It is currently 16 November 2025, 16:45

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Usunięcie tylnego błotnika w 929

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 283
Joined: 20 July 2010, 07:38
Location: Wyszków
Points: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Year production: 2001

Post » 18 March 2011, 23:30

Bartek_929 homerek podpowiedzcie w którym miejscu mam ciąć ogon żeby dobrze wyszło?? poniżej foto narysujcie jakieś kreski w paincie!!
Attachments
ogon.jpeg

User avatar
 
Posts: 414
Joined: 18 February 2008, 19:05
Location: LONDYN
Points: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Year production: 2001

Post » 19 March 2011, 02:05

Image

User avatar
 
Posts: 283
Joined: 20 July 2010, 07:38
Location: Wyszków
Points: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Year production: 2001

Post » 19 March 2011, 13:08

a co z boczkami ??powinno się je chyba zostawić!!?

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 19 March 2011, 13:14

Ja mam obciete za tymi bokami zaraz. Tam gdze sa te otwory :) i mi ladnie lezy :)
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 241
Joined: 04 May 2009, 20:36
Location: Okolice K
Points: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Year production: 2001

Post » 18 April 2011, 14:17

Ja mam to ucięte tak:
Attachments
ogon.jpg

User avatar
 
Posts: 283
Joined: 20 July 2010, 07:38
Location: Wyszków
Points: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Year production: 2001

Post » 18 April 2011, 17:01

Bartek_929, dzięki ci bardzo :) już straciłem nadzieję że się za to wezmę bo nie chciałem zepsuć :) pokaż efekt końcowy! a jak wypełniałeś później po wycięciu??

User avatar
 
Posts: 241
Joined: 04 May 2009, 20:36
Location: Okolice K
Points: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Year production: 2001

Post » 19 April 2011, 01:55

Zajrzyj na pierwszą stronę tego tematu :P ;)

User avatar
 
Posts: 283
Joined: 20 July 2010, 07:38
Location: Wyszków
Points: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Year production: 2001

Post » 19 April 2011, 07:51

no to to czytałem! le chodzi czy matę kładłeś na tą przekładkę z plexy na żywo na zadupku w moto?? czy na wyjętym?? czym posmarowałeś plexi żeby żywica się nie przykleiła??

User avatar
 
Posts: 241
Joined: 04 May 2009, 20:36
Location: Okolice K
Points: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Year production: 2001

Post » 20 April 2011, 14:15

Rozebrałem całkiem, niczym nie smarowałem, jak zaschnie to trzeba uderzyć młotkiem w plekse od boku i odpadnie ;)

User avatar
 
Posts: 264
Joined: 13 July 2010, 13:40
Location: Wrocław
Points: 6
Motocykl: GSXR 1000
Year production: 0

Post » 24 April 2011, 19:39

Już raz się o to pytałem w tym temacie ale zapytam się drugi raz bo odpowiedzi nie dostałem :)

Zamawiał ktoś z was wypełnienie od tego goscia? http://moto.allegro.pl/wypelnienie-sied ... 51981.html

Cenowo jest do przyjęcia tylko zastanawiam się jak z jakością i spasowaniem. Miał ktoś styczność z tym undertailem?

Chyba, że macie inne, lepsze propozycje to chętnie zobaczę :)

User avatar
 
Posts: 283
Joined: 20 July 2010, 07:38
Location: Wyszków
Points: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Year production: 2001

Post » 25 April 2011, 03:06

Kubcyś, na żywo tego nie widziałem ale ze zdjęć widać że :
1.jest na całkiem wydumaną lampę ala r6 (nie każdemu się podoba) i trzeba samamu robić lampę
2.sięga całkiem daleko pod ten bajzel z aku i kompem a ru może być problem! ja mam luzem i właście będę ciął fabryczne i zakładał bo aku i komp luzem mam wrzucone (poprzedni właściciel :wnerwiony: )

User avatar
 
Posts: 264
Joined: 13 July 2010, 13:40
Location: Wrocław
Points: 6
Motocykl: GSXR 1000
Year production: 0

Post » 25 April 2011, 09:52

Tą część na te dwie lampy bym odciął bo chce pozostać przy oryginalnej, a to, że sięga daleko to chyba dobrze. W ZX6R zakładałem taki undertail i w 80% wchodził na stare wypełnienie i nie trzeba było szukać nowego miejsca dla aku i modułów. Chyba, że w Bladym trzeba do takiego wypełnienia wywalić całe oryginalne wypełnienie to wtedy lipa.

[ Dodano: Sro Cze 20, 2012 12:19 am ]
Przymierzam się już sporo czasu żeby wreszcie zmontować undertaila do mojej 929 ale nie ogarniam jak przenieść zamek w inne miejsce, bo totalnie mi nie pasuje garb na zamek na ładnym lakierowanym undertailu... Myślałem, że zamek jest na linke i spokojnie można go pierdyknąć gdzie sie chce, a tu klops.

Ktoś już to przerabiał?

Previous

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 2 guests