It is currently 16 November 2025, 13:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Mój nowy sprzęt Honda VTR-Sp2

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 367
Joined: 25 July 2010, 22:22
Location: Staszów
Points: 1
Motocykl: Honda 929
Year production: 2000

Post » 13 March 2011, 20:47

Zacny sprzęt

User avatar
 
Posts: 44
Joined: 14 February 2011, 20:25
Location: Poznań
Motocykl: SC57
Year production: 2005

Post » 13 March 2011, 21:45

Gratki, bardzo ładna ;)
It`s not what you drive, it`s what drives you...

 
Posts: 84
Joined: 17 September 2009, 23:01
Location: Łęczna
Motocykl: brak
Year production: 2006

Post » 13 March 2011, 22:41

MEGA Honda :) może kiedyś przesiąde się na V2 :diabel2:

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 13 March 2011, 22:55

Berto wrote:
crazyduck wrote:piekna zwlaszcza kola podoba mi sie dzwiek V-ki dzis kolega przyjechal r1 z 2009 i chodzila jak V


Nowej R1 nie ustawisz tłoków równo jak w innych rzędach z racji takiej konstrukcji silnika rodem z Moto GP. Brzmi przy tym bardzo podobnie jak V-ka ale tylko na wolnych obrotach, znajomy ma takie cudo białą perłę na pełnym Akrapowic - u i gada niesamowicie.
no pieknie gada ta r1

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 13 March 2011, 23:43

Dla mnie również RN22 Big Bang jest kozak i chciałbym nawet tego sprzęta jeśli by mnie było stać :D ot cały myk ;D Nawet miałem okazję obejrzeć i osłuchać jedną sztukę z kominami GYTR'a - miód muzyka.

VTRa też kozak - czy ona nie stała jakiś czas temu na allegro przez dłuższy okres za jakieś 25-30tysi ?? Pamiętam coś bardzo podobnego i opis był z wieloma bajerami.
Generalnie to gratuluję sprzęta ... jedno co bym zrobił to pomodził coś z malowaniem a jak chodzi o wyposażenie to respekt.

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 14 March 2011, 23:55

Wypas sprzęt zawsze mi sie VTRy podobały
moje gratulacje

 
Posts: 104
Joined: 19 January 2010, 18:35
Location: Jawor / L
Points: 1
Motocykl: Ducati 996
Year production: 0

Post » 28 March 2011, 11:39

Piękny sprzęt Panie. Gratulacje. W przyszłym roku, jak nic się nie zmieni, też do V2 wracam.
No speed limit, no police - no FUN :-)

User avatar
 
Posts: 277
Joined: 15 February 2011, 21:33
Location: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Year production: 1998

Post » 28 March 2011, 21:38

no no no... gratki sprzętu i życzę szerokości.
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

User avatar
 
Posts: 249
Joined: 03 April 2010, 23:55
Location: koluszki
Points: 1
Motocykl: był ls 650 /gpz sc 33/cbr 1100!
Year production: 1996

Post » 28 March 2011, 23:29

sprzęt kozak :D gratki

User avatar
 
Posts: 17
Joined: 14 October 2010, 21:56
Location: WLKP
Motocykl: Hornet 2007, VTR SP2 2003
Year production: 0

Post » 30 March 2011, 20:09

Wczoraj i dziś testowałem sprzęta :) i powiem wam, że niepojeta :) jak na razie jest dla mnie moc tego grzmota, która dostępna jest praktycznie na każde zawołanie na każdym biegu już od 3000obr/min. Gdy na 3 , 4 biegu otwieram przepustnice na maxa, łomot jest niesamowity a prosta 4km-etrowej długości kończy się niespodziewanie, a wtedy Brembo wgryzają się w asfalt tak, że czujesz jak potylica odkleja się od czaszki :)
Pozdrawiam.
Berto.
No.....BRAKE'S........

 
Posts: 433
Joined: 10 December 2008, 21:53
Location: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Year production: 2009

Post » 30 March 2011, 20:50

kozak maszyna ! Gratulacje

User avatar
 
Posts: 245
Joined: 05 March 2009, 00:33
Location: śląsk
Points: 3
Motocykl: ZX-10R
Year production: 2007

Post » 30 March 2011, 21:18

Witam!!
Hm.. wypas konkret .. same dodatki to spory plus ...
Co do osiągów to .. swoje potrafi .. parę razy jeździłem z dwoma kolegami co mają identyczne sprzęty ... i o ile silnik jest specyficzny i jeden to polubi a drugi znienawidzi to mega plus to prowadzenie i zawiecha .. to potrafi cuda ...
A co do DUCATI 1089 czy 1198 ... to bardzo polecam najpierw skoczyć na jakąś jazdę testową .. to są BARDZO specyficzne motocykle ... żeby okiełznać szerokie siodło trzeba być wysokim .. żeby schować się przed wiatrem ( szyba na wysokości pępka ;-) ) trzeba być liliputem .. karnij się na KTM RC8 ... ja padłem na kolana po jeździe chwile na 1098 i potem przesiadce na testowy RC8 ;-) .. Tylko ja mam 170 cm .. RC8 to sprzęt dla takich konusów jak ja :-)

PreviousNext

Return to Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests