It is currently 16 November 2025, 13:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Komplet owiewek-wymiana

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995
 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 06 September 2011, 15:19

zadupek bym wymienił bo od CENZURA roboty (mam taki w ładnym stanie) w sumie to tylko lekki odprysk w plastiku tylko pod siedzeniem do uzupełnienia (kiedyś niechcący trafiłem z wiatrówki xD) resztę trzeba było by podocinać i pouzupełniać i pospawać z połamanych owiewek na koniec wszystko szpachlą wyrównać i pomalować.

Kiedyś na allegro widziałem ładny lakier zmieniający barwę (z bordu w czerń).
Wszystko jest jak najbardziej do zrobienia. Spytam kumpla ile by chciał za pomalowanie, tylko musisz wybrać lakier i sposób malowania. Czy lakier , podklłady itd Ty dostarczasz czy on by musiał zamawiać itd.

 
Posts: 198
Joined: 24 May 2010, 20:28
Location: Łódź
Points: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Year production: 2006

Post » 07 September 2011, 10:17

Dawaj do mnie moto ja Ci zrobie lalkę z niego tylko ile kasy chcesz przeznaczyć to zobaczymy :D Mogę Ci z niej zrobić nawet 1000rr :D

User avatar
 
Posts: 27
Joined: 24 August 2011, 10:25
Location: Płock/oko
Motocykl: Honda CBR 900 RR FireBlade sc28
Year production: 1995

Post » 07 September 2011, 22:46

Pekal1 jeśli mieli byście już wy doprowadzać moje cacko do porządku, to wolał bym abyście sami kupili to co trzeba. Co do koloru malowania to interesują mnie tylko barwy te co wymieniłem. Sposob malowania? nie wiem o co chodzi, nei znam sie, tak aby wyglądał jak orginalny lakier. To co jaka cena za całość?

A ty robson za ile bys to wszystko ogarnął?

 
Posts: 198
Joined: 24 May 2010, 20:28
Location: Łódź
Points: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Year production: 2006

Post » 08 September 2011, 15:50

Zalezy co trzeba ?

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 08 September 2011, 18:03

Dokładnie daj zdjęcie wzoru który chcesz, naklejki orginalne czy z alledrogo ?
Gadałem z kumplem, powiedział że ciężko mu powiedzieć, musiał by zobaczyć. Na pewno taniej niż normalnie ;)
To też zależy ile chcesz wydać , może to zrobić za większe pieniądze profesjonalnie u siebie w lakierni albo w garażu ^^
Przemyśl też dobrze czy na pewno chcesz orginalne malowanie ;)

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

Post » 25 September 2011, 09:45

malowac nie maluje ale spawam plastiki i mysle ze po upustach forumowych oceniajac po zdjeciach to w 300 zl bys sie zmiscil

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 26 September 2011, 09:51

miroy511 wrote:pekal1 oto link do moich owiewek, da rade to zrobić?

http://imageshack.us/g/844/sdc12128mi.jpg/

Nie ma tak źle,ale jak chcesz mieć to dobrze zrobione i na lata to najlepiej nowe elementy (nic nie spawać szpachlować) wiem czacha może być droga a dużego pęknięcia nie masz wiec można pospawać. Jak chcesz posiadam oryginalny (nowy) boczek i połówkę pługu kolor
http://www.fireblade.pl/sc28_33_900rr/sc28_01.jpg cena za 2 plastiki ok 100zł
A spawanie tego co na foto zapodałeś ok 150zł,ale ja bym wymienił na inne plastiki (dobre) ;) Jak co pisz na gg 1970398 .Zapodam Ci dokładne fotki ;)

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

Post » 26 September 2011, 20:46

A spawanie tego co na foto zapodałeś ok 150zł,ale ja bym wymienił na inne plastiki (dobre) ;) Jak co pisz na gg 1970398 .Zapodam Ci dokładne fotki ;)[/quote]

Kolego nie wiem kto to zrobi za 150 zł :). Spawam plastiki ładny szmat czasu, same pęknięcia nie są tragiczne ale uzupełnianie braków i nadlewanie tego wszytskiego zajmuje czasu a czasu.
Spawalem ostatnio u siebie zadupek (pekniecie ok 4 cm) serwisowke (uzupelnilem brak ok 4cmx3cm) i jakies tam jeszcze male CENZURA delikatne pekniecia jak to po naszych swietnych polskich drogach i z wyszlifowaniem tego zeszla mi cala sobota. Jakbym znal kogos kto by mi to zrobil za 150 zl to bym oddal i sie z tym nie bawil, niech ktos sie martwi, a mialem tego polowe mniej niz kolega przedstawil na zdjeciach bo brak mialem jeden i delikatne proste pekniecia od wstrzasow.

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 26 September 2011, 21:59

zapewne ktoś kto ma sprzęt :) Wystarczy szlifierka pneumatyczna i nie spędzasz całego dnia na tym :) drobne nierówności wygładzasz szpachlą i po problemie :D
Ale podkreślasz to co wcześniej powiedziałem, niektórych braków nie ma sensu uzupełniać, lepiej wymienić całe elementy.

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

Post » 27 September 2011, 15:57

kolego mam sprzet uwierz mi i mam go naprawde duzo. kamienie poczawszy od takich jak zapalka po takie jak jablko ;p. co do uzupelniania to jesli robie to sobie sam to mam koszt tylko "elektrod" i moge sobie uzupelniac braki. jesli ma ktos faktycznie za to placic to jest gra nie warta swieczki

Previous

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC28)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests