Moderators: maciekx, Tytus
-
-
- Posts: 9
- Joined: 24 March 2011, 22:20
- Location: gorzów wl
- Motocykl: CBR 900 RR SC 28
- Year production: 0
» 30 April 2011, 22:54
Witam tak jak w temacie poluzowały sie dwie sruby ze sprezynami zaczeło mi ocierac o kape i dopiero wtedy rozkręciłem całą kape .... Teraz pytanie dla czego sie poluzowały sruby ???? i troszke zeszlifowało kapy gdzie te opiłki się dostały ?? czy nie daj boze gdzies do układu korbowego czy do fitra ?? czy wymienic po tym cały olej ??? prosze o odpowiedz
-
wiertłoStaly Bywalec
-
- Posts: 3350
- Joined: 19 December 2010, 13:40
- Location: Piechcin
- Points: 104
- Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
- Year production: 2005
- Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)
-
» 30 April 2011, 23:19
napewno nie były odpowiednio przykrecone kluczem dynamometrycznym i na klej do gwintów. najlepiej olej wymienic ale co dalej cieżki temat
Oddam nerkę za cbr :)
-
-
- Posts: 9
- Joined: 24 March 2011, 22:20
- Location: gorzów wl
- Motocykl: CBR 900 RR SC 28
- Year production: 0
» 01 May 2011, 11:07
Witam a jaki jest moment dokręcenia tych śrub .... W serwisówce nie moge tego znalezc opis sprzegła ale momentów nie ma prosze jak ktos wie jaka siła to prosze o odp ...
-
crazyduckStaly Bywalec
-
- Posts: 1629
- Joined: 01 May 2007, 20:22
- Points: 10
- Motocykl:
-
» 01 May 2011, 13:09
ja bym dokrecil 12 Nm
Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC28)
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests