It is currently 16 November 2025, 13:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wyjmowanie napinacza rozrządu

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 15
Joined: 08 July 2011, 00:53
Location: Włocławek
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 0

Wyjmowanie napinacza rozrządu

Post » 08 July 2011, 01:01

Witam, mam na imię Krzysiek, jestem tu nowy, ale mniejsza z tym, od wczoraj jestem posiadaczem Fajera 929 sc44. Kupiłem go ze świadomością, że przynajmniej napinacz rozrządu trzeba wymienić. I tu jest problem, jak to cholerstwo wyciągnąć? można jakoś opuścić silnik czy coś, żeby się do niego dostać? wcześniej mialem Horneta 600 i nie bylo z tym problemu a tu zaslania go rama maksymalnie jak sie tylko da, w f3 tez było łatwiej... Może mi ktoś podpowiedzieć coś w tym temacie, jak to zrobić krok po kroku? Pozdrawiam.

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 08 July 2011, 08:57

mala grzechotka z przedluzka przegub i 8 nasadka i odkrecasz. Ja nie mialem problemow przy wymianie
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Post » 08 July 2011, 11:16

ja tez nie wiem za bardzo w czym jest problem proszę tu masz wklejke z serwisowki:
Image
Image

 
Posts: 15
Joined: 08 July 2011, 00:53
Location: Włocławek
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 0

Post » 09 July 2011, 03:42

ja może o czymś nie wiem, może głupi jestem, ale wyciagnąłem w końcu ten zakichany napinacz, ale...
Musiałem zdjąć bak, odkręcić AIRBOXa, porozpinać wiązkę (narazie spoko) i opuścić silnik!! i dopiero jak opuściłem dziada to miałem "jako taki" dostęp do napinacza. Tragedia, ale "zregenerowałem" go i mam nadzieję, że rozrząd mi przestanie gruchotać, jeszcze nie wiem bo musze dorobić uchwyt do chłodnicy i dopiero będę odpalał.

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Post » 09 July 2011, 11:49

a jaka sprezyne wsadziles? gdzie kupiles?

 
Posts: 15
Joined: 08 July 2011, 00:53
Location: Włocławek
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 0

Post » 09 July 2011, 12:03

z doświadczenia wiem, że wcale nie trzeba kupować nowej sprężyny, wystarczy ją maksymalnie skręcić:) żmudna praca przy której trzeba mieć wielką cierpliwość, bo sprężyna lubi wypadać przy skręcaniu ale sprawdza się 100% :)

User avatar
 
Posts: 164
Joined: 26 March 2010, 23:16
Location: kalisz
Points: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Year production: 2008

Post » 09 July 2011, 17:27

z tym podkrecaniam sprezyny napinacza jest film na YT http://www.youtube.com/watch?v=YT63AdqTyyo z tego filmu wynika ze nie mozna naciagac do oporu

 
Posts: 15
Joined: 08 July 2011, 00:53
Location: Włocławek
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 0

Post » 11 July 2011, 18:22

można;)
i to nie ten film, przynajmniej ja mam u siebie napinacz mechaniczny:)

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Post » 11 July 2011, 18:24

nastepne czesci sa o normalnych napinaczach mechanicznych

 
Posts: 24
Joined: 26 February 2007, 04:11
Location: Ft.Myers
Motocykl: f4i, drz400, 929 erion
Year production: 0

Post » 13 July 2011, 01:36

Trza zdjac bak, airbox itp. ale sinika nie trzeba opuszczac jak masz odpowiednie narzedzia, a napinacz lepiej wkladac manualny moim zdaniem.I trzeba uwazac, mi raz rozrzad sie przestawil podczas wyjmowania napinacza

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 13 July 2011, 12:30

widze ze kolejna okazja zakupiona! nie wiem jak wy to rozumiecie ale dla mnie jak brzeczy to trzeba wymienic najpierw rozrzad a najlepiej odrazu z napinaczem. A jak nie to i tak zacznie ci brzeczec za 4 tys km, ogolnie to lepianka w huuj, ale to tak jest kupuje sie okazje z przebiegiem 24 tys i slychac rozrzad, urywane uchwyty od chlodnicy swiadcza ze niezle bylo gumowane, takze lepcie te motocykle w kuźniach tak bedzie najlepiej, bo pozniej wozicie do czikena i oczekujecie ze wam zaczaruje motocykl. Sa dobre motorki do kupienia z forum cziken cos wspominal nawet CENZURA ale wy szukacie okazji i pozniej sie zalicie na tym forum az sie plakac chce. Mam przebieg ponad 60 tys nie slychac rozrzadu! kolega wymianial przy 90 tys rozrzad i tez byl git. Cziken i inni maja dobre motorki do sprzedania ktore mozna polecic, to CZEGO WY CENZURA SZUKACIE? ZADEN FRAJER NIE SPRZEDA DOBREGO MOTO ZA POLOWE CENY. nie TYCZY SIE TO TYLKO CIEBIE ALE JEST WAS NAPRAWDE DUZO!!! PANIE OKAZJA tza aby srubokretem naciagnac śrubke i nowka panie OKazja. 10 tys przebiegu OKAZJA OKAZJA !! HAH
sisi to jest gość

 
Posts: 15
Joined: 08 July 2011, 00:53
Location: Włocławek
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 0

Post » 13 July 2011, 13:59

Nie pytam Cię kolego o zdanie a Twoje uwagi zupełnie nic tu nie wnoszą, każdy kupuje to co chce kupić i wydaje mi się, że to jego indywidualna sprawa, nie wiem do kogo masz pretensje, wydaje mi się, że forum do tego służy żeby rozwiązywać wspólnie problemy i wzajemnie sobie pomagać, zwłaszcza w dziale "usterki". Pozdrawiam

Next

Return to Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest