tylny laciek

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

tylny laciek

Postby ralf91 » 01 June 2011, 15:22

elo

obecnie konczy mi sie z tylu laciek DUNLOP D209
motonga kupilem juz z tym kpl. oponek (rok produkcji2007r.)
przód jest jeszcze dobry - chce dokupic oponke na tyl
opony strasznie dlugo sie nagrzewaja dupa na winklach nie raz mi ujezdza
mam wrazenie ze tyl jest jak klocek - i tu mój dylemat
napewno chce potorówke z tym ze mam obawe poniewaz przod d209 to oponka
szosowo sportowa a tyl bedzie typowo torowy
doradzcie czy na winklach nie bedzie takiego efektu ze tyl bedzie trzymal a przod odjezdzal

heeelppppp
User avatar
ralf91
 
Posts: 78
Joined: 19 October 2010, 20:34
Location: Hindenbur
Points: 1
Motocykl: w poszukiwaniu sc57 lub suzuki k4
Year production: 1999

Postby pekal1 » 01 June 2011, 15:40

Zależy jaką oponę założysz na przód
Zależy jaką oponę założysz na tył.
Od podłoża, pogody...
pekal1
 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Postby ralf91 » 01 June 2011, 15:45

pekal po torze nie smigam ale przejechałem sie na motongu kumpla na tych potorówkach
i kleiły sie niesamowicie schodzilem na kolano na winklach o wiele łatwiej na jego zimnych oponkach niz na swoich rozgrzanych :dance: meczy mnie problem w zakupie 16'' na przód

myslałem o tej pirelce na tyl

http://moto.allegro.pl/180-55-17-pirell ... 27586.html

przód zostawiam co ma dunlopa d209
User avatar
ralf91
 
Posts: 78
Joined: 19 October 2010, 20:34
Location: Hindenbur
Points: 1
Motocykl: w poszukiwaniu sc57 lub suzuki k4
Year production: 1999

Postby blazej33 » 01 June 2011, 18:27

A co ma temperatura laćka twojego motonoga do łatwości składania w winkle :mrgreen:
User avatar
blazej33
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Postby ralf91 » 01 June 2011, 18:36

blazej33 nie "strugaj chopka" tyko doradz heee
nie pytam o temp. tylko o opnke
a co do niedogrzanej oponki nie mow mi ze nigdy przy zamykaniu opny lekko slidem
nie poszles ???
User avatar
ralf91
 
Posts: 78
Joined: 19 October 2010, 20:34
Location: Hindenbur
Points: 1
Motocykl: w poszukiwaniu sc57 lub suzuki k4
Year production: 1999

Postby adaśko » 03 June 2011, 08:50

zainteresuje sie road-smartem od dunlopa...
zjezdzilem juz trzy komplety, na trasie, w stuncie i na torze... wszedzie dawaly rade.
opona dwuskladnikowa no i jest 16 na przod.
adaśko
 
Posts: 61
Joined: 03 April 2010, 22:39
Location: Szczecin
Motocykl: sc33
Year production: 0

Postby ralf91 » 03 June 2011, 16:17

roadsmarty miałem w cbr 600 f2
oponki dobre nie znikały za szybko boki miekie
ale doczytałem ze qualifier II sa ulepszeniem roadsmartów

ale nie ma tematu musze kupić nie stety CENZURA kpl. tył przód nie wiem jakim

cudem wywaliło mi bąbla na gumie z przodu dzisiaj
zadnych dziur , krawezników nie zaliczyłem a tu taki ZONK'
Attachments
BOK.jpg
BOK2.jpg
User avatar
ralf91
 
Posts: 78
Joined: 19 October 2010, 20:34
Location: Hindenbur
Points: 1
Motocykl: w poszukiwaniu sc57 lub suzuki k4
Year production: 1999

Postby blazej33 » 03 June 2011, 17:33

co do "zasady" to zazwyczaj zakłada się przód soft a tył medium, więc torówka na tył, a na przód street odpada. Skoro kupujesz jednak komplet, to temat jest na forum omówiony i na pewno coś znajdziesz :one:
User avatar
blazej33
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Postby ralf91 » 03 June 2011, 17:44

błazej i o taką odp mi chodzilo temat do zamkniecia dzieki
User avatar
ralf91
 
Posts: 78
Joined: 19 October 2010, 20:34
Location: Hindenbur
Points: 1
Motocykl: w poszukiwaniu sc57 lub suzuki k4
Year production: 1999

Postby adaśko » 07 June 2011, 12:23

kolego, na zdjeciu Twojej przednie opony widac, ze jeszcze masz tam kilometry do zamkniecia opony, wiec chyba zbyt agresywnie po winklach nie latasz... nie szkoda Ci szmalcu na jakies super wypasione opony skoro i tak ich nie wykorzystasz...?
adaśko
 
Posts: 61
Joined: 03 April 2010, 22:39
Location: Szczecin
Motocykl: sc33
Year production: 0

Postby maciekx » 07 June 2011, 13:03

ja rowniez zjezdzilem na tyle dwa roadsmarty w F3 i bylem bardzo zadowolony z gumowaniem starczyly mi prawie noweczka byla na okolo 4500km

a co do bąbla kumplowi stalo sie identycznie tyle ze continental sport attack az tarlo o blotnik jak upuscil i znowu napompowal delikatnie to pękła, a nie pamieta zeby w jakas konkretną dziurę wpadl, troche kiszka coś za slabe te opony, trzeba chyba metzelery kupowac one maja stalową siatkę chociaz te pewnie tez
User avatar
maciekx
Moderator
Moderator
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Postby Ezio » 07 June 2011, 13:11

tą z guzem masz od nowości? czy używka? guzy potrafią wyjść nawet kilka miesięcy po uderzeniu. często jest tak że się później tego już nie pamięta
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654
User avatar
Ezio
 
Posts: 277
Joined: 15 February 2011, 21:33
Location: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Year production: 1998

Next

Return to Ogólne (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests