It is currently 18 November 2025, 00:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

power commander

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 9
Joined: 17 August 2007, 11:35
Location: ze wsi wa
Motocykl: honda 954
Year production: 0

power commander

Post » 25 November 2007, 21:44

witam mam pytanie jaka moc przyblizona ma 954 z power commanderem?czy duza jest roznica w osiagach? 2pytanie czy ciezko jest go wystroic samemu czy lepiej to oddac komus co sie tym zajmuje (gdzie jest taki ktos w warszawie i ile to kosztuje) dzieki za odpowiedz

User avatar
 
Posts: 265
Joined: 02 November 2007, 06:17
Location: Darłowo ;
Motocykl: ******
Year production: 0

Post » 29 November 2007, 19:07

Z tego co wyczytałem...

Największe zalety Power Commandera:

→podnosi moc i moment obrotowy o 8-15%,
→instalacja nie wymagająca przerabiania orginalnej wiązki,
→nie zmienia ustawień w orginalnym module zapłonowym,
→po zdemontowaniu wszystkie nastawy powracają do fabrycznych,
→szybka i prosta instalacja,

Koszt do 954 w sklepie internetowym to 1460zl.

 
Posts: 101
Joined: 10 March 2007, 19:03
Location: ____
Points: 2
Motocykl:

Post » 01 December 2007, 16:23

to wszystko prawda, ale po co? jezdzisz po torze? wykorzystujesz w 100% fabryczny silnik na ulicy?
chyba ze tak

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 01 December 2007, 18:34

PC poprawia podobno najbardziej moment a nie moc - to sie bardziej liczy, mozesz jechac na wyzszym biegu a i tak kopa bedziesz mial :) Podobno kumple mi mowil ze jak dal PC to wyrywal go z gazu na gumie z 3 bez problemow... i mniej pali podobno.

Co do zestrojenia to TYTLKO W ASO LUB INNYM WARSZTACIE Z HAMOWNIA! Wgrywanie setow z neta mija sie z celem i raczej pogorszysz wlasciwosci jezdne niz polepszysz. Kazdy moto jest inny, inne modyfikacje, tlumiki ,filtry trzeba to indywidualnie ustawic na hamowni z podlaczonym laptopem do mototykla

 
Posts: 9
Joined: 17 August 2007, 11:35
Location: ze wsi wa
Motocykl: honda 954
Year production: 0

dzieki

Post » 02 December 2007, 15:54

juz zamontowalem :) narazie jezdzilem na mapach z poprzedniego motoru (z tego co zostal wymontowany) do 3 tys szrpie dziwnie ale pozniej ma duzo wiecej mocy nawet na 3 z gazu na gume idzie tylko trzeba go cialem szarpnac.pzdr

 
Posts: 42
Joined: 02 March 2008, 19:49
Location: Chełm
Motocykl: 1000RR
Year production: 2006

Post » 10 March 2008, 19:33

cyganek, witam tez posiadam power commandera w mojej 954....moze wiesz do czego sluza i jak sie uzywa tych przyciskow ktore sa na power commanderze : LOW MEDIUM HIGH .....rpm....to sluzy chyba do oddawania mocy przy jakich obrotach....ale nie wiem jak to zmienic...przyciskam i nic....moze ty mi pomozesz :)


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests