Dzisiaj jest 15 czerwca 2025, 23:41

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

CZY CBR 954 CZY GSXR 750 K4

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 8
Rejestracja: 01 października 2008, 13:40
Lokalizacja: otwock
Motocykl: gsxr 750 k3
Rok produkcji: 2003

CZY CBR 954 CZY GSXR 750 K4

Post » 01 października 2008, 13:45

witam prosze o odp jakie wady i zalety ma 954 i gsxr k4 750 jezdzilem gsxr 750 k3 do mometu wypadku ( facet wymusil sprinterem)
moje pytanie
na co zwrocic uwage przy 954 jego - i + spalanie hamulce oraz czynnosci serwisowe co ile luzy zaworowe czy niema problemów z 2 gim biegiem jak w r1 i jaka pozycja za kierownica gsxrem bardzo przyjemnie mam 180cm i 80 kg co w 954 sprawia najwieksze problemy

prosze tez o komentarze do gsxr 750 k4 jakie plusy i minusy dziekuje za odp

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 01 października 2008, 16:03

Witam,akurat tak się składa ze qmpel ma k5 750 i stoji u mnie jest to dokładnie ten sam model co k4,moto swietne nic się nie psuje bo poprostu jest za młode na to..;) Super idzie na gume z 1 czy 2 bez zadnych problemów,na przyspiecho jednak odstaje od 954 na 1 biegu k4/5 wygrywa ale poźniej juz nie daje rady z 954.1 wada tego moto to to ze to 750 i biegi sa krótsze niż w 1000 lub 954.k4 750 nie posiada immobilisera ! A i po kilku godzniach na brnie moto bierze olej ok 3 setki na 5 wyjazdów po 20/30 minut. Co do 954 to najważniejsza spr przy kupnie to sprawdź czy blok nie był pęknięty !! Widzialem parę takich 954 na sprzedaż.A co do 2 biegu to 954 i wszystkie cbr nie mają problemów jak r1/r6.Przy kupnie 954 warto spr ...kosteczke servisową pod siedzeniem kierowcy czarna kolo akumulatora ,wystarczy drucikiem ją zmostkowac i na liczniku pokazują się błedy na jakie moto cierpi,jeśli interesuje Cię wiecej szczegółów to zapraszam na gg 1970398,bo bym musial ze 4 str napisac na co trzeba zwracać uwagę ;D Pozdr..;)

 
Posty: 8
Rejestracja: 01 października 2008, 13:40
Lokalizacja: otwock
Motocykl: gsxr 750 k3
Rok produkcji: 2003

Post » 03 października 2008, 10:36

ok dzieki a moze cos jeszcze?

Awatar użytkownika
 
Posty: 166
Rejestracja: 02 września 2008, 09:11
Lokalizacja: Świdnica
Pochwały: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 03 października 2008, 22:34

Matin mozesz sprecyzowac o co chodzi wlasnie z pekajacymi blokami w 954? Juz na kilku forach o tym czytalem ale nikt tego jasno nie sprecyzowal.

 
Posty: 8
Rejestracja: 01 października 2008, 13:40
Lokalizacja: otwock
Motocykl: gsxr 750 k3
Rok produkcji: 2003

Post » 04 października 2008, 09:59

No wlasnie w jakich okolicach peka ten blok (newralgiczne punkty) i od czego jest spowodowane te pekanie

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 04 października 2008, 13:20

ja powiem tak, jezdzilem jekies 3 miesiace temu na gsxr 750 K8 czyli ten najnowszy i jak dla mnie to kiszka straszna... Wszyscy sie zachwycaja ze 750ccm to prawie litr i przyspieszania, moc, wszystko super a ja mam calkowicie inne odczucia :)

Po pierwsze 750K8 ma niby taka sama moc jak 954RR (150ps vs 152ps) a roznica w oddawaniu mocy kosmiczna... ten moto kreci sie cos ponad 14tys obr a moc osiaga powyzej 10tys, fakt ze jak sie wkreci na te obroty to idzie calkiem calkiem , niby szybko dochodzi do tych 290km/h ale jakos odczucia sa jakies takei inne - jakby tyle faktycznie nie jachal :) Co do wyprzedzania na autostradzie: dojezdzam do goscia jadacego autem 140, facet zjezdza ja mam 6 bieg - odkrecam i co? nic sie nie dziaje :) zanim auto wyprzedzilem minelo chyba kilka sekund. biegi trzeba wachlowac tak samo jak w 600ccm czyli 3 biegi w dol i rura bo inaczej jakies sportowe auto potrafi przyprawic o kompleksy :)

Po drugie guma, smiech na sali :P przeciez ten motor gorzej idzie z gazu na dwojce na gume niz hayabusa (z jedynki tez strasznie opornie podnosi sie w porowanniu z 1000ccm ) :mrgreen: :shock: Do 954 tez nie ma porownania, nie dosc ze musisz go wyrwac powyzej 10 tys bo nizej to nie ma mocy to jeszcze zaraz trzeba bieg zmieniac bo koncza sie obroty hehe ;)

Jak dla mnie to poracha ten motor i te slogany ze prawie to jest tysiac nie przemawaia nawet w 10% :D Moze gdybym jezdzil caly czas 600ccm i przesiadl na 750ccm to bym byl pod wrazeniam ale przsiadka w dol jest strasznym przezyciem w tym przypadku :D

Troche dlugi wywod ale mysle ze przekonalem niektorych ze 1000ccm to jest to :D
Ostatnio zmieniony 04 października 2008, 13:24 przez Tytus, łącznie zmieniany 2 razy

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 04 października 2008, 13:21

etz0 pisze:No wlasnie w jakich okolicach peka ten blok (newralgiczne punkty) i od czego jest spowodowane te pekanie

a do czego innego moze pekac jak nie od gumy :) Ja widzilem kiedyc pekniecie w 954RR z boku tam gdzie crashpady sie przykreca...

 
Posty: 8
Rejestracja: 01 października 2008, 13:40
Lokalizacja: otwock
Motocykl: gsxr 750 k3
Rok produkcji: 2003

Post » 04 października 2008, 14:40

ok ok dodam ze ja raczej nie latam na gumie jakie jest spalanie srednie 954? i zaznaczam chodzi mi o model 954 lub GSXR 750 K4(2004r) tylko i wylacznie ktos tam kiedys pisal ze peka blok ... jest to moim zdaniem od katowania itp ale czy przy wmiare ,,spokojnej,, jezdzie niema takich wad np jak r1 z tym 2 gim biegiem chodzi mi o to

jakie 954 ma lepsze + oraz - niz gsxr 750 k4
i jakie ma gsxr lepsze plusy i minusy niz 954???

bo generalnie 954 a k4 sa w podobnych cenach

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 04 października 2008, 14:45

etzo kup to co ci sie trafi w lepszym stanie mniejszy przebieg lepsza cena

 
Posty: 8
Rejestracja: 01 października 2008, 13:40
Lokalizacja: otwock
Motocykl: gsxr 750 k3
Rok produkcji: 2003

Post » 04 października 2008, 17:23

to wiadomo ale poprostu chce sie dowiedziec conieco o hondzie

Awatar użytkownika
 
Posty: 166
Rejestracja: 02 września 2008, 09:11
Lokalizacja: Świdnica
Pochwały: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 04 października 2008, 18:18

Tytus pisze:Wszyscy sie zachwycaja ze 750ccm to prawie litr i przyspieszania


Prawie robi wielką różnicę. Nie wiem jak wy ale zdaje sobie sprawe ze nie wykorzystuje w pelni mocy SC33 ktory jest juz starą konstrukcja jednak cenię sobie wysoki moment obrotowy i elastycznosc duzej pojemnosci :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 04 października 2008, 19:12

Według mnie porównywanie osiągów 750 i 1000 jest totalnie bez sensu. Wadomo że nawet przy tej samej mocy litr wygra wysokim momentem obrotowym .

Następna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości