26 September 2011, 22:21

Czyli nie pozostaje nic innego jak walić do garażu i moim skromnym zdaniem po kolei nafta, wd 40, benzyna ekstrakcyjna, jak nic nie pomoże na koniec spróbuj g3 farecla. tylko że kocan trochę pobieżnie nakreśliłeś sprawę. G3 jest pastą stosowaną jako pierwsza po malowaniu po to aby zlikwidować morkę i pozbyć się paproków itp. Jest pastą grubo ścierną i jak nowicjusz założy to na wiertarkę to może być lipa, za duże obroty. Nie sądzę żeby zrobił lustro bo tą pastą ciężko to zrobić, za to łatwo zrobić od ciula drobnych rysek, i wtedy też lipa. Dodatkowo upie....doli motocykl i wszystko dookoła,i spędzi kolejną godzinę na myciu moto.
coco jumbo i do przodu

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

Post » 27 September 2011, 15:54

kolego co do pasty g3 to ja ja stosuje jako pierwsza i ostatnia :). Po umalowaniu elementu matowie go papierkiem 2500 nakladam farecle dobrze mocze element i gume i na wolnych obrotach poleruje i poleruje co chwile maczajac gume. nie wyszly mi nigdy rysy, felgi polerowalem i wyszlo super, a co do ubrudzenia to niestety to fakt ze na myciu trzeba spedzic troch czasu

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 27 September 2011, 16:48

ja osobiscie myłem zacieki tym Mleczka do czyszczenia Cif od mamy z kuchni szczoteczka do zebów byłem mega zadowolony wygladało tak jak bym kupił to nowe taki efekt i wszystkie elemety tym myłem i schodzi nawet zaciski itp
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 69
Joined: 18 December 2008, 21:31
Location: częstocho
Points: 1
Motocykl: honda cbr 900 (929)
Year production: 2001

Post » 27 September 2011, 22:00

'jako pierwszą i ostatnią' hehehe ;) tyle że widzisz ty już to kiedyś robileś i masz trochę to obcykane a ja napisalem że jak świerzak weźmie się za taką rzecz od razu to może więcej kupy narobić niż dobrej roboty. ale napewno zgadzamy się co do upaprania wszystkiego bialą wodą :D
coco jumbo i do przodu

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

Post » 28 September 2011, 15:50

upapranie jest nieuniknione :) ale jest pasta nie pamietam jak sie nazywala, ale robi sie nia na sucho i kupic mozna we wiadrze 5 kg za ok 120 zl

User avatar
 
Posts: 7
Joined: 20 March 2011, 15:43
Location: ok.Warki
Motocykl: HONDA CBR 900RR
Year production: 1998

Post » 02 November 2011, 19:07

dzis spróbowałem wd40 i dało radę..ale slyszalem o tej g3 i w wolnym czasie wyprubuje ją

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest