It is currently 16 November 2025, 13:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Panewki cbr 900rr 96r sc33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999
 
Posts: 22
Joined: 14 March 2011, 21:55
Location: Wrocław
Motocykl: Honda Cbr 900 rr
Year production: 1996

Panewki cbr 900rr 96r sc33

Post » 21 March 2011, 23:45

witam dzis wkoncu rozebral mi mechanik silnik poszla panewka:) zyletki po niej zostaly;D , zdecydowalem sie na remont silnika;) zrobie szlif walu , wymienie panewki (tylko te na korbowodach 8) i do tego zaloze nowe pierscienie:) a pozniej zdam relacje ile przejechalem itd;)
spiewam tancze zrywam pomarancze

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 22 March 2011, 00:12

powodzenia :) Póki się nie nauczysz jezdzić dobre rozwiązanie.... Tyle że.... 8 panewek = 400zł najmarniej. Szlif wału na 1 korbowodzie , bez prostowania najmarniej 100zł. Mechanik to jeden pełny dzień roboty (od świtu do nocy) więc najmarniej 500zł (po znajomości) i olej z filtrem to już 1150zł za niepewny silnik składany na sztukę ^^ W praktyce nie zmieścisz się w 1500zł.

My przynajmniej się dowiemy ile takie silniki na prawdę żyją :)

 
Posts: 22
Joined: 14 March 2011, 21:55
Location: Wrocław
Motocykl: Honda Cbr 900 rr
Year production: 1996

Post » 22 March 2011, 00:50

pekal1 wrote:powodzenia :) Póki się nie nauczysz jezdzić dobre rozwiązanie.... Tyle że.... 8 panewek = 400zł najmarniej. Szlif wału na 1 korbowodzie , bez prostowania najmarniej 100zł. Mechanik to jeden pełny dzień roboty (od świtu do nocy) więc najmarniej 500zł (po znajomości) i olej z filtrem to już 1150zł za niepewny silnik składany na sztukę ^^ W praktyce nie zmieścisz się w 1500zł.

My przynajmniej się dowiemy ile takie silniki na prawdę żyją :)



szlif walu 60 zl , panewki 40 zl za sztuke czyli 8x4 = 320zl :) zmieszcze sie w 1500 a kupisz nowy silnik zrobisz rozruch a i tak nie ebdziesz wiedzial co siedzi w nim :P

[ Dodano: Wto Mar 22, 2011 12:15 am ]
sorki panewki (dwie polowki 45zl ) czyli 4 180 zl:)
spiewam tancze zrywam pomarancze

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Post » 24 March 2011, 12:38

1000% ze silnik padnie po 1000km przerabialem to juz:) gwarantuje ci to

 
Posts: 22
Joined: 14 March 2011, 21:55
Location: Wrocław
Motocykl: Honda Cbr 900 rr
Year production: 1996

Post » 24 March 2011, 13:35

roksc33 wrote:1000% ze silnik padnie po 1000km przerabialem to juz:) gwarantuje ci to



hehe no zobacze jak to bedzie:D jutro wstawiam nowa panewke bo juz w hondzie zamowilem:P zdam relacje ile na tym przejade:D
spiewam tancze zrywam pomarancze

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 24 March 2011, 14:56

Ciekawi mnie jdno, jesli robisz szlif wału, to jak dobrałeś panewki z ASo Hondy, przeciez nie ma nadwymiaru ??.

 
Posts: 22
Joined: 14 March 2011, 21:55
Location: Wrocław
Motocykl: Honda Cbr 900 rr
Year production: 1996

Post » 24 March 2011, 14:57

toper-utl wrote:Ciekawi mnie jdno, jesli robisz szlif wału, to jak dobrałeś panewki z ASo Hondy, przeciez nie ma nadwymiaru ??.



nie robilem szlifu walu jest dobry;) , a panewki nadwymiarowe sa jest chyba 5 roznych kolorow :) , jutro wstawiam ta panewke i zdam relacje:P
spiewam tancze zrywam pomarancze

 
Posts: 567
Joined: 05 March 2008, 01:29
Location: małopolsk
Points: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Year production: 0

Post » 24 March 2011, 14:57

Spóźniłem się z pytaniem!!! Czekamy z niecierpliwością!!

User avatar
 
Posts: 99
Joined: 07 January 2008, 18:57
Location: WWL
Motocykl: CBR 929
Year production: 2000

Post » 24 March 2011, 15:13

wroclawianinek wrote:a panewki nadwymiarowe sa jest chyba 5 roznych kolorow :)

To nie są panewki nadwymiarowe a kolory są związane z klasą pasowania i tak jak napisałeś jest ich 5. Nie miałeś uszkodzonego wału czyli nie robiłeś szlifu i kupiłeś panewkę o oryginalnym wymiarze dobierając ją wg koloru i tyle. Jeśli wał był nie ruszony to taka operacja jak najbardziej zda egzamin tylko pytanie dlaczego poprzednia panewka tak dostała po dupie
Zbyszek

 
Posts: 22
Joined: 14 March 2011, 21:55
Location: Wrocław
Motocykl: Honda Cbr 900 rr
Year production: 1996

Post » 24 March 2011, 20:58

zbyszek007 wrote:
wroclawianinek wrote:a panewki nadwymiarowe sa jest chyba 5 roznych kolorow :)

To nie są panewki nadwymiarowe a kolory są związane z klasą pasowania i tak jak napisałeś jest ich 5. Nie miałeś uszkodzonego wału czyli nie robiłeś szlifu i kupiłeś panewkę o oryginalnym wymiarze dobierając ją wg koloru i tyle. Jeśli wał był nie ruszony to taka operacja jak najbardziej zda egzamin tylko pytanie dlaczego poprzednia panewka tak dostała po dupie



no dokladnie jak piszesz , a poprzednia szlak trafil ze wzgledu na jezdzie na kole :P
spiewam tancze zrywam pomarancze

User avatar
 
Posts: 16
Joined: 08 December 2011, 21:20
Location: Wieluń
Motocykl: Fireblade SC33
Year production: 1998

Post » 07 May 2012, 12:40

no i jak tam fajer chodzi jeszcze??? mam to samo i zastanawiam się co robic czy kupić nowy silnik czy naprawić tego

User avatar
 
Posts: 963
Joined: 18 March 2008, 21:58
Location: Varsovia
Points: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Year production: 2001

Post » 07 May 2012, 21:05

nigdy nie wiesz jaki piec kupisz..

kup czesci i dobrego mechanika ...
u mnie w 929 panewki po remoncie, mowil jak dotzrec i dali gwarancje..i juz ponad 10tys nakrecilem i jest git:)
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

Next

Return to Ogólne (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot] and 4 guests