It is currently 16 November 2025, 18:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Tarcze hamulcowe do SC33, 98-99... Problemik :)

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999
 
Posts: 61
Joined: 03 April 2010, 22:39
Location: Szczecin
Motocykl: sc33
Year production: 0

Tarcze hamulcowe do SC33, 98-99... Problemik :)

Post » 04 July 2011, 16:51

Hej!
Jesli admin mnie pogoni z tym tematem - zrozumiem to, temat byl wałkowany na forum... :)

Miałem problem z tarczami w bladym, kupiłem jakieś używki na allegro, okazały sie krzywe, kolega nie zwrocil pieniazkow, chociaz mowil, ze daje mi gwarancje, ze sa proste... Zniecheciłem sie, kupiłem nowiutkie tarcze Lucas/TRW, koszt bagatela, blisko 2 tysiace PLN. Pieknie dzialaly! To bylo jakis rok temu...
Po zimie (uzywam zima motocykla), jedna z tarcz "dziwnie" dziala, tzn czuje ewidentnie pulsowanie na kierownicy przy hamowaniu.
Załozyłem jeden zacisk i jedna tarcze, smiga pieknie, bez bicia. Załozyłem druga tarcze z drugim zaciskiem jest bicie, wiec wiem, ze to jedna tarcza ulegla uszkodzeniu.
Poszla na gwarancie, ale nie spodziewam sie, ze ja przyjma w ramach gwarancji (nie bylo zadnego mocnego uderzenia w tarcze czy felge).
Sprawa sie kompilkuje, bo na tarczy na ktorej nie mam bicia jest roznica 0,2mm, ale nie bije nic, na drugiej mam 0,15mm i jest bicie, bardzo dziwne... na tarczy pojawila sie wzera po zapieczonych klockach po zimie, czy moze byc tak, ze wlasnie na tej wzerce mocniej hamuje i stad to bicie? Powoli zaczynam przekonywac sie, ze to po prostu kiepskie tarcze...
Ale przejdzmy do sedna sprawy, juz mam dosc uzywek lub wydawania 2 tysiakow na kolejne tarcze...
Czy ktos uzywal chinskich tarcz do baldego?
takich o: http://allegro.pl/tarcza-honda-cbr-900- ... 12693.html
Czy to w miare dziala? Bo cena jest bardzo przystepna ;) w porownaniu do Lucasa za dwa koła...

Bede bardzo wdzieczny za jakies wskazowki co ewentualnie jeszcze moge sprawdzic...

 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

Post » 06 July 2011, 09:29

kolego temat byl poruszany... z tego co chlopaki mowili ktorzy sie na nie skusili nie mieli zastrzezen. po 5-10 tys km bylo z nimi wszystko ok.

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 16 January 2011, 22:35
Location: Gdańsk
Points: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Year production: 2001

Post » 06 July 2011, 10:54

Też mam założone tarcze wave, tyle, że w f4i sport i spisują się doskonale. Nie ma z nimi żadnego problemu. :one:

 
Posts: 61
Joined: 03 April 2010, 22:39
Location: Szczecin
Motocykl: sc33
Year production: 0

Post » 06 July 2011, 14:29

heh, ja tez mam caly front-end od sc33 w f4i... do tego radialna pompa od tysiaca! dziala to bosko, stopale jednym paluszkiem ;)
trudna do wyczucia, bo bardzo `agresywna` ale jak sie polata to wypas ;)

ale masz takie wave`y chinczyki? czy jakies markowe?

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 16 January 2011, 22:35
Location: Gdańsk
Points: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Year production: 2001

Post » 06 July 2011, 14:55


 
Posts: 61
Joined: 03 April 2010, 22:39
Location: Szczecin
Motocykl: sc33
Year production: 0

Post » 06 July 2011, 15:13

ale tutaj kazde tarcze z innej bajki ;)
te pierwsze to braking, to jakas tam marka... http://www.braking.com/
ale te nastepne to chyba chinole... na jednej jeszcze jakies logo widac...
moze masz takie: http://allegro.pl/tarcza-honda-cbr-900- ... 12693.html

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 16 January 2011, 22:35
Location: Gdańsk
Points: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Year production: 2001

Post » 06 July 2011, 15:40

Nie moge ich znaleźć, tutaj masz fotki:
Image
Image

User avatar
 
Posts: 78
Joined: 22 March 2011, 21:01
Location: Warszawa
Motocykl: GSX-R 1000 K8
Year production: 2008

Post » 06 July 2011, 17:04

Wyglądają podobnie jak u mnie a u mnie jest firma BRAKING.
Attachments
tarcza.jpg

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 16 January 2011, 22:35
Location: Gdańsk
Points: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Year production: 2001

Post » 06 July 2011, 18:49

Sprawdziłem u siebie i też mam BRAKING. Ciekawi mnie to, że nigdzie w internecie nie moge znaleźć modelu, który jest u mnie, chodzi mi o kolor środka. ;)

 
Posts: 108
Joined: 26 November 2009, 22:32
Location: Strzegom
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Year production: 1996

Post » 09 July 2011, 13:25

Adaśko kiedy wymieniałeś płyn hamulcowy ? patrzyłeś czy klocki ci odbijają, bo jeżeli tak to też może być powód, że tarcze ci się ściarają gęsty płyn uniemożliwia powrót tłoczków i nadal w jakimś niewielkim stopniu naciskają w trakcie jazdy na tarcze. Zwracam na to uwagę, ponieważ w moim moto miałem ospałe hamulce płyn konsystencją przypominał olej a klocki naciskały na tarcze, i po wymianie płynu na nowy wszystko wróciło do normy.

 
Posts: 61
Joined: 03 April 2010, 22:39
Location: Szczecin
Motocykl: sc33
Year production: 0

Post » 11 July 2011, 17:21

Kriss, dzieki za zainteresowanie...
Plyn wymienialem, klocki wymienialem, simeringi wymienialem w zaciskach wszystko poczyszczone i wypielegnowane ;)
Chyba do konca nie zrozumiales o co mi chodzilo z tym biciem, jak tylko dotre do domu zrobie zdjecie tarczy i pokaze co podejrzewam o bicie na tarczy.


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests