It is currently 16 November 2025, 13:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z ladowaniem

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007
 
Posts: 62
Joined: 20 May 2008, 17:11
Location: Poznań
Points: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 0

Post » 18 August 2008, 21:19

dzieki za informacje, postaram sie cos wiecej dowiedziec w tej sprawie
narazie dalem alternator do przewiniecia uzwojenia, majster wzial cale 60 zl i go naprawil, zalozylem i narazie dziala, pewnie bedzie dobrze do momentu jak padnie nastepne uzwojenie ale nie ma co byc pesymista
a pozatym, dzieki Cziken za pomoc :D

User avatar
 
Posts: 414
Joined: 18 February 2008, 19:05
Location: LONDYN
Points: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Year production: 2001

Post » 19 August 2008, 09:27

Siema!w mojej miejscowosci koles przewija alternator----za-80zł
Mi padł w 929----80zl dałem-po 3 dniach byl zrobiony i chodzi jak nowy..
wyciagniecie i ponowne zamontowanie alternatora zajęło mi łącznie jakieś 3 godziny :mrgreen: ......czysta robota --czysta szmatka i rekawiczki 8)

 
Posts: 6
Joined: 19 May 2008, 11:08
Location: Warszawa
Motocykl: CBR1000RR
Year production: 0

Post » 28 August 2008, 13:35

rodman wrote:modlinska 217 w warszawie, ja u nich przewijalem alternator i teraz jest ok. a z uzywka to tez nigdy nic nie wiadomo. Na modlinskiej dostaniesz 12 miesiecy gwarancji na to przewiniecie


Dawno nie zagladalem :? Jezeli chodzi o ten zaklad na Modlinskiej pytalem sie mechanika ktory mi moto robi powiedzial ze jest ok :o natomiast ja chyba mialem pecha :( bo znowu mi padl alternator, co gorsze regulator tez wyszlo ze uszkodzony i akumulator mam wymienic :evil:

ROSA a te pomiary robisz na zimnym czy cieplym silniku?

 
Posts: 62
Joined: 20 May 2008, 17:11
Location: Poznań
Points: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 0

Post » 28 August 2008, 19:25

akurat robilem na zimnym, ale nie wiem czy to ma jakis wplyw, musze jednak skorygowac to co napisalem, nie wiem czemu w serwisowce pisze ze przy 5000 obrotow powinno byc 15.5V, teraz po naprawie alternatora mam ok, 14.2 czy 14.3 i nie zmienia sie znacznie przy zmianie obrotow, tylko mniej wiecej pozostaje staly. wydaje mi sie ze tak wlasnie powinno to dzialac dla poprawnego ladowania akumulatora

a jeszcze tak przy okazji to ja nie przepadam za miechanikami co ciagle cos wymieniaja, najpierw wymien to potem to i jeszcze to i tak dalej a kasa leci, tak jak Cziken929 mi kiedys napisal, niektorzy maja nadzieje na latwy pieniadz, lepiej albo probowac samemu albo dac do kogos takiego jak Cziken929 :wink: co zrobi uczciwie i splidnie :D

 
Posts: 6
Joined: 19 May 2008, 11:08
Location: Warszawa
Motocykl: CBR1000RR
Year production: 0

Post » 03 September 2008, 11:12

To zrob pomiary na cieplym silniku beda pewniejsze.
Mialem ostatnio blad w pomiarach przez zimny silnik tzn moj mechanik przez co stwierdzil najpierw ze regulator do wymiany po czym sie okazalo ze znowu alternator.
Jak pech to pech chyba sie naucze sam diagnozowac uszkodzenia.

User avatar
 
Posts: 591
Joined: 21 April 2009, 18:38
Location: Radomsko
Points: 1
Motocykl: sc57a
Year production: 2005

Post » 07 May 2010, 23:57

W serwisówce nie pisze że ma być 15,5V przy 5000 obr.
15,5V to maksymalna wartość graniczna.
napięcie na aku (12,7V-13,2V) < napiecie ładowania (około 14,3V) < 15,5V (max)
Moto Psycho

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest