Dzisiaj jest 18 czerwca 2025, 23:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

dylemat 954 vs. r1 2003

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 70
Rejestracja: 27 maja 2008, 10:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

dylemat 954 vs. r1 2003

Post » 28 września 2008, 10:50

jak w temacie, teoretycznie kto powinien wygrac 954 czy r1 2003 ? scigalem sie wczoraj z lotu 60km/h na 2 biegu i na znak ogien,przewalilem dosc duzo, pozniej 60km//h 3 nieg i ohgien to jeszcze wiecej, fakt ze zmieniam biegi ze sprzeglem raczej ale na samej 2 mnie r1 brala duzo, ja i on org zebatki, tyle ze koles lzejszy ode mnie o 40 kilo bo tamtem to piorkowo lekko zwiewny i niski

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 28 września 2008, 11:17

Witam napewno duzo zalezy od kierowcy, o tego czy moto ma pelna moc jak szybko zmieniasz biegi wagi kierowcy itd.... temat rzeka,zamien sie z nim na moto i znow wyscig a mysle,ze bedziesz mial odp na swoje pytanie,nie powinien Cibie duzo objechac moze nawet wcale oba sprzety dysponuja podobna moca.pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 28 września 2008, 11:30

Prawda jest taka, że R1 ma trochę lepsze osiągi od 954 ale nie jest to duża różnica. Jak bym miał wybierać to i tak bez wątpienia bym wybrał 954 :D

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 28 września 2008, 12:05

R1 2003 to juz ta z taka waska lampa z tylu? Sciagalem sie z taka kiedys i wcale mi nie odchodzila, a w miescie ja zostawilem miedzy autami. Kwestia kierowcy moim zdaniem. Tak jak mowi crayduck, najlepiej sie zamienic sprzetami i znowu poscigac.

Awatar użytkownika
 
Posty: 70
Rejestracja: 27 maja 2008, 10:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 28 września 2008, 19:29

w miescie to raczej zdolnosci kierowcy, jak pisalem zmieniam czesciej biegi ze sprzeglem niz bez,na samym 2 biegu mi odszedl doscyc a z lotnego byl takze gaz na maxa i przyklejka do zbiornika, bede musial sie zamienic , bezapelacyjnie wole 954 dlatego tez ja mam :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 29 września 2008, 10:50

Witam,bardzo duzo racji ma ``crazyduck`` liczy się kierowca ! Oosbiscie 954 na starcie scigałem się kilkanaście razy z k5 1000 k5 750/zx9 i r1 02 i 03r wiele innymi moto (nie licząc r1/05 zx 10/1000rr) i po kilkunastu próbach do 250 km/h przegrywam tylko z k5 1000 o dlugosc moto,z tym ze na 2 roznych k5 bylo 2 roznych kier..Przgrywam na starcie a poźniej o dlugość moto za to k5 750 i r1 02r nie maja cienia szansy! A r1 03r idzie prawie leb w łeb w łeb ma ciut lepszy start ale pozniej puchnie..W najbliższym czasie bede porownywac jeszcze 954 do modelu k1/k2 1000.
Mam seryjna 954 z modyf ma tylko k&n /tlumik leovince ,oplot,wywalony exup.pozatym reszta ok.
Na starcie przegrywam bo za wczesnie zmieniam na 2 aby na gumie nie latać, poźniej zmieniam biegi przy ok 10500 do max 11k bez sprzęgła .Pozdrawiam..;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 70
Rejestracja: 27 maja 2008, 10:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 29 września 2008, 20:25

a ponoc wywalenie exupa niepomaga lecz szkodzi, smiesznie,tlumik leovince tez mam,ruszalismy z lotnego,moze poporostu musze sie podszkolic,w kazdym razie zamienie sie jeszcze motorami i wstedy sprobuje

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 29 września 2008, 21:57

Nie wiem czy pomaga ,czy szkodzi ja kupilem moto bez i chodzi super jest zestrojony tak ze wogle nie odczuwam jego braku...

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 30 września 2008, 19:51

Wszsytko w temacie chyba zostalo powiedziane i w innych tez. Moto motorowi nie rowne. Scigalem sie ze starsza R1 01 ja mialem pasazerke i gosc dostawal w dupe i scigalem sie z modelem 03 i tez kumpel odstawal. Wszystko zalezy od kierowcy i od stamego moto. Nie ma reguly. Fakt faktem ze jako wersja USA mam wieksza zebatke z tylu o 1 zab i to na pewno zmienia postac rzeczy ale glupia zmiana biegow bez sprzegla daje baaardzo duza przewage.

 
Posty: 15
Rejestracja: 28 lipca 2008, 22:40
Lokalizacja: zagłębie
Motocykl: 954
Rok produkcji: 0

Post » 01 października 2008, 21:10

Martin.B.M. pisze:Nie wiem czy pomaga ,czy szkodzi ja kupilem moto bez i chodzi super jest zestrojony tak ze wogle nie odczuwam jego braku...


a jak możesz odczuwać jego brak skoro go nigdy nie miałeś ??

Powiem tak, jeżdżę z kolegami którzy dysponują następującymi moto: CBR 1000RR '05, R1 '07 i GSXR 1000 '05, wszystkie trzy sprzęty mocniejsze od mojego o ok 20KM, masa kierowców zbliżona, jednak jedynym o2o któremu trudno mi się utrzymać ( w róznych sytuacjach) to jest R1 ale nie są to jakieś drastyczne różnice, tak więc wszystko zależy od umiejętności wykorzystania mocy motocykla.
p.s. Mam założonego Akropovic'a i zestrojone moto pod niego, poza tym żadnych przeróbek.

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 02 października 2008, 15:05

BURDY pisze:
Martin.B.M. pisze:Nie wiem czy pomaga ,czy szkodzi ja kupilem moto bez i chodzi super jest zestrojony tak ze wogle nie odczuwam jego braku...


a jak możesz odczuwać jego brak skoro go nigdy nie miałeś ??

Powiem tak, jeżdżę z kolegami którzy dysponują następującymi moto: CBR 1000RR '05, R1 '07 i GSXR 1000 '05, wszystkie trzy sprzęty mocniejsze od mojego o ok 20KM, masa kierowców zbliżona, jednak jedynym o2o któremu trudno mi się utrzymać ( w róznych sytuacjach) to jest R1 ale nie są to jakieś drastyczne różnice, tak więc wszystko zależy od umiejętności wykorzystania mocy motocykla.
p.s. Mam założonego Akropovic'a i zestrojone moto pod niego, poza tym żadnych przeróbek.


POPROSTU SMIGAM Z ZIOMAMI (3 oprócz mojej 954) CO TEZ MAJA 954 Z EXUPEM I IDA CIUT GORZEJ OD MOJEJ (MOJA JEST ZESTROJONA POD TO CO MAM ) A PARU Z NICH JEST NAWET NA FIREBLADE.PL Pozdrawiam..;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 70
Rejestracja: 27 maja 2008, 10:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 02 października 2008, 18:21

zestrojona ?

Następna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości